Ik liever niet maar mochten ze het vragen geef ik wel eerlijk antwoord....
Het zou mooi zijn als ik met mn 28 jaar kon zeggen 3 of 5...
Maar ik heb best wat jaren achter de rug gehad dat ik heel erg zocht naar mezelf en ja ook wel wat mensen als goede kandidaten gezien om iets langdurigs mee te beginnen maar dan liep het op niks uit.. bv dat je achter een pittige coke verslaving kom dat soort dingen terwijl je het in eerste instantie niet zou denken omdat degene toch verders het leven op orde heeft.. Auto koophuis baan....
Ander had weer een gokverslaving of was flink jaloers... tja dan gaat het aantal langzaam aan wat omhoog...
Wie herkent zich een beetje hierin?
Ben er best ruimdenkend in en weet ook dat veel vrouwen het leuk vinden om gewoon lekker hun jonge jaren wat rond te kijken... elke man of vrouw heeft weer wat anders te bieden..
Ik kwam hier een beetje op nadat iemand een opmerking maakte hierover en dat zette me wel aan het denken..
Vind het hardstikke prachtig als mensen maar een partner hebben gehad en het gelijk goed zat hoor!
Maar voor veel loopt het toch anders omdat het niet is wat je dacht of meschien wel andersom.. bindingsangst is ook best een probleem..
Kan eigenlijk iedereen nog wel voor de geest halen dus denk niet dat het zo onwijs veel is alleen soms vind het wel jammer. .
Hou de discussie een beetje netjes geen slutshaming please
.
dus hopelijk nooit meer iemand anders haha
ik heb een vrij losbandige jeugd gehad en iets teveel met mannen meegemaakt dat ik daar over zou praten met mijn ouders.,. Ben rond 20 heel rustig geworden (lees jaren geen seks) maar ik heb nooit een vaste relatie gehad en wel mijn behoeftes... dus dan gaat het aantal natuurlijk omhoog terwijl je misschien maar een percentage x seks hebt gehad vergeleken met iemand die lange relaties heeft 
Bij 1 iemand je hele leven blijven vind ik juist een beetje saai. Nee hoor ik heb nergens spijt van, juist heel erg leuke tijd gehad. Maar ik heb ‘t redelijk netjes gehouden vind ik zelf