Ik was even aan het nadenken wat 2018 nou eigenlijk voor jaar was en wat er in dat jaar allemaal gebeurt is en wat het jaar jou te bieden had.
Ik ben heel Benieuwd naar de verhalen van andere bokkers
2018 was voor mij het jaar van:
-hele grote stappen in hoe het met mij gaat, mede door een top mentor op de opleiding en mijn allerbeste vriendinnetje en mensen om mij heen die mij af en toe even voor mezelf beschermen.
-het keihard bikkelen om ondanks alles en hoe ik mij voel(de) m'n diploma te halen.
-op de dag dat ik te horen kreeg dat ik geslaagd was, ook even te horen krijgen dat mn opa ziek is, daarna erg veel stress over de behandeling en operatie 2 weken terug, gelukkig gaat het nu erg goed en is en blijft hij schoon
-een baan aangeboden krijgen bij mijn stagebedrijf en deze met beide handen aangenomen!
-voor mezelf gekozen, dit vind ik erg lastig, aangegeven dat ik het niet meer redde op werk en iedereen reageerde zo positief en er is heel goed met mij meegedacht.
-tegen mezelf aanlopen omdat de control freak steeds meer naar boven kwam, die steeds langzaam los kunnen laten
-voor het eerst zonder ouders op vakantie
-mijn lieve vriend leren kennen
-ineens heel erg de behoefte voelen naar een eigen plekje, wat ik dit jaar nog waargemaakt heb.
-het hebben van een eigen huis, wat ook de voordelen en goede dingen opgebracht heeft als wat ik hoopte!
-en de laatste weken vooral het jaar van uitrusten en even bijtanken na alles
En wat verwachten jullie van 2019, of welke leuke (en minder leuke dingen natuurlijk) staan jullie te wachten?

toen was januari nog geen drie weken oud.
Wat een ellende.
Heel veel sterkte. Je bericht zet mij wel met beide benen op de grond. Mijn 2018 was een heel slecht jaar en ik zou niks liever willen dan het overdoen maar het valt in het niets met jouw diagnose.