Foto’s plaatsen van werkzaamheden binnen huis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Arethe

Foto’s plaatsen van werkzaamheden binnen huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-19 22:22

Hoi allemaal,

Ik vraag mij iets af, mag een bedrijf wat werkzaamheden binnen huis heeft gedaan hier foto’s van maken en online plaatsen? Het gaat om werkzaamheden zoals muren verven, raamdecoratie plaatsen en vloeren leggen.
Wij hebben hier geen toestemming voor gegeven en zijn daarnaast helemaal niet tevreden over de werkzaamheden dus willen zeker niet als reclame dienen.
Plus dat ik er gewoon niet zo blij van wordt dat de binnenkant van mijn huis online staat..

Jolliegirl

Re: Foto’s plaatsen van werkzaamheden binnen huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 22:34

Als jij NIET akkoord gaat moeten ze dit weghalen.

Bedrijf bellen dus en aangeven. Enige oplossing voor dit probleem.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 22:37

Volgens mij moeten ze daar wel toestemming voor vragen. Lijkt me ook wel zo netjes.
De tuin van m’n ouders staat in een tuinboek van een hovenier die landelijk verkocht is, en daar hebben ze wel voor getekend dat hun tuin erin kwam.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 12:44

Zo werd de badkamer van mijn schoonouders op Facebook gebruikt voor een winactie. Nu hebben ze zelf geen FB, maar wij wel... Echter geen idee welk bedrijf de actie vandaan komt (was een of andere speciale FB voor winacties, en ze reageerden niet op onze pb'tjes). Nu voelden zij zich vereerd, maar ook zij hebben nergens voor getekend toentertijd. Het is niet netjes en volgens mij moet er toestemming voor zijn!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 13:38

iirrssjjee schreef:
Zo werd de badkamer van mijn schoonouders op Facebook gebruikt voor een winactie. Nu hebben ze zelf geen FB, maar wij wel... Echter geen idee welk bedrijf de actie vandaan komt (was een of andere speciale FB voor winacties, en ze reageerden niet op onze pb'tjes). Nu voelden zij zich vereerd, maar ook zij hebben nergens voor getekend toentertijd. Het is niet netjes en volgens mij moet er toestemming voor zijn!

Niet netjes inderdaad. Maar als je schoonmoeder het geweldig vindt is er niets aan de hand toch?

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-19 14:39

Bedankt voor de reacties.
Zelfde avond nog een e-mail gestuurd en het is inmiddels weg.

Het vervelendste vond ik zelf nog dat het erop stond met de kreet ‘we hebben het weer geflikt’ terwijl de werkzaamheden ver van klaar waren dus nog niets ‘geflikt’.