Post NL bezorgt niet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nico12
Berichten: 814
Geregistreerd: 15-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-19 15:57

Alpha89 schreef:
Ah ik snap het al. Meneer ongeduld is al boven de 60, lees ik. Wellicht gepensioneerd?
Ik had destijds genoeg PostNL collega's die al gepensioneerd waren, maar niet stil konden zitten en in beweging wilden blijven. Misschien een goed idee? Dan duurt wachten ook niet zo lang ;-).


Inderdaad, tijdelijk gedaan bij andere firma, gestopt wegens salaris.

Stephanie_86

Berichten: 1935
Geregistreerd: 08-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:57

Nico12 schreef:
Cer schreef:

nou ben ik niet van het terugzoeken van berichten, maar deze keer wel.
Als dit account niet gebruikt wordt door iemand anders, dan snap ik er niks meer van.


Als het wel dezelfde user is, dan had ie t best kunnen gaan halen, aangezien ie begin december nog werkeloos was :')
Of t is gewoon echt een zure ouwe vent.. >;)


Fulltime heb ik 48 jaar gewerkt.
Daar zat 1 jaar tussen met 2 werkgevers, fulltime en tevens parttime samen gemiddeld 54 uur.[/quote]

Misschien maar weer gaan doen dan bij PostNL daar hebben ze t nodig... al zou ik iemand met uw mentaliteit ook niet graag aan de deur hebben maar goed

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:00

Citaat:
Citaat:
Als het wel dezelfde user is, dan had ie t best kunnen gaan halen, aangezien ie begin december nog werkeloos was :')
Of t is gewoon echt een zure ouwe vent.. >;)


Fulltime heb ik 48 jaar gewerkt.
Daar zat 1 jaar tussen met 2 werkgevers, fulltime en tevens parttime samen gemiddeld 54 uur.


ja en?
Dat interesseert me werkelijk geen ene moer eigenlijk :')

mvdende

Berichten: 5697
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:00

Ook ik heb de pest af en toe in Post NL. Heb geen groot huis, maar voordat je bij de voordeur kan staan, zijn ze alweer gevlogen. Vorige week een pakket 3 verdiepingen lager en 15 huizen verderop bezorgd. Dat noem ik geen buren meer. Had ook geen toestemming gegeven voor bezorging bij de buren.

Zoolgangster

Berichten: 9618
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:05

Runa schreef:
Er wordt al heel veel aan gedaan om alle pakketten te bezorgen, maar op een gegeven moment houdt het op. Er zijn nou eenmaal niet genoeg werknemers om alle functies te vervullen en er zijn deze feestdagen meer pakketten bezorgd dan ooit.
Dan vind ik het echt van de zotte om te zeggen dat al die medewerkers die al heel hard eraan werken de boel op tijd te regelen óók nog maar even lekker over moeten werken om jouw pakket bij kont af te leveren.

Daarbij, jouw pakket was sowieso pas vandaag gekomen als er geen drukte was geweest. Dat je nu al meerdere klachten hebt ingediend, vind ik daarom echt belachelijk. Waar is je geduld?



En dat voor een 9 euro per uur en een paar eurocentjes... en dan is het ook nog zo dat je als bezorger regelmatig meer uren maakt dan je betaald krijgt.

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:06

Volgende keer gewoon zelf gaan halen als je zo fantastisch bent en het geduld van een krop sla hebt :)

Kinke

Berichten: 20535
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Post NL bezorgt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:08

best ironisch, TS is gestopt bij werkgever ivm slechte salaris en zeurt nu over een pakketje dat iets later komt :)

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:10

Je weet toch dat pakketten op zaterdag aangeboden niet standaard op maandag worden afgeleverd? Dat kan alleen maar als ze voor 1 uur bij bepaalde punten zijn gebracht of opgehaald.
De kans is groot dat dit de eerste officieel afleverdag is.

En hopelijk besef je dat deze mensen de afgelopen weken soms wel 70 uur hebben gewerkt? De meeste werken 10 tot 12 uur per dag. En dat vanaf de laatste week van november tot aan nu.

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:14

Nico12 schreef:
Cer schreef:

Als het wel dezelfde user is, dan had ie t best kunnen gaan halen, aangezien ie begin december nog werkeloos was :')
Of t is gewoon echt een zure ouwe vent.. >;)


Fulltime heb ik 48 jaar gewerkt.
Daar zat 1 jaar tussen met 2 werkgevers, fulltime en tevens parttime samen gemiddeld 54 uur.

gefeliciteerd, wil je een sticker? Heel goed dat je jezelf tot een verzuurde pruim hebt overgewerkt, gelukkig hoef je niet te verwachten dat anderen doen wat jij doet/ deed.

Ik hoop werkelijk dat je aan het trollen bent want anders ben je wel een heel sneu persoon wat dit betreft. Heb een beetje geduld en respect. Wil je een product dezelfde dag nog binnen hebben, dan is de beste optie om gewoon zelf naar de winkels te gaan ;)

just_kiki

Berichten: 6812
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:15

Kinke schreef:
best ironisch, TS is gestopt bij werkgever ivm slechte salaris en zeurt nu over een pakketje dat iets later komt :)


Echt he! :')

Wat ben jij associaal ts :(
Voortaan eerder bestellen heb je er ook geen last van.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:19

Gaat het lekker TS?
Zover er op social media e.d al bekend was, is dat het DRUK is bij deze bedrijven.
Ik denk dat je wel even een toontje lager mag zingen, want dit heeft NIKS met de 9 tot 5 mentaliteit te maken!

Als je op het nieuws kijkt hoe het bij BOL.com er aan toe gaat.
Mafkees....
Laatst bijgewerkt door Banyu op 02-01-19 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Boras
Berichten: 9952
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:20

Nico12

Gelukkig Nieuwjaar!

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:21

Ik snap het wel, je hebt een pakketje besteld waar je ontzettend naar uit kijkt en dan blijkt dat er naast jou nog een hele boel andere online bestellingen hebben gedaan en dan nog die kerst en oud & nieuw! Tja, dan wordt je geduld wel erg op de proef gesteld.

Jammer dat je zo overdreven reageert, is denk ik nergens voor nodig.

daantjuhhh

Berichten: 26873
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:22

Verdorie wat een azijnpisser zeg.

Lekker zeikend het nieuwe jaar in gaan!
Waar je je al niet druk om kan maken.
1 werkdag te laat. Echt werkelijk.
Wat zal jij een gezellig persoon zijn.

Caira
Berichten: 26068
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Post NL bezorgt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:30

Jezus man, er zijn belangrijkere dingen in de wereld, ik wacht ook op een pakketje. Maar ik heb ook de 31e mijn schoonmoeder weggebracht naar haar laatste rustplaats. Soms moet je de dingen weer eens even in perspectief zien. En vertraging van een pakketje ligt echt een wereld achter het verlies van een dierbare...

Danielleeee_
Berichten: 3174
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:31

Jeetje TS, let een beetje op je hart. Ik vind je echt een asociale bal als ik eerlijk ben :') Misschien eens wat meer begrip tonen. De werknemers van PostNL zijn druk genoeg, helemaal rond de feestdagen. Er is ook vaak genoeg voor gewaarschuwd afgelopen weken voor vertraagde pakketjes vanwege de drukte :)*

Maar goed, geduld is een schone zaak. Blijkbaar erg lastig voor sommige mensen.

rien10
Berichten: 14681
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:32

Je pakket is vertraagd. Dat zeg je tenminste, maar het is gewoon prima zo, want er zitten feestdagen tussen.

Maar goed. Jij vind dat je pakket vertraagd is.
En morgen gaat de zon weer op.

Dat dus.

Sterkte met het verlies Caira.

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:32

Nico12 schreef:
Post NL heeft een taak, als het druk is en er ontstaat vertraging dan werk je gewoon langer of je neemt tijdelijk meer personeel.
Mijn werkgevers hadden ook die instelling, als het druk was, gewoon langer werken.
Blijkbaar is er in Nederland de mentaliteit, een baan is van 9 tot 16 uur.
Samenvattend, ik heb er geen begrip voor.


Ik zou het gewoon rustig even afwachten. Grote kans dat je deze week je pakketje nog ontvangt.
Ik vind dit juist het probleem, die mentaliteit van werken tot je er bij neer valt en hoge werkdruk. Begrijp me niet verkeerd, wij hebben alle schaapjes prima op het droge en 0,0 schuld, maar wij werken inderdaad liever van 9:00-16:00 :+ Lekker genieten van andere dingen.
Tegenwoordig hebben mensen echt totaal geen geduld meer en mensen zijn steeds minder verdraagzamer.

Als je alles zelf in de hand had willen hebben, dan had je zelf het pakketje op moeten halen of het product zelf in de winkel moeten gaan kopen. Er is van te voren duidelijk meegedeeld dat je in deze periode langer op je pakketje kan wachten.

WendyLotte

Berichten: 1138
Geregistreerd: 01-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:32

Niks beter te doen zeker dan lekker ff rellen ?! Is ook verrekte saai in je eentje al die feestdagen.
En dan komt zelfs de postbezorger niet om je een handje te schudden en je gelukkig nieuwjaar te wensen.

Heel erg dat wereld niet een beetje rekening houdt met de eenzame mede mensen. Dat persoonlijk contact is zo belangrijk voor de oudere soms verzuurde medemens.

Gelukkig heb je nu wel iets om de tijd mee te verdrijven. Misschien niet de vrolijke en vriendelijke reacties die je verwachtte, maar er zijn toch mensen die je horen.

Jammer van die negatieve gedachtes, maar weet je, probeer het volgende keer eens anders. Terwijl op de bank voor de tv zat, met een biertje of iets anders en je ergerde omdat er niemand naar je om keek.
Waren er zeker wel mensen die aan het werk waren de afgelopen feestdagen.
O.a mensen die zorgde voor andere oudere mensen, die ook niet altijd makkelijk zijn.
Maar wel blij met een bekend gezicht en een vriendlijk praatje.

Heel misschien zou je daar ook eens moeten kijken. Helpen als vrijwilliger, mag je oefenen met conversaties, je weet wel, gesprekken voeren. En oefenen met een beetje vriendelijkheid want daar berreik ja vaak veel meer mee.

Ken je dat niet, boontje komt om zijn loontje ? En wat je oogst zul je zaaien ?

Oja en als laatste dan ; geduld siert de mens.
Toch nog weer een reactie op dit rel toppic. En ik dacht nog.... DAS NiET ECHT... Laat nou...

Toch weer ingestonken

xRiiannex

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-12
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:33

Danielleeee_ schreef:
Jeetje TS, let een beetje op je hart. Ik vind je echt een asociale bal als ik eerlijk ben :') Misschien eens wat meer begrip tonen. De werknemers van PostNL zijn druk genoeg, helemaal rond de feestdagen. Er is ook vaak genoeg voor gewaarschuwd afgelopen weken voor vertraagde pakketjes vanwege de drukte :)*

Maar goed, geduld is een schone zaak. Blijkbaar erg lastig voor sommige mensen.


Een asociale bal :') :')
Die ga ik onthouden haha! Nog nooit van gehoord maar klinkt grappig.

En TS loop anders even een weekje mee met pakketjes bezorgen.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:35

Veulen84 schreef:
Je weet toch dat pakketten op zaterdag aangeboden niet standaard op maandag worden afgeleverd? Dat kan alleen maar als ze voor 1 uur bij bepaalde punten zijn gebracht of opgehaald.
De kans is groot dat dit de eerste officieel afleverdag is.

En hopelijk besef je dat deze mensen de afgelopen weken soms wel 70 uur hebben gewerkt? De meeste werken 10 tot 12 uur per dag. En dat vanaf de laatste week van november tot aan nu.


Toevallig heb ik maandag wel een pakketje geleverd gekregen, wat ik zaterdag 29 december na 17u besteld had! Maar normaliter als ik op zaterdag iets bestel rond deze tijd bijvoorbeeld, zou ik het dan dinsdags meestal krijgen, én Nico12 guess what... laten we nou net nieuwjaar hebben, en NEE dan werkt PostNL niet! Goh, logisch he! :')
Laatst bijgewerkt door Banyu op 02-01-19 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

rien10
Berichten: 14681
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:35

Klacht indienen, KASSA bellen, Radar bellen, de minister president bellen, Baas van PostNL bellen,
en dat dan morgen weer doen
en over morgen.
Net zo lang tot je pakje er is. En dan roepen : Zie je wel, het is er nu. Als ik niet geklaagd had, was het er nooit gekomen!.
Je hebt groot gelijk. Helemaal bij het rechte eind.
:D *\o/*

Eefke85

Berichten: 1323
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:38

TS, ik heb een jaar of 6 op 2 verschillende sorteercentra gewerkt bij Post NL en het is echt niet meer grappig hoe druk het dan is. Zelf had ik een contract voor 6 uur per week, maar met de feestdagen werkte ik vaak zo`n 30 uur, begon normaal gesproken om 7.30, maar met de feestdagen om 7.00 (en de mensen bij de machinepost begonnen al om 02.00/03.00, ja in de ochtend)
Als ik naga hoe mijn rug altijd aanvoelde na het werk met alleen maar post, dan moet ik er niet aan denken hoe de ruggen van de pakketbezorgers er nu onderhand aan toe zijn met de zware pakketten die ze moeten tillen! Het werk bij PostNl is in deze tijd van het jaar ontzettend stressvol. Het laatste jaar dat ik er werkte was er niet genoeg personeel te vinden en moest het bestaande personeel dat ook allemaal opvangen, dus een beetje extra hulp zouden ze zeker weten niet erg vinden!

Steppe

Berichten: 2798
Geregistreerd: 15-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:41

De TS heeft een kort lontje misschien beter een vuurtje erbij voor de Postbezorger komt

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Post NL bezorgt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:44

Voor degene die denken dat ts een troll is... Ik had er vandaag op het werk eentje nog een graad erger. Pakket om 16:00 maandag met DHL mee gestuurd. Belt de klant vanochtend om 10:00 dat het niet bezorgd is :+ koekkoek.