Voor mijn broertje en schoonzusje ben ik op zoek naar ideeën voor leuke dingen. Ze hebben het de afgelopen weken ontzettend zwaar gehad. Mijn schoonzusje is 9 weken te vroeg bevallen, het is een ware hel geweest haar bevalling die ze helemaal alleen heeft moeten doorstaan terwijl haar dochtertje door het ambulancepersoneel werd meegenomen. Mijn broertje was net op tijd om zijn zoon geboren te zien worden. De baby heeft het heel zwaar, ze krijgen tegenslag na tegenslag te verwerken en hij blijft moeten vechten voor z'n leventje. Als klap op de vuurpijl zijn haar zwangere zus met een zoontje van een jaar en haar moeder uit het buitenland overgekomen en wonen bij hen in zodat haar zusje hier kan bevallen. Ze hebben een huisje van 65m2. Mijn schoonzusje is nu druk bezig met een oplossing voor haar zus. Zoals jullie wellicht kunnen begrijpen, ze hebben zoveel behoefte aan rust en leuke dingen. Ik wilde een doos maken met allemaal leuke dingen er in om ze op te vrolijken. Wisselend tussen kleine cadeautjes tot dierbare herinneringen etc. Jullie tips zijn ontzettend welkom!
Lief van je! Als ik dit zo lees denk ik wel dat ze meer behoefte heeft aan een aanbod voor bijv. een dagje oppassen op haar dochtertje en op inwonend neefje dan aan een doos met spullen. Is dat geen optie?
Britta31
Een doosje met "waardebonnen".bv een bon voor oppassen,huis poetsen,lunchen enz en dat zelf in elkaar knutselen.
Jolien87
Geplaatst: 08-01-19 18:14
Ik zou ook de nadruk leggen op dingen die jullie voor ze kunnen doen, in plaats van wat jullie aan ze kunnen geven.
Mallow
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-19 18:16
Dochtertje is weken lang bij mijn moeder geweest ze is juist eigenlijk heel blij dat ze er weer is en kan niet wachten tot het gezinnetje 'compleet' is Dacht wel aan een dagje weg voor m'n broertje en schoonzusje samen, of samen uit eten ofzo. Dus dat sluit dan wel mooi aan bij je idee!
Bonnenboekje is ook heel leuk!
Alles wat we voor ze kunnen doen, doen we uiteraard