Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
het ergste is het wachtmuziekje, dat zijn 3.5 liedjes die je ELKE KEER weer opnieuw hoort. Verschrikkelijk
overigens hebben ze de foutieve inschrijving wel netjes opgelost.
Fortitude schreef:Ik heb me voor mijn werk ingeschreven voor de opleiding Bedrijfsadministratie. Kreeg vervolgens in de brievenbus de bevestiging dat ik ingeschreven was voor Bedrijfsprocessen. Dus ik bellen. Nou een half uur later (letterlijk) had ik eindelijk iemand aan de telefoon. Begint dus al lekkerhet ergste is het wachtmuziekje, dat zijn 3.5 liedjes die je ELKE KEER weer opnieuw hoort. Verschrikkelijk
overigens hebben ze de foutieve inschrijving wel netjes opgelost.
Ik begin pas 18 maart dus ben ontzettend benieuwd of alles goed gaat komen
Zijn er ook nog mensen die hun ervaringen met andere instanties als NCOI enz. Willen delen? Kairos schreef:Het klinkt dus vrij verschillend als ik het zo hoorZijn er ook nog mensen die hun ervaringen met andere instanties als NCOI enz. Willen delen?
Kairos schreef:Bedankt voor jullie reacties!
@FennaK, weet je toevallig of dat bij alle cursussen etc mogelijk is daar?:)
angelastolk schreef:Hoi!
Vanaf september doe ik de opleiding HBO Rechten bij NCOI naast mijn werk.
Wel heb ik één keer in de 2 weken een lesdag (van 10 tot 4), dat is wel fijn. Je kan er overigens ook voor kiezen om alles thuis te doen of om 1x per week een avond naar school te gaan. Voor de rest doe je alles thuis met behulp van een online leeromgeving. Ik vind het fijn. Je zit met mensen die gemotiveerd zijn en we helpen elkaar. En ik kan goed de motivatie vinden om het thuis te doen (maar dat is persoonlijk)
FennaK schreef:angelastolk schreef:Hoi!
Vanaf september doe ik de opleiding HBO Rechten bij NCOI naast mijn werk.
Wel heb ik één keer in de 2 weken een lesdag (van 10 tot 4), dat is wel fijn. Je kan er overigens ook voor kiezen om alles thuis te doen of om 1x per week een avond naar school te gaan. Voor de rest doe je alles thuis met behulp van een online leeromgeving. Ik vind het fijn. Je zit met mensen die gemotiveerd zijn en we helpen elkaar. En ik kan goed de motivatie vinden om het thuis te doen (maar dat is persoonlijk)
Ik doe een module van de HBO Rechten bij het NCOI! Vind het knap dat je volledige bachelor gaat doen!