Het vervoersmiddel op jouw bruiloft.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Het vervoersmiddel op jouw bruiloft.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 11:38

Een bugatti veyron was helaas niet mogelijk -O- :') dus werd het een Alfa Spider:

Afbeelding

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 14:21

Neonlight schreef:
In een koets met mijn 2 wedstrijdpony's (hackney's) ervoor, een combinatie die normaal nooit in het tweespan staat. (Pony rechts op de foto loopt wel span met een andere pony)

[ [url=m/nb8TCL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohh dat vind ik echt gaaf...

mvdbijl

Berichten: 3676
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 14:26

Wij hadden een vw kever, en onze vrachtwagen reed mee, stond buiten bij de locatie.

Vervoersmiddelen gaf ik persoonlijk niet veel om, de kever mochten we lenen van een kennis.

We hebben zelf 2 paarden en 6 minipaardjes, ik wilde de paarden niet tot last zijn met onze trouwdag. Bijna iedereen die ik ze toe vertrouw was op de dag zelf en, we trouwde niet geheel om de hoek. Mijn man vond dat jammer merkte ik dus, zijn favoriete mini Elsa had ik als verassing laten komen. Mijn zusje zou de ringen aangeven, die deed wat klungelig, ow jeeh waar zijn ze? en toen kwam Elsa de zaal in, zij had de ringen bij zich.. Ze stapte als of het dood normaal was de zaal door en liep in 1 streep op ons af, of ze wist wat ze moest doen <3

Afbeelding

bridgetF
Berichten: 2176
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

Re: Het vervoersmiddel op jouw bruiloft.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 14:45

we zijn getrouwd met een huifkar, getrokken door twee hele grote brede belgische trekpaarden.
Familie (7 personen) en wij in één huifkar, dat vond ik wel net zo leuk en gezellig. de huifkar was versiert met zonnebloemen. We hadden een hoop bekijks.