hoi bokkers,
Hier zitten vast wel enkele techneuten die me kunnen helpen.
Ik ben bezig met het maken van een wordpress website voor een andere persoon.
Maandag ben ik eraan begonnen en ging alles vlot zonder problemen, ik heb via de customizer de lay out gemaakt en de pagina's aangemaakt/in een menu geplaatst.
Dinsdag (gisteren dus), bleef het hele tijd laden als ik iets aan het menu wilde toevoegen, maar als ik het als hoofdpagina eerst invoerde kon ik het menu wel aanpassen.
Enkele uren later wilde ik een aanpassing doen aan de lay out. Ik opende de customizer, links lade de menu zonder problemen, maar in plaats van het live voorbeeld kwam er de melding "non-excistent chengeget UUID". Ik heb hier geen aandacht aan geschonken omdat ik dacht dat het een tijdelijk probleem was en ben gewoon verder gegaan met content op de pagina's plaatsen.
Vanochtend log ik weer in en de customizer krijg ik dezelfde foutmelding. Ik besluit hierop te gaan googlen en zie dat het ene meer voorkomend probleem is. Bij de oplossingen zie ik dat ik in algemene instellingen het webadres en wordpressadres moet nakijken. Ik doe dit en met dat ik de instellingen sluit krijg ik de melding server non exitent en raak ik niet meer op wordpress.
Hierop heb ik mijn browsergeschiedenis, coockies en cache verwijderd (ik vond op een hulpsite dat dt kon helpen). Dit heb ik gedaan in google chrome. Sindsdien laadt de wordpress weer, maar bij het aanmelden krijg ik deze melding "FOUT: Cookies zijn geblokkeerd of worden niet ondersteund door de browser. Je moet cookies inschakelen om WordPress te kunnen gebruiken.". Ik volg de stappen en ga naar mijn instellingen, alles staat echter goed ingesteld.
Nog steeds niet in paniek besluit ik op andere browsers te proberen, maar zowel firefox en microsoft edge geven me dezelfde melding, terwijl ik op de browsers niets gewist heb.
Op internet vind ik dat plug-ins de oorzaak kunnen zijn, maar ik heb alle plugins op gedeactiveerd staan, dus die kunnen de oorzaak niet zijn.
Wie kan me helpen?