Post NL bezorgt niet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nico12
Berichten: 814
Geregistreerd: 15-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-19 16:46

rien10 schreef:
Klacht indienen, KASSA bellen, Radar bellen, de minister president bellen, Baas van PostNL bellen,
en dat dan morgen weer doen
en over morgen.
Net zo lang tot je pakje er is. En dan roepen : Zie je wel, het is er nu. Als ik niet geklaagd had, was het er nooit gekomen!.
Je hebt groot gelijk. Helemaal bij het rechte eind.
:D *\o/*


Fijne tips, hier ga ik mee aan de slag.

Het gaat ook meer om het principe, nederland wordt/ is een lui lekker land.

Ik begrijp nu ook waarom wij steeds meer buitenlanders nodig hebben om hier in NL de boel draaiende te houden.
Nabij net meegemaakt, van buiten de EU krijgt binnen 1 week een verblijfsvergunning omdat de werkgever zegt al meer dan 3 maanden niet iemand uit Nederland en EU te kunnen krijgen.

rien10
Berichten: 14674
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Post NL bezorgt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:48

Ach ach ach, wat een toestanden he?
En dan ook nog je pakketje te laat.
Zwaaaaaar leven

tengeltje11
Berichten: 7137
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:48

jeetje zeg....

IEDEREEN weet toch dat het elk jaar rond deze periode vertragingen zijn bij elke pakjesbedrijf?

idd,als je het perse direct wil,ga naar de winkel.

tijdelijk extra personeel aanwerven?dan denk ik toch dat je je beter ff inleest hierover.
mensen moeten ook om pakjes te bezorgen geschoold worden,wie gaat dat doen voor bv een maandje iemand in dienst te nemen?
en personeel die langer moet werken?heb jij enig idee hoe lang die chauffeurs werken?onder welke druk?en met welk laag loontje?als je dat zou weten,zou je zo geen optie's aanduiden als 'oplossing'

zoek een hobby en heb enkele daagjes geduld in de plaats,is beter voor de gezondheid.

Ballard_L

Berichten: 2494
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:49

Nico12 schreef:
rien10 schreef:
Klacht indienen, KASSA bellen, Radar bellen, de minister president bellen, Baas van PostNL bellen,
en dat dan morgen weer doen
en over morgen.
Net zo lang tot je pakje er is. En dan roepen : Zie je wel, het is er nu. Als ik niet geklaagd had, was het er nooit gekomen!.
Je hebt groot gelijk. Helemaal bij het rechte eind.
:D *\o/*


Fijne tips, hier ga ik mee aan de slag.

Het gaat ook meer om het principe, nederland wordt/ is een lui lekker land.

Ik begrijp nu ook waarom wij steeds meer buitenlanders nodig hebben om hier in NL de boel draaiende te houden.
Nabij net meegemaakt, van buiten de EU krijgt binnen 1 week een verblijfsvergunning omdat de werkgever zegt al meer dan 3 maanden niet iemand uit Nederland en EU te kunnen krijgen.


Sorry?! Als er mensen lui zijn, dan in ieder geval niet bij PostNL...

Melvern
Berichten: 4410
Geregistreerd: 14-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:50

Wauw. Mensen zoals jij,TS zijn de reden dat ik een verschrikkelijke hekel en angst kreeg voor mijn werk. Ik was pakketbezorger en wat een rotbaan is dat. 0% waardering en je helemaal Het schompes werken en nog een grote bek erbij.

Dat is het risico van bestellen. Het moet verzonden worden. Kun je niet normaal wachten. Kom dan van je reet en ga gewoon naar een winkel.

Ik ben nog nooit zo blij geweest met ontslag. Heb met de feestdagen onwijs lang moeten werken. De drukte is vreselijk en het is niet bij te houden. Begon om half 7 ongeveer en heb wel eens dagen gehad dat ik krap voor half 10 terug was op het sorteercentrum.

En dan principe? Lui land? Jij besteld en laat thuis bezorgen in plaats van zelf naar de winkel te gaan.

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:51

Nico12 schreef:
rien10 schreef:
Klacht indienen, KASSA bellen, Radar bellen, de minister president bellen, Baas van PostNL bellen,
en dat dan morgen weer doen
en over morgen.
Net zo lang tot je pakje er is. En dan roepen : Zie je wel, het is er nu. Als ik niet geklaagd had, was het er nooit gekomen!.
Je hebt groot gelijk. Helemaal bij het rechte eind.
:D *\o/*


Fijne tips, hier ga ik mee aan de slag.

Het gaat ook meer om het principe, nederland wordt/ is een lui lekker land.

Ik begrijp nu ook waarom wij steeds meer buitenlanders nodig hebben om hier in NL de boel draaiende te houden.
Nabij net meegemaakt, van buiten de EU krijgt binnen 1 week een verblijfsvergunning omdat de werkgever zegt al meer dan 3 maanden niet iemand uit Nederland en EU te kunnen krijgen.


Serieus dat je hier mee aan de slag gaat?

Man ga werken, ook na 48 jaar fulltime werk. Want thuis zitten doet je duidelijk niet goed geestelijk.
Je bent compleet los van de werkelijkheid en realiteit.

Tja en geen mensen in NL voor het werk, klopt helemaal. Werkeloosheid is nog nooit zo laag geweest maar de mensen die nog geen werk hebben, passen helaas niet bij de banen die open staan (op een uitzondering na).
Goed gekwalificeerd personeel, helemaal in de IT, logistiek en technische wereld is verdomd lastig aan te komen.

Maar gelukkig staat dit los van je pakketje hè.

Foaly

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:51

Idd, de ironie van iets vanuit je luie stoel bestellen en dan roepen dat anderen niet hard genoeg werken :')

Nico12
Berichten: 814
Geregistreerd: 15-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-19 16:53

tengeltje11 schreef:
jeetje zeg....

IEDEREEN weet toch dat het elk jaar rond deze periode vertragingen zijn bij elke pakjesbedrijf?

.


Inderdaad, je weet nu al dat dat eind 2019 ook zo zal zijn als je er niets aan doet.

Stelletje luilakken daar bij post nl

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Post NL bezorgt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:55

Nico, weet je wat jij moet doen? Lekker weer gaan werken, je weet nu dat PostNL vast en zeker hulp kunnen gebruiken! Dus lang stil thuis zitten hoef je niet meer te doen! :)

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:55

Maar waarom ben je dan niet zelf naar de winkel gereden? Dan had je het gelijk gehad.

rien10
Berichten: 14674
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:55

Vind ik ook. Allemaal ontslaan op staande voet. Daar wordt het een stuk sneller van.
Je hebt helemaal gelijk.
Ik zeg; ga het overnemen. Wordt directeur van PostNL en laat ze eens een poepie ruiken. Zijn ze nou helemaal betoeterd om JOU uitgerekend JOU niet op tijd te leveren? Tjonge jonge zeg, het moet niet erger worden dan dit. De zweep er over!!

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:55

Nico12 schreef:
rien10 schreef:
Klacht indienen, KASSA bellen, Radar bellen, de minister president bellen, Baas van PostNL bellen,
en dat dan morgen weer doen
en over morgen.
Net zo lang tot je pakje er is. En dan roepen : Zie je wel, het is er nu. Als ik niet geklaagd had, was het er nooit gekomen!.
Je hebt groot gelijk. Helemaal bij het rechte eind.
:D *\o/*


Fijne tips, hier ga ik mee aan de slag.

Het gaat ook meer om het principe, nederland wordt/ is een lui lekker land.

Ik begrijp nu ook waarom wij steeds meer buitenlanders nodig hebben om hier in NL de boel draaiende te houden.
Nabij net meegemaakt, van buiten de EU krijgt binnen 1 week een verblijfsvergunning omdat de werkgever zegt al meer dan 3 maanden niet iemand uit Nederland en EU te kunnen krijgen.


Nou hop naar buitenland dan maar als ze daar zoveel beter zijn *\o/*

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:56

Runa schreef:
Emmaa_ schreef:
Dat er bij de buren wel bezorgd wordt zegt niet zo veel, het pakketje ligt namelijk nog op het sorteercentrum en als het pakketje van de buren wel al gesorteerd is komt die wel gewoon.

Het is op dit moment super druk bij PostNL en 29 december is wat dat betreft niet heel lang. Qua werkdagen heb je daar alleen de 30ste en de 31ste tussen zitten, en vandaag dan weer. Volgens mij is de vertraging nu ongeveer 3/4 werkdagen dus je zal je pakketje vast snel krijgen.

Sterker nog, alleen de 31e zit ertussen, 30 december was een zondag, dan worden de pakjes ook niet verwerkt.

Een beetje geduld mag best. Mocht het vijf werkdagen duren voordat je het hebt (nieuwjaarsdag niet meegerekend) dan kun je het beste de afzender berichten. Die heeft namelijk de overeenkomst met Postnl om iets te leveren, niet jij.

Hier sluit ik mij bij aan.

Cerilene_
Berichten: 2521
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:56

Jongens rustig. Dit topic is duidelijk een slechte niewjaarsgrap van ts. Kan niet anders.
(Toch?!)

Foaly

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Post NL bezorgt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:57

Ik ga temmen, dit gaat helemaal nergens meer over..

Ami
Berichten: 855
Geregistreerd: 08-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:57

rien10 schreef:
Ach ach ach, wat een toestanden he?
En dan ook nog je pakketje te laat.
Zwaaaaaar leven


Nou je het zegt!
Brigitte heeft een liedje speciaal voor jou, Nico!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17995
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:58

Nico12 schreef:
tengeltje11 schreef:
jeetje zeg....

IEDEREEN weet toch dat het elk jaar rond deze periode vertragingen zijn bij elke pakjesbedrijf?

.


Inderdaad, je weet nu al dat dat eind 2019 ook zo zal zijn als je er niets aan doet.

Stelletje luilakken daar bij post nl

Dan weet jij dus nu al, dat je niet tot het laatste moment moet wachten met bestellen :)* Maar ik denk dat als je nu besteld, hij er wel is voor 31 december hoor :j

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:58

Ik hoop echt dat dit een sociaal experiment is ofzo _O-

rien10
Berichten: 14674
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:59

Eileen_ schreef:
Ik hoop echt dat dit een sociaal experiment is ofzo _O-



Ha ha ha, een a-sociaal experiment.

Vergeef me, ik ben in een mega sarcastische bui. :j :j

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 17:01

Hahahah, is dit een serieus topic? :')

Mijn tip: neem agressie regulatie training voor je hart het teveel wordt :Y)

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 17:01

Oh wauw, dit is best een ernstig topic :')

Zoolgangster

Berichten: 9592
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 17:02

Nico12 schreef:
tengeltje11 schreef:
jeetje zeg....

IEDEREEN weet toch dat het elk jaar rond deze periode vertragingen zijn bij elke pakjesbedrijf?

.


Inderdaad, je weet nu al dat dat eind 2019 ook zo zal zijn als je er niets aan doet.

Stelletje luilakken daar bij post nl


Zoals de waard is, vertrouwt ie zijn gasten... en de beste stuurlui staan aan wal. Ik heb zelf bij Postnl gewerkt, en luie mensen kom je daar niet tegen, en als er eens eentje lui is/post achterover drukt, staat ie zó op straat, maar dan niet als (pakket)postbezorger. ;)

Echt, wat een :r mentaliteit om mensen die zich voor een schijntje verrot werken "lui" te noemen, alleen omdat er een pakketje later komt omdat het de drukste tijd van het jaar is.
Over het paard getild, noemen we dat.

rien10
Berichten: 14674
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 17:02

verootjoo schreef:
Hahahah, is dit een serieus topic? :')

Mijn tip: neem agressie regulatie training voor je hart het teveel wordt :Y)


Maar dan niet de schriftelijke training die je per post afgeleverd moet krijgen toch?

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 17:02

Verwacht de bezorger vandaag nog :) er ligt nog een kersrbonus klaar voor hem :)
Dit topic bewijst maar weer dat hij het verdient. Zie hem vaak om 8.00 al rijden en om 21.30 nog steeds... arme vent

Nico12
Berichten: 814
Geregistreerd: 15-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-19 17:02

Sorry, effen geen tijd meer.
Mijn bitcoins moet ik mee aan de slag.