Hunkemöller fabrieksverkoop!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hunkemöller fabrieksverkoop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:19

(weet niet of dit goed staat)

In [naam] is het weer zo ver; de Hunkemöller fabrieksverkoop in ahoy. Alles voor 2,50! Zijn er nog meer mensen die erheen gaan/zijn gegaan? Ik ben gisteren al even geweest. Wat een chaos en een gekkenhuis, letterlijk gillende vrouwen en ik kan van mijn bucketlist afstrepen dat ik "gevochten" heb om een BH. Wat hebben jullie gekocht? :)

Anoniem

Re: Hunkemöller fabrieksverkoop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:20

Vertel <<)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:20

Online zijn ook hele toffe aanbiedingen. Vriendlief heeft mij al verrast met diverse artikelen. :D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:22

Ik ga vandaag toevallig naar Rotterdam, maar het aantrekkelijke gaat er wel vanaf door het genoemde gekkenhuis :)) maar wie weet.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:26

Was ik in de buurt, dan was ik er heen gegaan.

Misschien dat daar nog die allerfijnste bh ooit, een gewoon maar populair hunkermollertje dat helaas uit het assortiment is gehaald, te halen is.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:29

Ik hou het wel bij de winkel voor 7,50 ook een hele mooie gekocht zonder alle gekte. Als ik in Rotterdam woonde had ik t wel gedaan maar zou er niet voor reizen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:33

Ik ben deze 2 dagen in Rotterdam, maar ik pass. :')
Zeker na alle foto’s en verhalen die ik heb gezien en gelezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 12:21

Begrijpelijk, haha. :') Alles ligt op de vloer overal, en op den duur hing alles door elkaar en moest ik echt gericht zoeken voor XS. :') Maar geduld loonde wel! Ik heb uiteindelijk vier hele mooie kloppende setjes bij elkaar weten te vinden, 2 bikini's, 3 panty's die daar zo fijn zijn en nooit ladders krijgen, en ook nog een soort van wit gehaakt strandtuniekding wat je over je bikini aan kan. En dat voor 35 euro. :Y)

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 12:41

Goed geslaagd dus! Hier in Almere hebben we twee filialen en wou een specifiek topje hebben verder niet echt iets nodig, vriendin die mee was ook nog n mooie body voor een tientje. Was al een tijdje niet binnen geweest mocht er zo een uitverkoop ooit komen in Amsterdam dan ga ik denk ik wel want het lijkt wel uitgebreider dan voorheen.