Hebben jullie aanraders voor iets wat goed te drinken en ook nog redelijk betaalbaar is? Ik verwacht dat we tussen de 15 en 20 man over de vloer zullen hebben, dus 2 of 3 flessen zullen we wel nodig hebben denk ik zo.
Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani
verootjoo schreef:Voor 15-20 man is 3 flessen wel een beetje weinig denk ik? Hier hebben we altijd minstens het dubbele.
Wij halen vaak gewoon bij gall&gall. Gaat prima. Zelf drink ik het ook niet
lucifertje schreef:Geen echte champagne maar wel de lekkerste bubbels vind ik de Clairette de Die!
https://www.hema.nl/eten-drinken/wijn/m ... 90007.html
Ibbel schreef:Je haalt 7 glazen uit een fles, dus als je ieder 1 glaasje neemt alleen om te proosten heb je genoeg aan 3 flessen
verootjoo schreef:Ibbel schreef:Je haalt 7 glazen uit een fles, dus als je ieder 1 glaasje neemt alleen om te proosten heb je genoeg aan 3 flessen
Bij ons wordt het niet alleen gebruikt om te proosten. Of ja, het eerste glaasje wel, maar daarna niet meer
![]()
Misschien bij TS ook wel niet. Toch zonde als je te weinig hebt.
Gebruikers op dit forum: _KimmeL, Amandavd, Amie89, Arjette15, DebGizmo, Evilou, Flying_Angel, FlyingShadow, iirrssjjee, ladyrosa, LCT, Lizziewizzie, Mkango, Mo_86, Nicjuh_, Noblesse_, Poldermenner, SemrushBot, spookyskippy, xJolien, YandexBot, ynskek en 82 bezoekers