Post NL bezorgt niet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Echwel

Berichten: 12464
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:40

Als je iets direct had willen hebben, was naar de winkel gegaan en had het gekocht, ook beter voor de middenstand

Dyphusion
Berichten: 1027
Geregistreerd: 16-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:41

Nico12 schreef:
Post NL heeft een taak, als het druk is en er ontstaat vertraging dan werk je gewoon langer of je neemt tijdelijk meer personeel.
Mijn werkgevers hadden ook die instelling, als het druk was, gewoon langer werken.
Blijkbaar is er in Nederland de mentaliteit, een baan is van 9 tot 16 uur.
Samenvattend, ik heb er geen begrip voor.


Dan ga je het toch in het vervolg lekker zelf halen? Heb je ook geen last van PostNL. Oh nee, dan ga je zeker klagen dat de kassamedewerkers te langzaam werken. Wat moet jij een vreselijke baas zijn.

MarliesV

Berichten: 15198
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:41

Ga je toch lekker zelf bij Post NL aan het werk? Misschien dat je pakketje dan ook er eerder is :roll: :x

Foaly

Berichten: 4866
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:41

:')

Sorry, maar ik snap niet dat je niet snapt hoe ongelofelijk gigantisch druk het kan zijn bij de post rond deze tijd van het jaar. En dat je denkt dat ze niet al overuren draaien, en extra personeel aangenomen hebben. Want trust me: dat gebeurt ook. Ik zou zeggen: ga een dagje meelopen bij een sorteercentrum, en kijk of je dan nog zo ongeduldig bent :+

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:41

Nico12 schreef:
Emmaa_ schreef:
Ohja natuurlijk, helemaal vergeten. Ik werk zelf bij een PostNL pakketjespunt en de drukte is nog lang niet voorbij. De afgelopen week was een en al nalevering van pakketten de niet voor de kerst bezorgd konden worden, om nog maar te zwijgen over alles wat er nu nog bij komt omdat de sale is begonnen.


Langer werken.
Meer personeel.


Of gewoon met je luie reet van je stoel af komen en het gaan halen in de winkel :D
1 werkdag te laat, kom op zeg. Heb je niks beters te doen?? :+

Kinke

Berichten: 20535
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Post NL bezorgt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:42

nou ben ik niet van het terugzoeken van berichten, maar deze keer wel.
Als dit account niet gebruikt wordt door iemand anders, dan snap ik er niks meer van.

hagelslag
Berichten: 9042
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:42

Maar even zonder dollen,
Je bestelt zaterdag. Als je geluk hebt bestel je vroeg en word het al verstuurd.
Zondag word er "niks" gedaan en maandag is oudjaarsdag.
Dinsdag is nieuw jaar.
Wat verwacht je van de medemens??

Gwenvd

Berichten: 1730
Geregistreerd: 20-07-15
Woonplaats: In t westen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:43

Jeetje wat een onbegrip, het gebeurd regelmatig, werken ook gewoon mensen.... als het te lang duurt zou ik even contact met de webwinkel opnemen.

eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:44

Wauw, ik ken mensen die bij postnl werken, ze maken heel veel overuren, er zijn mensen extra aangenomen en dan ga je zitten zeuren dat ze een 9 - 16 mentaliteit hebben :')

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:45

Kinke schreef:
nou ben ik niet van het terugzoeken van berichten, maar deze keer wel.
Als dit account niet gebruikt wordt door iemand anders, dan snap ik er niks meer van.


Als het wel dezelfde user is, dan had ie t best kunnen gaan halen, aangezien ie begin december nog werkeloos was :')
Of t is gewoon echt een zure ouwe vent.. >;)
Laatst bijgewerkt door Cer op 02-01-19 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:46

Ik vind, dan werken ze maar langer, wel komt door de bocht.
Hier komen die jongens soms na 20.00 nog aan de deur, dan hebben ze er toch al een flinke dag op zitten...
Natuurlijk is het niet fijn als je ergens op rekent dat het niet komt, maar dan moet je het gewoon zelf in de winkel gaan halen, dan weet je zeker dat je het op tijd hebt.

Froukje
Forever young

Berichten: 10842
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:46

Nico12 schreef:
Runa schreef:
Sterker nog, alleen de 31e zit ertussen, 30 december was een zondag, dan worden de pakjes ook niet verwerkt.

Een beetje geduld mag best. Mocht het vijf werkdagen duren voordat je het hebt (nieuwjaarsdag niet meegerekend) dan kun je het beste de afzender berichten. Die heeft namelijk de overeenkomst met Postnl om iets te leveren, niet jij.


Post NL heeft een taak, als het druk is en er ontstaat vertraging dan werk je gewoon langer of je neemt tijdelijk meer personeel.
Mijn werkgevers hadden ook die instelling, als het druk was, gewoon langer werken.
Blijkbaar is er in Nederland de mentaliteit, een baan is van 9 tot 16 uur.
Samenvattend, ik heb er geen begrip voor.

Serieus? Jij denkt dat bezorgers van 9 tot 16 werken?

Even voor jouw informatie, ik heb de afgelopen 13 tot 14 uur! per dag gewerkt om alle pakketjes rond te brengen, 5 tot 6 dagen per week. Nog langer werken zit er niet in want mensen doen in het donker liever de deur niet meer open, helemaal niet als het dan na 9en loopt.

Je hebt een pakketje vlak voor oud en nieuw besteld. Als je het zo dringend nodig hebt had je het in de winkel moeten gaan halen.

O enne, doe alsjeblieft niet met dezelfde instelling de deur open als ze vandaag of morgen wel aan de deur staan want dat kunnen bezorgers niet waarderen, zeker niet nu het zo druk is.
Laatst bijgewerkt door Froukje op 02-01-19 15:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:47

Ah ik snap het al. Meneer ongeduld is al boven de 60, lees ik. Wellicht gepensioneerd?
Ik had destijds genoeg PostNL collega's die al gepensioneerd waren, maar niet stil konden zitten en in beweging wilden blijven. Misschien een goed idee? Dan duurt wachten ook niet zo lang ;-).

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:49

Ik heb vorig jaar de pakketbezorger weleens om 21:45 aan de deur gehad met een hoop excuses. Ik vond het helemaal prima want rond die tijd ben ik in elk geval thuis en wakker maar ik had het oprecht te doen met die jongen. PostNL schaalt natuurlijk gigantisch op maar er zijn grenzen aan hoeveel mensen (tijdelijk) voor je willen werken, het aantal bussen dat je hebt staan, en ohja wacht, het aantal uur op een dag dat je bij mensen kan aanbellen :Y)

Stephanie_86

Berichten: 1935
Geregistreerd: 08-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:49

Nico12 schreef:
Emmaa_ schreef:
Ohja natuurlijk, helemaal vergeten. Ik werk zelf bij een PostNL pakketjespunt en de drukte is nog lang niet voorbij. De afgelopen week was een en al nalevering van pakketten de niet voor de kerst bezorgd konden worden, om nog maar te zwijgen over alles wat er nu nog bij komt omdat de sale is begonnen.


Langer werken.
Meer personeel.


Ben heel benieuwd wat voor baan jij hebt dat je zo weinig respect hebt voor hardwerkende mensen. Want geloof me ze werken echt hard

MarjanB

Berichten: 16458
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Post NL bezorgt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:51

Ts misschien had je zelf wat eerder moeten bestellen :Y) denk dat je van niemand hier begrip zal krijgen met deze houding :')

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:52

Wauw, iemand heeft in 2019 zichzelf voorgenomen om een zeikerd te zijn...

Get over it. Er zitten zowel feestdagen als een weekend tussen. Dan had je het maar eerder moeten bestellen.

Kaka

Berichten: 4814
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:52

Ik ga een beetje uit van een troll...

Simbaa
Berichten: 3963
Geregistreerd: 17-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:53

Kaka schreef:
Ik ga een beetje uit van een troll...


Ik hoop het oprecht! Zou het schokkend vinden als echte mensen zo denken.

Nico12
Berichten: 814
Geregistreerd: 15-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-19 15:53

Cer schreef:
Kinke schreef:
nou ben ik niet van het terugzoeken van berichten, maar deze keer wel.
Als dit account niet gebruikt wordt door iemand anders, dan snap ik er niks meer van.


Als het wel dezelfde user is, dan had ie t best kunnen gaan halen, aangezien ie begin december nog werkeloos was :')
Of t is gewoon echt een zure ouwe vent.. >;)


Fulltime heb ik 48 jaar gewerkt.
Daar zat 1 jaar tussen met 2 werkgevers, fulltime en tevens parttime samen gemiddeld 54 uur.

lovelyfiefy

Berichten: 5094
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:54

Dit is wel een mooie aftrapper voor 2019

jij laat meteen zien hoe vreselijk verpest de mentaliteit is tegenwoordig van sommige Nederlanders.

- - - - -
en verder denk ik nu zoveel andere dingen, maar he!
Happy New Year *\o/*
Laatst bijgewerkt door lovelyfiefy op 02-01-19 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Kinke

Berichten: 20535
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:54

ja en?

lovelyfiefy

Berichten: 5094
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:55

Kaka schreef:
Ik ga een beetje uit van een troll...


laten we het hopen

Nynkster

Berichten: 5333
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:55

Wat een inlevingsvermogen zit er in jou, chapeau 8)7
Ga anders zelf een uit je luie stoel en een weekje bij de post pakketten bezorgen.
Als je het zo snel nodig hebt rijd je maar naar de stad om het op te halen.

Postbezorgers beginnen hier om 8 uur sochtends al en soms komen er zelfs 22:00 nog mensen langs.
Als ik zie hoeveel onze postbezorger hier rond rijdt.... Dat is echt geen 9-4 hoor...

Mariett

Berichten: 4424
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:55

Een vriendin van me werkt bij de klantenservice van PostNL en vertelt me wel eens over dit soort klanten, interessant om er eens één te zien op bokt.

Ik heb iets voor kerst besteld en ik heb het nog niet. Geen slimme tijd om iets te bestellen, wist ik ook wel. Maar het komt uiteindelijk wel aan :) Gewoon geduld hebben.