[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 19:59

Ik wil altijd graag foto's van het MH17 wrak bekijken, maar ik kan dat niet. Ik heb die beelden dan te lang in mijn hoofd en word er te verdrietig en bang van.

Ik denk overigens dat het er aan ligt waar je hebt gezeten in het vliegtuig. De raket vliegt binnen aan 1 kant dus er zal een deel zijn waar die minder schade heeft aangericht. Dan is het een kwestie van 'gelukkig' neer komen denk ik? Ik heb een foto gezien van iemand die nog in z'n stoel zit maar dat lichaam is nog vrij heel.

Divers

Berichten: 1060
Geregistreerd: 27-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:10

xSCWx schreef:
Een hele tijd geleden kwam ik bij filmpjes van goochel trucks die verkeerd waren gegaan. De meest lugubere vond ik degene waarbij de "persoon in kist halveren" verkeerd ging. De persoon in de kist kon niet goed weg komen. Voor het "halveren" werd een echte kettingzaag gebruikt.

Zo dat moment dat ze stopt met bewegen... -O- Heftig.
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 15-01-19 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote aangepast

Onali

Berichten: 18484
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:11

Die herdershond ligt er wel heel mooi bij en sommige ara's.

Iemand vroeg trouwens naar de kleding:

Op de ramplocatie zijn veel ontklede lichamen aangetroffen. Dit is vermoedelijk het gevolg van een combinatie van plotselinge decompressie en de hoge luchtsnelheid - 800 tot 900 kilometer per uur - waaraan deze inzittenden plotseling werden blootgesteld. Zowel het grote drukverschil als de enorme windsnelheid kan ertoe leiden dat kleding van het lijf wordt gerukt, meldt het onderzoeksrapport naar de ramp met vlucht 611 van China Airlines.

idylle
Berichten: 5812
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:12

Divers schreef:
xSCWx schreef:
Een hele tijd geleden kwam ik bij filmpjes van goochel trucks die verkeerd waren gegaan. De meest lugubere vond ik degene waarbij de "persoon in kist halveren" verkeerd ging. De persoon in de kist kon niet goed weg komen. Voor het "halveren" werd een echte kettingzaag gebruikt.

Zo dat moment dat ze stopt met bewegen... -O- Heftig.


Vind het vooral heftig dat ze de seconden ervoor met dr hand uit alle macht slaat op de tafel waar ze op ligt om de aandacht te trekken :oo
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 15-01-19 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote aangepast

Lieffiefi

Berichten: 4696
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:17

Ik wil hem kijken.. maar iets houdt me tegen ofzo...

Avalanche

Berichten: 16112
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:18

Ik heb besloten dat ik dat niet hoef te zien. Voldoende beeldend beschreven wel.

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:19

Vreselijk...


Zo heel veel zie je niet.
Geen bloed etc als je het niet zou weten zou je niet direct door hebben dat het mis is

Suzanne F.

Berichten: 49296
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:20

blokje schreef:
Vreselijk...


Zo heel veel zie je niet.
Geen bloed etc als je het niet zou weten zou je niet direct door hebben dat het mis is


Wanneer hadden ze door dat het echt fout was dan? Toen hij de kist openmaakte? Zat er veel publiek bij?

Avalanche

Berichten: 16112
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:21

blokje schreef:
Vreselijk...


Zo heel veel zie je niet.
Geen bloed etc als je het niet zou weten zou je niet direct door hebben dat het mis is

Nee, maar mijn hersenen gaan de rest wel invullen, en ik vind niet dat dat iets aan mijn leven toevoegt.

Heel tragisch, maar wat ik er vooral van leer is dat ik dus geen goochelaars assistente word.

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:22

Iemand anders opende snel de kist. En bij het voeten einde springt iemand al de kist uit. Denk dat de mensen zelf snel door hadden dat het mis was. (De mensen die bij de show horen) ja er zit een volwaardig publiek bij. Ik heb geen geluid aan dus geen idee wat de reactie is.

verootjoo
Berichten: 35658
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:22

Getsie, wat een topic :\
Maar ik word er ook wel ergens door geboeid.
Die Japanse kamparts... echt zo gruwelijk. Dat je überhaupt bedenkt zulke proeven te doen...

En dat laatste YouTube filmpje, hoe ze zo met haar handen slaat en ineens stopt met bewegen. Jakkes, ben je zomaar doorgezaagd...

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:23

Avalanche81 schreef:
blokje schreef:
Vreselijk...


Zo heel veel zie je niet.
Geen bloed etc als je het niet zou weten zou je niet direct door hebben dat het mis is

Nee, maar mijn hersenen gaan de rest wel invullen, en ik vind niet dat dat iets aan mijn leven toevoegt.

Heel tragisch, maar wat ik er vooral van leer is dat ik dus geen goochelaars assistente word.



Het voegt ook niets toe.

En nee zou ook zeker geen assistente willen bij zulke dingen...

Avalanche

Berichten: 16112
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:25

Brr.... en ik ben al zo'n beelddenker..... ik vind dat soort dingen wel echt heel eng.

Divers

Berichten: 1060
Geregistreerd: 27-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:26

Ik wil wel in PB vertellen wat er gebeurt in niet al te veel detail, als dat mensen ''geruststelt'' en er voor zorgt dat ze niet tegen hun wil toch gaan kijken.

Suzanne F.

Berichten: 49296
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:27

Hebben jullie al filmpjes en foto’s gezien van het Japanse zelfmoord bos? Google maar op Japan suicide forest.

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:27

Wat ik niet snap die vrouw bij het voeteneinde doet zelf haar kist open. Kon die vrouw die overleden is niet voor die tijd de kist open doen met der benen om de rest te waarschuwen... Vreselijk. Je weet wat er gaat gebeuren en je kan er niets aan doen...

Onali

Berichten: 18484
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:27

Jullie weten hoe zo'n truc gaat?
Assistente nr 1 gaat in de box, nr 2 zit in benengedeelte. Eerst 'zaagt' hij nr 1 door rond het midden. Geen probleem.
Dan wilt hij richting het hoofd en komt nr 1 erachter dat ze haar hoofd niet terug de kist in kan doen zodat de dummy zichtbaar is. Maar omdat ze een lap voor haar mond heeft kan ze niet schreeuwen en er is teveel lawaai. Dus ze probeert uit alle macht met haar armen te zwaaien.
Dan komt er een mannelijke assistent en die doet er zo'n plaat in en nog steeds geen reactie. Dan wordt ze dus gezaagd, op het moment dat de kettingzaag bij haar nek komt stopt ze met bewegen en spuit er bloed weg.

Op dat moment beseffen ze dat er iets mis is. Zowel de hoofdkist als de lijfkist worden geopend en ze staan geshokeerd. Ook nr 2 komt uit haar kist.
Daar stopt het filmpje.

Ik twijfel wel heel erg want in heel veel reacties vragen mensen zich af of het echt is omdat er vrij weinig bloed is.
Het is trouwens vanaf een redelijke afstand gefilmd, dus geen close up.
Laatst bijgewerkt door Onali op 15-01-19 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

SharonIndezz
Berichten: 4695
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:27

blokje schreef:
Iemand anders opende snel de kist. En bij het voeten einde springt iemand al de kist uit. Denk dat de mensen zelf snel door hadden dat het mis was. (De mensen die bij de show horen) ja er zit een volwaardig publiek bij. Ik heb geen geluid aan dus geen idee wat de reactie is.


Ik heb hem gekeken met geluid, je hoort wel mensen gillen :( heel naar filmpje bah

Ellen_ov

Berichten: 1321
Geregistreerd: 12-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:28

Oef deze keer sla ik over, die site van dat japanse kamp waren ook to much... al vond ik de bodyfarm dan wel weer fascinerend. waarschijnlijk omdat die zich vrijwillig bij leven hebben opgegeven :+

Emori

Berichten: 13121
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:29

Laatst bijgewerkt door Emori op 15-01-19 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:29

Suzanne F. schreef:
Hebben jullie al filmpjes en foto’s gezien van het Japanse zelfmoord bos? Google maar op Japan suicide forest.



Nee. Wel eens een documentaire (Sophie in de mentale kreukels denk ik) over het zelfmoord percentage in Japan door o.a. werkdruk en geloof dat toen dat bos ook aan de orde kwam

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:29

Vumana89 schreef:
Ik wil hem kijken.. maar iets houdt me tegen ofzo...

Idem.
Avalanche81 schreef:
Ik heb besloten dat ik dat niet hoef te zien. Voldoende beeldend beschreven wel.

Mijn gedachte.

Ik sla ook over. :)

Cinnepin

Berichten: 8940
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:30

Suzanne F. schreef:
Hebben jullie al filmpjes en foto’s gezien van het Japanse zelfmoord bos? Google maar op Japan suicide forest.



hmm niet echt een bos om een buitenritje te maken

Lieffiefi

Berichten: 4696
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:31

Ik opende de link. Zag ik 10 amusementparc accidents..
Plaatje van iemand die uit een achtbaan vliegt...
Ga zondag naar de efteling, dus alles maar weggeklikt whahahha

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:32