gisterenochtend had ik een grote doos met mijn zadel erin op de post gedaan bij supermarkt Jumbo om te versturen naar het meisje die mijn zadel heeft overgenomen. Haar adres goed en zichtbaar en duidelijk op de doos geschreven en ook met grote letters afzender en mijn adres erbij, mocht er wat mis gaan dat het dan terug kan worden gestuurd naar mij eigen huis.
Supermarkt Jumbo had de goede postcode ingevuld en de sticker uitgeprint. Ik kon mijn pakket volgen en zag dat het eerst vandaag bij haar zal worden afgeleverd ( gisterenavond gekeken) en vanmorgen weer opnieuw gekeken om hoever mijn pakket nu was. Vanmorgen stond het er nog bij dat het pas morgen zal worden bezorgd bij haar omdat het erg druk was op het sorteercenter, dat kan natuurlijk.
Vanmiddag toen ik net thuis was met mijn jongste zoon kreeg ik een appje van mijn buurvrouw dat er voor mij bij haar een grote doos was afgeleverd door post.nl. Uh ik heb niks besteld maar goed ik ging dus maar kijken wat voor doos het was. Tot mijn stomme verbazing is het de doos die ik gisterenochtend nog op de post had gedaan weer bij mij thuis afgeleverd.
Daar sta je dan met de doos weer bij je thuis
. Ik was best pissig op Post.NL , keek op hun site maar kon niet gauw vinden waar je een klacht per direct kon indienen. Dus ik maar gebeld met Supermarkt Jumbo en de zoon van de buurman gevraagd om mij met de doos naar Supermarkt Jumbo af te zetten, want ik heb geen auto en de doos is echt te groot voor achterop de fiets te zetten.Vriendelijke personeel van de Jumbo had ook nog eens goed gekeken , aan hun ligt het echt niet en ook niet aan mij , maar er is iets verkeerd gegaan bij Post.NL sorteercenter. Supermarkt Jumbo belde na Post.NL en kreeg daar een antwoord , oh dat gebeurd wel eens hoor.
Het pakketje verzenden koste mij 13.25 euro maar wordt nu op de kosten van Post.NL opnieuw verzonden, dat vind ik wel netjes van hun. Nou ben ik niet zo van het versturen van grote pakketten via de post , maar goed het kon deze keer niet anders. Maar hoop nu echt dat het deze keer wel goed zal gaan en dat het meisje ( geen Bokker) morgen echt haar nieuwe zadel binnen krijgt.
Ik heb zelf een paar maanden toen ik hoog zwanger was van mijn jongste zoon voor Post.NL gewerkt en ik weet dat er wel eens (vaak) om het zo maar eens te zeggen , erg veel mis kon gaan. Maar een super grote doos waar alles goed opstaat en duidelijk dat is toch niet te missen?? Of zijn het echt een stelletje slapers daar op het sorteercenter?? Ik vind het wel heel erg voor het meisje want dat moet nu nog een dag langer wachten op haar nieuwe zadel waar ze al een week na uit keek mocht die dan morgen wel komen.
Zijn er Bokkers bij die ook zoiets hebben mee gemaakt? Dan hoor ik het graag. Kijk nu deze keer af en hoop echt dat het nu wel goed gaat, anders stuur ik nooit meer iets met Post.NL!
Een foutje kan idd toch eens gebeuren?
Bij jou lijkt het op een foutje van PostNL, maar het is wel netjes opgelost.
.
haha, nee TS hartstikke vervelend dat het niet goed gegaan is maar een foutje kan gebeuren. Het overgrote deel van de pakketten wordt overigens automatisch gesorteerd en als de jumbo het adres goed heeft ingevoerd is het inderdaad wel een beetje vreemd dat het verkeerd verstuurd is. Heb je je eigen adres klein genoteerd op een andere zijde van het pakket? Als adressen naast elkaar staan levert dat nog wel is verwarring op en kan het gebeuren dat je pakket in de verkeerde kar beland.