Nipplegate

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TurdusMerula

Berichten: 23909
Geregistreerd: 09-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 02:37


pitbullgup

Berichten: 1816
Geregistreerd: 20-08-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 14:27

_San87_ schreef:
pitbullgup schreef:
Als ik geen padded bh aan heb plak ik er meestal een stukje leukoplast op (kruisje) werkt goed

Doet dat niet enorm pijn met eraf halen :oo?


Nee niet echt.Ik haal t meestal onder de douche er af Ivm plakrestjes. Leukosilk plakt wat minder hard kan ook

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 20:10

T shirt bh's zijn niet zo stug maar dik genoeg om het te verhullen. Welke maat heb je aangezien je zegt een moeilijke maat te Hebben?

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 20:23

Knip een maandverband door en plak het op je tepels :')

Nee ongein, T-shirt bh's zijn fijn hoor! Zijn van steviger, dikker spul maar voel je niet zitten. In tegenstelling tot sommige padded bh's.

Ik draag zelf wel graag padded bh's. Maar als ik een strak truitje aan heb vind ik een T-shirt bh weer fijner. Anders valt de voorkant net iets teveel op.

Summerdreams

Berichten: 1271
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 20:27

Kinke schreef:
er zijn zelfs nog mannen die denken dat het een feit is dat een vrouw opgewonden is als ze duidelijk zichtbare tepels heeft :o


Ja hoor iemand zei tegen mij een keer “Heb je het koud of ben je blij om me te zien?” :') ik zei nou dan zal ik het wel koud hebben!!
(Offtopic sorry :+ )

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Re: Nipplegate

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 21:40

God dit is herkenbaar :') ik werk ook tussen de kerels en ben regelmatig in de kou...

Nu moet ik bekennen dat ik meestal padded BH's aanheb, maar als ik eens een "slappe" draag dan probeer ik m'n tepels (met piercings, dus optisch drie tepels aan elke kant :+ ) zeg maar weg te proppen achter de naad in de cup van de BH :)