[HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siggislief

Berichten: 14024
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 18:33

Ik heb net een opdracht gekregen van mijn vader, ik moet op het huis van de buren passen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101871
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 18:36

Dat boek ken ik niet.

Ok, hebben ze huisdieren?

Siggislief

Berichten: 14024
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 18:45

Nee, niet meer.

Maar ze zijn op vakantie dus we moeten sowieso op hun huis passen.
Dus dan is het met O&N ook wel fijn dat er op gepast wordt. :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101871
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 18:45

Maar ga je dan daar in huis zitten?

Anoniem

Re: [HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 19:47

Ik meld me ook :) Ga waarschijnlijk nog wel even naar de buurvrouw om niet helemaal alleen te zijn, maar de manier waarop ik het had willen vieren is ver te zoeken.
Voelt voor mij ook niet als oudjaarsavond nu :x

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101871
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 19:48

Wil je er over praten? :(:)

Siggislief

Berichten: 14024
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 19:51

Bellatrix schreef:
Maar ga je dan daar in huis zitten?

Nee, ik moet zo nu en dan voor en achter kijken en luisteren.. * gaat wat moeilijk met vuurwerk op de achtergrond.

Balen Annet! :(:)

Lughnassadh

Berichten: 1811
Geregistreerd: 11-08-12

Re: [HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 19:54

Ik be ook een groot deel van de avond alleen. Lief is werken vannacht en hij moet ook nog eerst zijn collega ophalen. Ik vind het niet erg. Oud & nieuw zegt me niet zo veel eigenlijk.

Annet, dat klinkt niet fijn......

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 19:57

Annet_Dottie schreef:
Ik meld me ook :) Ga waarschijnlijk nog wel even naar de buurvrouw om niet helemaal alleen te zijn, maar de manier waarop ik het had willen vieren is ver te zoeken.
Voelt voor mij ook niet als oudjaarsavond nu :x


:(:)
Slim van je om even naar je buurvrouw te gaan. Hopelijk wordt het toch nog een beetje gezellig vanavond. Had in een ander topic geloof ik gelezen wat er aan de hand is.

Ik zit me hier eventjes op te vreten. Vriendin gaat haar eerste paard kopen, zegt ze net. Een jonge hengst.. En de klinische keuring? Dat hoeft niet perse. Hij heeft tenslotte goede ouders :roll:
Zou echt fijn zijn als ik dat soort dingen beter los kan laten. Ik kan me daar zo druk om maken. Echt, hoe stom kan je zijn! {:)-:(

Anoniem

Re: [HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 19:58

Ik heb een redelijk pittig, maar ook bijzonder jaar gehad. Ben na jaren thuis zitten met psychische problemen etc. eindelijk weer een studie gestart en heb heel veel dingen overwonnen dit jaar.
Wou het dus graag geweldig afsluiten met mijn alles, maatje, vriend.
Maar na de zoveelste ruzie heeft hij me 2 week geleden 's avonds laat de deur uit geschopt, overal geblokkeerd en wat ik ook probeer ik krijg geen contact meer, het daarna uitgemaakt via een appje. Na 6,5 jaar..
Zo kort dag had verder iedereen al plannen dus bleef er maar 1 ding over, thuis blijven in m'n uppie.
Ik kan eventueel naar de buurvrouw en ik denk dat ik dat ook ga doen, maar wil zelf ook graag het einde van de top 2000 volgen en m'n kat in de gaten houden, dus de komende uurtjes blijf ik nog thuis.

Siggislief

Berichten: 14024
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 19:58

Ze zijn hier al best goed bezig met het vuurwerk.

Zat net tijdens het eten al flink recht overeind, ze zijn hier dol
om rotjes (of zwaardere vuurwerk) in de vuilnisbakken (vooral ondergrondse) te gooien.. 8)7

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 19:59

Voor mij kan de avond ook niet snel genoeg voorbij zijn :\
Voor het eerst dat ik vanavond alleen ben....
Mijn -tja...hoe noem je het...man/ex daarna vriend en daarna lat relatie- vond het nodig om mij enkele weken geleden aan de kant te zetten omdat hij aan zichzelf wil werken en harder wil worden.
Nu heb ik dat sinds het begin van onze relatie (nu al bijna 11 jaar geleden) al toegejuicht.
Een gesprek aangevraagd bij maatschappelijk werk voor ons beide om ons op de rit te helpen vanwege de communicatie....ip dat we nu samen zijn ben ik nu dus alleen...
kan wel janken....nooit in mijn dromen had ik dit verwacht....kerst was ik ook voor het eerst alleen...ja...1 dag mijn dochter, want die hebben wij ook samen....maar die is nu dus bij hem.
Een goeie vriend heeft net een vriendin en voor de rest is iedereen bij familie.

Door gebeurtenissen van vroeger heb ik net pas weer contact met enkele familie leden...tekort om daar al de hele avond gezellig bij te zitten...er moet eerst nog veel gepraat worden...

dus ja... :\

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:00

Ach, wat een laffe streek, Annet-Dottie :n Dat heeft wel even tijd nodig... :(:)
Weet je buurvrouw ervan?

Wel goed van je dat je afgelopen jaar zoveel overwinningen hebt behaald!!

Welke dingen willen jullie bereiken in het nieuwe jaar?

Edit: j_nine, voor jouw ook een dubbele avond zo.. :(:)
Waar woon je? Geen lieve buurvrouw waar je even op de koffie kunt?

Siggislief

Berichten: 14024
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:02

Afbeelding

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:04

amber15 schreef:
Edit: j_nine, voor jouw ook een dubbele avond zo.. :(:)
Waar woon je? Geen lieve buurvrouw waar je even op de koffie kunt?

De mensen waar ik contact mee heb zijn allemaal weg....tis overal donker in huis zag ik al wel...helaas

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Re: [HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:07

Oh wat rot.. misschien is er een lieve bokker die bij je in de buurt woont?

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:07

Annet_Dottie schreef:
Ik heb een redelijk pittig, maar ook bijzonder jaar gehad. Ben na jaren thuis zitten met psychische problemen etc. eindelijk weer een studie gestart en heb heel veel dingen overwonnen dit jaar.
Wou het dus graag geweldig afsluiten met mijn alles, maatje, vriend.
Maar na de zoveelste ruzie heeft hij me 2 week geleden 's avonds laat de deur uit geschopt, overal geblokkeerd en wat ik ook probeer ik krijg geen contact meer, het daarna uitgemaakt via een appje. Na 6,5 jaar..
Zo kort dag had verder iedereen al plannen dus bleef er maar 1 ding over, thuis blijven in m'n uppie.
Ik kan eventueel naar de buurvrouw en ik denk dat ik dat ook ga doen, maar wil zelf ook graag het einde van de top 2000 volgen en m'n kat in de gaten houden, dus de komende uurtjes blijf ik nog thuis.

:(:)

Lughnassadh

Berichten: 1811
Geregistreerd: 11-08-12

Re: [HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:12

Dat is voor jullie allebei wel heel rot!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101871
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:15

Jeetje dat is ook niet niets...van jullie allebei niet. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:20

j_nine schreef:
Voor mij kan de avond ook niet snel genoeg voorbij zijn :
Voor het eerst dat ik vanavond alleen ben....
Mijn -tja...hoe noem je het...man/ex daarna vriend en daarna lat relatie- vond het nodig om mij enkele weken geleden aan de kant te zetten omdat hij aan zichzelf wil werken en harder wil worden.
Nu heb ik dat sinds het begin van onze relatie (nu al bijna 11 jaar geleden) al toegejuicht.
Een gesprek aangevraagd bij maatschappelijk werk voor ons beide om ons op de rit te helpen vanwege de communicatie....ip dat we nu samen zijn ben ik nu dus alleen...
kan wel janken....nooit in mijn dromen had ik dit verwacht....kerst was ik ook voor het eerst alleen...ja...1 dag mijn dochter, want die hebben wij ook samen....maar die is nu dus bij hem.
Een goeie vriend heeft net een vriendin en voor de rest is iedereen bij familie.

Door gebeurtenissen van vroeger heb ik net pas weer contact met enkele familie leden...tekort om daar al de hele avond gezellig bij te zitten...er moet eerst nog veel gepraat worden...

dus ja... :


Ja ik kan heel veel zeggen maar ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Oké bij mij geen scheiding, kinderen, samenwonen of whatever. Maar wel na 6,5 jaar van het een op het andere moment de deur in m'n gezicht dicht, letterlijk..

-

Amber ja m'n buurvrouw weet er van, vanmiddag ook nog even aangekaart dat het niet voelt als oud en nieuw en dat ik het deze dagen heel moeilijk heb, eergisteren ook pas kerst gevierd en dan hakt het er helemaal weer in dat ie er niet bij is en dat dreunt dan nog even door tot nu/vanavond/morgen.
Thanks!

Ik wil mijn best doen gewoon mijn diploma te halen en me niet door de breuk uit het veld te laten slaan, maar ben ook nog niet bereid op te geven om nog in gesprek te komen met mijn ex, dus ik zie allemaal wel hoe het loopt..

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:23

Ik snap je. Hier ook weinig tot geen contact met familie. Voel me ook wel vaak eenzaam daardoor. En zeker met dagen als deze.
Goed van je dat je het gedeeld hebt met de buurvrouw.
Zo hoef je ook niet met een opgeplakte glimlach op de koffie te komen.
En top natuurlijk dat je je niet uit het veld laat slaan!

anjali
Berichten: 15150
Geregistreerd: 25-07-15

Re: [HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:28

Dat is wel heel verdrietig,dat sommigen net voor de feestdagen een relatiebreuk te verwerken hebben gekregen.Maar,misschien heb je met de volgende feestdagen wel een veel leukere vriend,en ben je dan blij dat het nu zo gelopen is!

anjali
Berichten: 15150
Geregistreerd: 25-07-15

Re: [HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:28

Dat is wel heel verdrietig,dat sommigen net voor de feestdagen een relatiebreuk te verwerken hebben gekregen.Maar,misschien heb je met de volgende feestdagen wel een veel leukere vriend,en ben je dan blij dat het nu zo gelopen is!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101871
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:32

Een breuk is altijd kút maar helemaal rond de feestdagen...

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Re: [HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:45

Hier ook een Remi, sinds 14 dagen vrijgezel na een relatie van ruim 3,5 jaar. Ben er echt ziek van.
Feestdagen ''overgeslagen''. En nu met oud en nieuw op mn beestjes passen zoals altijd.. Het is sinds 14u al oorlog hier. Jammer genoeg de dieren 4 uur eerder dan normaal snel binnen moeten halen (vuurwerk afsteken mag pas vanaf 18u natuurlijk) 1 vogel die zich kapot heeft gevlogen in de voliere.
Paar rotjes kan geen kwaad maar het is hier net wo2, gewoon gevaarlijk om buiten te lopen..
Voor mij geen toffe maand.. alleen maar stress.. voel mij alleen.. ook al weet ik dat er mensen voor mij klaar staan.
Heel 2018 is trouwens echt een kl*te jaar geweest. Teveel verloren wat mij dierbaar was. Ik ga ook geen terugblik doen.