Maaltijdbox vegetarisch én vlees/vis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Floko

Maaltijdbox vegetarisch én vlees/vis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-19 20:34

Voor ons tweepersoonshuishouden zoeken wij een geschikte maaltijdbox. Betreft één vegetariër en één echte vis- en vleeseter. We hebben afgelopen weken HelloFresh gedaan. Ik kan dan het vlees weglaten, maar dan krijg ik wel voor twee personen vlees of vis erbij. De echte vega gerechten zijn te exotisch voor mijn vriend plus elke keer alsnog vlees of vis erbij halen is ook niet echt de insteek van zo’n box. Vriend opvoeden heb ik opgegeven.

Nu heb ik ook wel eens verspakketten gehad van de supermarkt en kan ik gewoon de helft vega klaarmaken en de helft met vlees of vis. Bestaat zoiets ook als maaltijdbox? Dat er bijvoorbeeld een halve portie echt gehakt bij zit en een halve portie vegetarisch ‘gehakt’. Ik ben benieuwd naar jullie ideeën!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:42

ik denk dat je dan al gauw vast zit aan 2 maaltijdboxen (je hebt er wel die bijvoorbeeld 2 maaltijden voor 2 personen per week levert. Als je dan een box veggie en een box met vlees neemt, dan heb je in totaal 4 maaltijden voor 2 personen (maar wel telkens apart klaarmaken.)
Ik persoonlijk zou dan eerder een gewone box nemen met 3 of 4 maaltijden, het vlees voor je vriend vervangen door een vleesvervanger en het stuk vlees dat over is invriezen voor een volgende keer voor jou. (of extra erdoorheen doen, ik vind de porties vlees van HF sowieso aan de schrale kant...)

Sterre98

Re: Maaltijdbox vegetarisch én vlees/vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 20:02

Marley spoon Dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 20:03

Je vriend twee stukken vlees laten eten?

NatasjavE

Re: Maaltijdbox vegetarisch én vlees/vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 20:05

Je kan kijken of de allerhande box iets voor je is.

Daar zitten iedere week vega gerechten bij.