Facebook openbare berichten niet meer op tijdlijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mereltje

Facebook openbare berichten niet meer op tijdlijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-19 12:29

Aangezien ik dit zowel in mijn Facebook instellingen als via Google niet terug kan vinden probeer ik het hier. Wellicht heeft iemand dit ook gehad?

Sinds enkele maanden zie ik op mijn tijdlijn op Facebook geen enkel openbaar bericht meer waar vrienden van mij op reageren. Je weet wel, het enige wat mensen doen op Facebook is elkaar taggen in (grappige) berichten. Jij ziet vervolgens weer op jouw tijdlijn dat een vriend van jou op een bericht (of op een opmerking daarop) heeft gereageerd.
Aangezien dit het enige is waar mijn omgeving Facebook nog voor gebruikt, zie ik momenteel alleen nog maar advertenties, berichten van openbare pagina's die ik zelf volg en af en toe een gewijzigde profielfoto. Saai dus! ;(

Weet iemand of dit ergens verborgen is in de instellingen? Reacties van vrienden op openbare berichten niet weergeven ofzo? Zelf zat ik ook nog te denken dat ik misschien weleens heb aangegeven minder van dit soort berichten te willen zien, maar als je dit soort voorkeuren doorgeeft, kan je dat ook nog op de 1 of andere manier resetten?

Het zit echt in mijn Facebookprofiel zelf, want ook als ik inlog via de computer heb ik dit. De Facebook app op mijn telefoon heb ik al gedeinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, dit hielp niet.

Heeft iemand de gouden tip? :D
Laatst bijgewerkt door Mereltje op 27-01-19 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

marjoleinft

Re: Facebook openbare berichten niet meer op tijdlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 12:34

Ik volg even , ik zie ook alleen maar berichten uit groepen die ik volg.
Bijna geen berichten van vrienden meer.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 12:35

Ik zie ze wel, maar krijg geen berichten dat iemand mij heeft getagd.

Zie het wel een stuk minder dan een paar maanden geleden. Maar ik dacht dat dat meer kwam doordat Facebook een beetje uit de tijd raakt.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 12:37

Op dit moment vind ik het echt drama, ik kijk altijd meest recent en toch zie ik zo nu en dan ineens een bericht wat er eerst nog niet was in topverslagen oid :')

Het schijnt dat je pagina voor pagina prioriteiten aan kan passen enzo maar om dat nou echt overal voor te doen?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 12:44

Azmay schreef:
Op dit moment vind ik het echt drama, ik kijk altijd meest recent en toch zie ik zo nu en dan ineens een bericht wat er eerst nog niet was in topverslagen oid :')

Het schijnt dat je pagina voor pagina prioriteiten aan kan passen enzo maar om dat nou echt overal voor te doen?

Als je vrienden af gaan om ze als prioriteit in je tijdlijn te krijgen... DOEI!

En op meest recent... tsjah... hij springt er ook zo weer vanaf...