Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik laat ze tegenwoordig maar naar een pakketpunt sturen. Dan haal ik het eind van de dag wel op. Scheelt weer stress
AlineC schreef:misschien investeren in een goede bel? dat je ook gewoon uitprobeert met naar wc gaan, koken etc. dat je hem dan ook goed hoort? je kunt ook eventueel een camera ophangen bij de voordeur zodat je die aan kunt sluiten op je laptop?
En hoe later het wordt, hoe meer ik dan denk dat de kans dat ie dan nu wel echt komt steeds groter wordt
DeBuurvrouw schreef:Waar je je tijd aan opmaakt....
Hang een briefje bij de deur,raam etc met iets in de trend van '' ben wel thuis,hoor misschien de bel niet maar leg het maar daar en daar neer,bedankt!''
Eventueel een bak oid neerzetten met een A4 papier erbij ''Pakketje hier --> ''
Kan je weer verder met je leven.

SpeechLess schreef:AlineC schreef:misschien investeren in een goede bel? dat je ook gewoon uitprobeert met naar wc gaan, koken etc. dat je hem dan ook goed hoort? je kunt ook eventueel een camera ophangen bij de voordeur zodat je die aan kunt sluiten op je laptop?
Volgens mij gaat het niet om het niet horen van de bel, maar meer dat de bezorger net komt als je net zit en je dus niet op tijd bij de deur kunt zijn en 'ie dus weer weg gaat.
Ben dan gewoon heel gespitst en gespannen en kan alleen maar wachten (en niet nuttige topics maken op bokt) en dat vind ik vervelend. Ik zou ook gewoon mn dingen willen doen zonder nadenken en dan ineens
en dan weer verder met waar je mee bezig bent.
)
DeBuurvrouw schreef:Waar je je tijd aan opmaakt....
Hang een briefje bij de deur,raam etc met iets in de trend van '' ben wel thuis,hoor misschien de bel niet maar leg het maar daar en daar neer,bedankt!''
Eventueel een bak oid neerzetten met een A4 papier erbij ''Pakketje hier --> ''
Kan je weer verder met je leven.
marsss schreef:Als de mogelijkheid er is laat ik pakketjes afleveren bij een pakketpunt in de buurt. Dan rij ik er langs als ik tijd heb, hoef je ook niet de hele dag thuis er op zitten wachten.