Een bedrijf uit de buurt heeft het zien gebeuren en contact opgenomen met het verhuur-bedrijf (waar de 'dader' mee reed). Toen ik aankwam bij mijn auto zat er zowel het briefje van het bedrijf dat het heeft zien gebeuren als een gedeeltelijk ingevuld schadeformulier met gegevens van de bestuurder onder mijn ruitenwisser.Nu is dit de eerste keer dat ik schade heb, dus ik weet niet precies hoe het in zijn werk gaat. Ik heb net mijn autoverzekering gebeld, maar deze zijn maandag pas bereikbaar. Ook heb ik wat gegoogled, maar dan kom ik er ook niet helemaal uit. Dus hopelijk kan iemand hier alvast wat vragen beantwoorden voordat ik maandag weer contact opneem.
Moet het schadeformulier opgestuurd worden naar mijn verzekering of moet de schuldige het naar zijn verzekering sturen? Ik denk dat je normaal allebei een blad meeneemt en dan beide het opstuurt(?), maar ik was er natuurlijk niet bij om mijn gegevens in te vullen en ik heb nu dus beiden formulieren in bezit. En moet de achterkant van het aanrijdingsformulier ook ingevuld worden? De schuldige heeft dit (nog) niet gedaan.
Is het de bedoeling dat ik contact opneem met dader? Of misschien met het verhuur-bedrijf (omdat de verzekering waarschijnlijk via hen zal gaan)? En kan ik dat beter nu al doen, of pas maandag nadat ik mijn verzekering heb kunnen bellen?
Ik heb overigens geen rechtsbijstand.

De schade is niet super klein namelijk, dus het kan best nog wat gaan kosten. 
u heeft met onze auto tegen de auto van mevrouw aan gezeten.. zou u niet even netjes een formulier invullen en achter haar ruitenwisser leggen?"