Wie houdt er nog meer zoveel van de zon?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Wie houdt er nog meer zoveel van de zon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-19 16:40

Na een paar dagen grijs en regen loop ik nu buiten en denk bij mezelf dit moet de hemel zijn :') ik heb echt zo'n last van de winter dat ik altijd al in gedachten heb om ooit te emigreren. Voor nu als het mogelijk is probeer in januari/februari naar de zon te gaan om op te laden. Ik probeer het maar niet te benaderen als wie heeft er last van winterdepressies maar als wie geniet er nog meer zo van de zon?

Questquedit

Re: Wie houdt er nog meer zoveel van de zon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 16:55

Ik! Heerlijk hoor :D Met zo'n dag als vandaag voel ik me helemaal opleven. Raam open en lekker achter het raam genieten van de zon. Ik merk ook heel veel verschil met gister.

Dat het maar weer snel lente mag worden {:}

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 17:01

Hier nog 1!
Zijn in december naar de Dominicaanse Republiek geweest en zitten nu te kijken om over 3 weken weer weg te gaan. Curaçao ofzo.
Ik heb echt zon nodig.
Oké dat ik nu al 3 weken ziek thuis ben helpt ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 17:03

Ik! Heerlijk zo'n dag als vandaag. Ramen open, paarden eventjes zonder deken en heerlijk buiten gewandeld <3

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 17:06

2 maar geleden 2 weekjes aruba geweest jn nov. dat heeft mijn toen echt goed door de winter heen getrokken.
ik hou zeker van de zon maar dit weer als vandaag geniet ik dan ook echt van het hoeft van mijn geen 25graden te zijn. als het mooi rustig droog weer is met zonnetje

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 17:07

Ja heerlijk! Vanmorgen al vroeg van het zonnetje genoten te paard!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 17:11

Ik :o Vorige winter was ik er zoooo klaar mee... elke dag met de scooter naar stal met 5 lagen aan om maar niet nat of koud te worden...
Afgelopen augustus ben ik voor mijn werk naar Brazilie verhuisd...kijk vanuit mijn keukenraam uit op het strand O:) Ondanks dat het nu wel erg warm is, ik bizarre werkdagen draai en behoorlijke stress te handelen heb, heb ik me nog nooit zo 'fit' gevoeld :) Ik weet zeker dat het door de zon en warmte komt, héérlijk! Wat dat betreft mis ik Nederland nu echt niet :n

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-19 18:20

Wat goed marieke, dat idee heb ik dus ook van ergens anders moet je ook gewoon werken voor je geld, maar het weer heeft echt zoveel invloed op me dat ik toch denk dat het een verbetering voor me zou zijn :o

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 18:35

Ik ook! Zalig die zon! Mis het ook echt enorm in de winter... Ik kan slecht zonder daglicht en haat grijze dagen. Vind het nu al een cadeautje dat het steeds langer licht is.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 18:36

Ik meld mij ook.
Ik hou echt van de zon.

Ik hou ook wekelijks onze vacature site in de gaten.
Ik werk bij de overheid en soms heb je weleens een vacature voor een jaar in een ander land.
Mocht daar een keer het goede land en functie beschikbaar zijn dan ga ik reageren. Lekker jaartje Aruba of zo.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 18:36

Hier nog iemand. Zonne energie opdoen. De temperatuur erbij maakt me niks uit. Desnoods -15 graden celsius

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 18:47

Ik ook!
Zomerzon of winterzon maakt mij niet uit. Als de lucht maar blauw is {:}

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 19:07

Jaa ik hou zo van de zon. Hij was ook echt voelbaar qua warmte heerlijk. Ben dan ook veel buiten geweest vandaag, even echt van genieten 8-)

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 19:12

Ik ook . Vanmiddag buiten in de zon gezeten met een paar fleece dekens. Heerlijk zon happen, knap ik zo van op!

xJennifx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 19:15

Me too! Afgelopen zomer echt genoten van het heerlijke zomer weer en vorige winter lekker drie weken naar de zon geweest! Zou in Januari weer gegaan zijn maar ging niet door.. nu maar uitkijken naar de zomer!

En ik weet dat het heel slecht is maar ik ga af en toe naar de zonnebank omdat het me doet denken aan zonnen op vakantie en het laat me werkelijk zoveel beter voelen!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 19:17

Ik hou ook van de zon! Winter=blegh.

Maar ik wil er dan wel een lekkere temperatuur bij hoor...15 graden op zijn minst...
Ik zou ook wel willen emigreren naar een land waar het nooit onder de 15 graden komt...is ook beter voor mijn lijf maar denk niet dat het haalbaar is helaas...

Kan niet wachten op de zomer...