Ik heb een aantal weken geleden een Smart tv gekocht voor op mijn kamer op de bovenverdieping, een LG tv. Voor onder andere videoland, netflix, NPOstart etc. Maar nu werkt Videoland en NPOstart niet optimaal. De Apps willen niet altijd openen en als ze al openen lopen ze om de haverklap vast. Dit geld het zelfde als ik de Apps open op de telefoon of laptop op de bovenverdieping. Gewoon internetten zoals bokt en facebook is geen enkel probleem op de bovenverdieping. Met netflix ervaar ik geen tot amper problemen. In de woonkamer op de benedenverdieping staat ook een TV en daar is er geen enkel probleem en doet alles het optimaal.
Ik heb contact opgenomen met de KPN via een chatgesprek, we hebben testen uitgevoerd zoals de speedtest, test voor de wifi turner, ander familielid gamed veel, maar zelfs dat uitzetten en testen werkt niet. Daarom kunnen zij mij niet helpen, omdat de verbinding goed moet zijn. Maar ik zit nog wel steeds met een TV die ik speciaal voor bovenstaande Apps heb gekocht, maar niet doet. (ik kijk nooit live tv, wat het overigens wel gewoon doet)
Ik wordt hier echt ontzettend gefrustreerd door! Waar kan het nog meer aan liggen? Aan de smart tv zelf? En waar kan ik dan terecht?