Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het is geen eenrichtingsverkeer. _mexx_lady_ schreef:Ik had de kans om naar Schotland te gaan op stage als verpleegkundige in opleiding.
Schotland is niet ver, maar ik ben al jaar en dag verliefd op dat land. Ik had de kans, maar heb ik niet gedaan.
Om achteraf gezien, een aantal stomme redenen. Ik heb echt het gevoel dat ik deze kans in mijn leven gemist heb.

Mijn hemel, wat heb ik daar een spijt van. Als ik iets anders had kunnen doen, was dat het
Achteraf zat ik namelijk voornamelijk op een zolderkamertje met mijn katten. Katten mochten volgens eerste afspraak lekker door het huis heen, kwam er op neer dat ik dat alleen kon doen als mijn huisgenoten niet thuis waren. De zolderkamer was ijskoud in de winter, snikheet in de zomer. Toen moest ik binnen een maand ineens een nieuw plekje hebben, want ze wilden het huis weer voor zichzelf (let wel, het was hun voorstel om bij hen in te komen wonen). Dat plekje heb ik godzijdank kunnen vinden, en nadat dat huisje niet meer haalbaar was, verwelkomden mijn ouders mij weer terug in huis met open armen.