Graag jullie mening over het volgende...
Sinds augustus ben ik verhuisd naar een huurwoning. Special rolstoel toegankelijk voor mij, echt top. Grote tuin dus kan ook lekker buiten zijn. Zo ver, echt heel blij mee.
Nu wil het dat er om mij heen vooral dames wonen vanaf een jaar of 50 die niet werken. Die zijn dus al-tijd thuis.
Ik ben een jonge, vlotte, muziekliefhebbende meid en luister nog wel eens een muziekje.
Omdat we hier vrij hutje mutje wonen houd ik altijd rekening met de buren. Niet vaker dan twee keer per week de muziek aan, hooguit tot 8 uur savonds en geen uren aan een stuk. Oh en niet bizar hard, gewoon op een volume dat er nog overheen gepraat zou kunnen worden(niet doen is zonde van de muziek). Luister veelal pop en country dus geen hardstyle ofzo. En heb geen bassbox. Speakers zijn vintage jaren 70 en staan op een kastje van de muur af tegen het geleiden van geluid.
Nu stond dus afgelopen weekend de bovenbuurvrouw hysterisch aan de deur. Ik had nog geen tien minuten mn muziek aan, op een middag om vier uur... Dit kon echt niet, was verschrikkelijk, altijd dat lawaai, kwam boven de tv uit, ze liet het er niet bij zitten. Een kleine greep uit het assortiment wat mijn kant op kwam. Dit alles volgde nadat ze al als een klein kind had staan stampen boven, waarschijnlijk een hint?
Nu vind ik dat ik mij al ontzettend aanpas aan de buren en ben eigenlijk niet heel hard van plan om nooit geen muziekje meer te kunnen opzetten... Maar, kan ik hier echt problemen mee krijgen?
Er komt namelijk over korte tijd een puppy in huis die waarschijnlijk(zeker) ook wel eens een keer geluid gaat maken en heb weinig zin dan problemen te krijgen met de woningbouw...
Kortom, what to do?
Ze zit de hele dag thuis? Klinkt alsof ze een bezigheid zoekt ofzo. 
dan alsnog
Alleen dit moet je wel eerst even zeker weten, dus langsgaan hoe de meeste bokkers aangeven vind ik een goed plan! Dan kun je inderdaad oordelen of ze gewoon onzin praat of dat ze wel degelijk geluiden hoort. Maar een paar uurtjes muziek per week moet kunnen. Succes!