Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Shadow0 schreef:8nnemiek, bedankt voor de foto, leuke sfeer en die plafondlamp is ook mooi. Volgens mij heb ik nu een vergelijkbare kleur op de muur. Misschien kun jij ook nog een grote spiegel op die muur hangen
Maar helaas niet mogelijk omdat dat onze beamer-wand is. Maar als ik alles nog een keer had moeten inrichten dan had ik ook meer met spiegels gewerkt. MonteKarlo schreef:Op de afdeling waar ik stage loop in het ziekenhuis hebben ze van die lichtbakken hangen met een foto, het voelt best natuurlijk en ik heb er daarom ook geen last van dat er geen ramen in de bunkers zitten waar wij werken. Het is waarschijnlijk wel een investering![]()
Dit is een voorbeeld van het internet, maar dit hangt bij ons aan de muren:
[ [url=m/OaasGJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Misschien is zoiets in het klein te realiseren.
lenaa_tje schreef:MonteKarlo schreef:Op de afdeling waar ik stage loop in het ziekenhuis hebben ze van die lichtbakken hangen met een foto, het voelt best natuurlijk en ik heb er daarom ook geen last van dat er geen ramen in de bunkers zitten waar wij werken. Het is waarschijnlijk wel een investering![]()
Dit is een voorbeeld van het internet, maar dit hangt bij ons aan de muren:
[ [url=m/OaasGJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Misschien is zoiets in het klein te realiseren.
Dit hebben wij op het werk ook maar wat een ramp. Het is voor niemand charmant licht.
Zinzi_jewel schreef:Ik heb een muur een pastel groene tint gegeven
De rest wel wit of bijna wit meer crème
9010 vindt ik een vieze kleur .
Lichte hout kleurige vloer.
Witte wand planken
En de rest gewoon mijn donker gekeurde meubels .
De pastel muur maakt het huis een stuk warmer om te zien .