Ik heb tmobile maar vind hun klantenservice e.d echt apart. Tov vodafone wat ik eerder gehad had.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ook netjes in hun communicatie en regelmatig acties voor bestaande klanten.
)..) en geen problemen ermee. Ik combineer het met Ziggo en daardoor heb ik momenteel een belachelijk goedkoop abonnement. Sani schreef:Aan mij heb je niks, ik heb Vodafone (al sinds mijn eerste telefoon 100 jaar geleden toen het nog Ben heette (dacht ik?)..) en geen problemen ermee. Ik combineer het met Ziggo en daardoor heb ik momenteel een belachelijk goedkoop abonnement.
(40 GB, onbeperkt bellen/sms (100 minuten EU)) voor 27,00 (straks 22,00 door Ziggo korting)
Wat voor problemen heb je gehad met Vodafone?
8nnemiek schreef:Ik heb Simyo. Ze zijn niet heel duur, prima bereik, snel internet en érg fijne app en erg goede klantenservice.
Ik heb regelmatig getwijfeld om over te stappen naar een goedkopere aanbieder als Hollands nieuwe, maar vanwege slechte reviews blijf ik toch bij Simyo.
Simyo heeft regelmatig goede acties waar je altijd gebruik van kan maken. Zo kon ik kort geleden kiezen voor 2GB data voor 5 euro, en zo lang ik mijn bundels niet verder aanpas blijf ik van die actie gebruik maken.
Ik betaal nu 8 euro voor 100 min/sms en 2GB data.
Kortgeleden ook gebruik gemaakt van de actie en betaal ook 8 euro voor 100 min/sms en 2GB data. Simyo is duidelijk, simpel en ze houden je goed op de hoogte van belangrijke dingen. 

laraxXxemma schreef:lovelynutia schreef:Tele2 betaal 16,21 p/m en maandelijks opzegbaar. 5GB & 100 min bel/sms.
In huis niet top bereik maar dat komt door de muren heeft iedereen met welk abbo dan ook bij ons
Zit daar een telefoon bij of is het sim only?
Ik betaal 5 euro minder voor hetzelfde pakket bij Ben