Brownies per post

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Brownies per post

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 12:05

Van de week heb ik echt een ontzettend leuke verrassing ontvangen. Ik zat er even doorheen, en kreeg toen, in de post, brownies per post! :D Ik had geen idee dat het bestond, en was m'n beste vriendin dan ook heel dankbaar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wel heb ik in het verleden ooit een pizza voor iemand besteld (en betaald) toen ik wist dat diegene heel verdrietig thuis zat.

Nu vraag ik me af: zijn er nog meer van dit soort dingen? Dat je voor iemand iets leuks of lekkers kan bestellen? En doen meer bokkers dit? :) Ik vind het echt zo'n ontzettend leuk iets, waarmee je iemand net even een beetje kan opvrolijken.

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 12:16

Wat lief! <3

Ik heb pas een brievenbuspakketje gekregen waar rozen inzaten met een kaartje en een reepje chocola. Was van bloompost.nl

Onverwoestbaar waren ze, ze hebben bijna drie weken gestaan.

Ellen_ov

Re: Brownies per post

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 12:25

aaahhh wat lief! <3

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 12:27

Ik heb die idd ook ooit gehad, erg leuk. Toen wij in een pittig traject zaten had ik 2 vriendinnetjes in hetzelfde schuitje en bij moeilijke momenten stuurden we elkaar vaker dit soort dingen.
Je hebt ook een taart in pot: https://taartinpot.nl/
Laatst bijgewerkt door secricible op 03-02-19 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 12:27

Wat ontzettend leuk! ik kende het niet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 12:41

secricible schreef:
Ik heb die idd ook ooit gehad, erg leuk. Toen wij in een pittig traject zaten had ik 2 vriendinnetjes in hetzelfde schuitje en bij moeilijke momenten stuurden we elkaar vaker dit soort dingen.
Je hebt ook een taart in pot: https://taartinpot.nl/

Oooh taartinpot ga ik ook onthouden! :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 12:50

Ik koop weleens wat via bol als verrassing. Laatst nog douchegel van loving blends naar iemand gestuurd die wel wat extra liefde/steun kon gebruiken.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 12:59

Chocstar is ook heel leuk!

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 13:01

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 13:10

Ik heb eens pralines opgestuurd naar een vriendin na een hele nare relatiebreuk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 15:13

Ik wist echt niet dat er zoveel opties waren! Maar erg leuk om te onthouden! Ik vind een kaartje sturen zelf altijd moeilijk... Wat zet ik erin, en wat heeft iemand er uiteindelijk nou echt aan? Maar lekker eten sturen vind ik wel heel leuk. :j

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 15:17

Oh die brownies zijn leuk! Ik verzend wel eens een chocstar reep, kan voor iedere gelegenheid worden samengesteld..

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 07:49

Ja leuk he!! Stuur ze ook met enige regelmaat op. Ook wel naar onszelf trouwens haha. Ze zijn ook echt heel lekker!

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 08:09

Ik heb al een paar keer een helium ballon verstuurd, ook al eens ontvangen. Meeeega grote doos die niks weegt, heel mysterieus de eerste keer haha!!

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 08:40

O wat leuk!

Ik heb een paar jaar geleden zelf een pakket met lekkere dingen en vermaak gestuurd naar een vriendin die thuis zat met een gebroken enkel.

Vorig jaar een helium ballon naar een vriendin toen haar dochter na 11 weken ziekenhuis eindelijk weer naar huis mocht.

En ook wel vaak iets op bol.com besteld en naar vrienden laten sturen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 08:45

Via Greetz heb ik laatst een Dikkie Dik tutteldoek naar een zwangere vriendin gestuurd.
En zelf heb ik wel eens een gepersonaliseerde fles champagne gekregen en chocola en brievenbusrozen. Zo ontzettend leuk!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 08:57

Ik heb al voor een aantal verjaardagen of andere gelegenheden een chocoladehart opgestuurd. Je kunt zelf de smaak kiezen en de tekst die er op komt.
Ik weet de website zo even niet meer maar is vast makkelijk te googelen.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 09:13

Ik heb vorige week een reep chocolade gestuurd naar mijn beste vriendin via Rumag met de tekst: Chocolade lost geen problemen op, maarja een appel ook niet. Ze vond het erg leuk, ze hebben meer repen met verschillende teksten en de chocolade is erg lekker. :)