Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar geen idee hoe het tegenwoordig is of op andere scholen.Weidemaatje schreef:@celine_famke; Alvast bedankt!
@Drico; Webdesign, is dat ook schrijven?
@winged; Wordt daar echt veel op gelet dan? Gaat het in deze richting vooral om welk niveau je hebt kwa school of wat je kan? Bij elke richting is dat namelijk anders en ik ken niemand die deze richting heeft gedaan/doet dus ik heb geen idee. Ik zal eventjes gaan kijken naar marketing/communicatieopleidingen en me erover inlezen want ik weet niet precies wat ik me daar bij voor moet stellen. Bedankt voor je reactie!
. Eventueel kan het wel een mooie opstap zijn naar een hbo-opleiding maar ik zou verder kijken dan 'iets met schrijven' doen, is lastig om je brood in te verdienen. Weidemaatje schreef:@resistance; Dat klinkt inderdaad erg interessant! Wat voor baan zou ik me hierbij voor moeten stellen? Ik snap het concept van regisseur zijn van je eigen ideeën en concepten, maar hoe verloopt dit dan uiteindelijk in de praktijk later?
@winged; Dankjewel voor het advies! Ik had hier inderdaad nog niet over nagedacht. Ik wilde eerst de paardenopleiding doen bij Aeres maar daar ben ik afgehaakt omdat er gewoon echt weinig werk in is te vinden. Ik dacht juist hiermee breder te zitten, dus bedankt! Voor mij is dat dus inderdaad ook zeker belangrijk.
Excuses voor de late reactie, heb het erg druk dus zit niet veel op Bokt.
Ik merk aan mezelf dat ik nog niet echt weet wat ik wil kwa opleiding dus ik ga een nieuw topic openen met mijn interesses en misschien weet iemand daar een leuke opleiding bij, netzoals dat ik de opleiding van @resistance ook erg interessant vindt (een schot niet geschoten is altijd mis!). Uiteraard zijn adviezen over deze opleiding nogsteeds meer dan welkom!
Maar geen droom is te groot, ik ken mensen die afgestudeerd zijn van mijn studie die de mooie Volvo reclames maken die je in de bios ziet, en ook de John Lewis kerstreclames waar je spontaan van gaat huilen (op positieve wijze).
En dat leer je hier.
(Dochter is docent bij zo'n opleiding, vandaar)