Bokt Adventskalender: Dag 19

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

khirshanta

Bokt Adventskalender: Dag 19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-18 12:46

Afbeelding

[o] 19 december

Weer een nieuwe dag van de adventskalender!

De meesten van ons posten bijna elke dag. Sommigen van ons doen dat al jaren lang. Zoals we weten, post degene die 'er het langste bij is', inmiddels al 17 jaar!

17 jaar geleden begon Bokt met 18 leden. In de loop der jaren is dat een 'beetje' veranderd. Op dit moment heeft Bokt 302.609 leden!

Samen hebben we voor maarliefst 99.328.049 posts gezorgd.

En al die wijsheid en gezelligheid hebben we over 1.653.604 topics verpreid :)

Wijsheid komt met de jaren. Toch?
Maar hoe oud is dan onze oudste Bokker?
En hoe jong onze jongste?

Nu zijn wij heel benieuwd wat jullie denken; hoe oud denken jullie dat onze jongste en oudste Bokkers zijn?

Ricie
Lid Nieuwsredactie

Re: Bokt Adventskalender: Dag 19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 12:53

Wauw wat een aantallen....hmmm jongste bokker, 8?

Oudste.....72? Zomaar 2 gokjes.

Nieuwsgierig, pakt bokt groot uit voor de 1 miljardste post? Wel een mooie mijlpaal toch? _O-

Haha, een onderschrift? Wat voor nuttigs moet je daar inzetten? Niks! Nouja bedankt voor het lezen dus! Bye :wave:

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 12:54

Jongste denk ik 8 geloof ik eens gezien. Oudste mmm geloof dat dat Simpelman is of een andere man. Uit hoofd dacht ik 62 of zo herstel maisboerke is 68 :j
Laatst bijgewerkt door karuna op 19-12-18 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg.
Y; Dag oude man

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 12:55

Jongste 6.
Oudste 83.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je zo.

Myrsky
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 13:25

Hmm jongste... 7?
En oudste 75?

Raise a glass to freedom,
Something they can never take away,
No matter what they tell you.

Sinterklaas, koudwatervrees of Ozosnel !

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 15:19

Jongste is denk ik 7
Oudste is 67?
Zoiets {:}

*vindt het een remarkabele doelstelling*
FNRS proeven: F9+2

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 15:27

Hmmm denkt aan het 50+ topic.

Ja ik denk 7 de jongste en 69 de oudste.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....
Floris en Sunna

Calixae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 16:29

Jongste 8, oudste 73?

PimxBotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 16:41

oudste 63 en jongste 8 denk ik.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 19:07

Bizarre cijfers. En wat gaaf dat we met zoveel mensen Bokt zo mooi maken :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 19:13

SplashIsLief schreef:
Bizarre cijfers. En wat gaaf dat we met zoveel mensen Bokt zo mooi maken :+:

Dit ja! Ik sluit me erbij aan. Blijft bijzonder dat zoveel mensen bijdragen aan dit mooie platform. :j

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-18 21:03

En dan nu...dé ontknoping! ;)

Omdat niet iedereen zijn daadwerkelijke leeftijd aangeeft, zijn 'onze' cijfers niet helemaal betrouwbaar.

Zo zou onze oudste bokker 2012 jaar oud zijn. Tenzij de filmserie 'Highlander' meer documentaire is dan oorspronkelijk gedacht, of dat er toch echt bewijs is voor vampieren (we durven dit niet nader te onderzoeken)- nemen we aan dat het toch niet helemaal kloppend is.

Onze jongste Bokker is nog niet eens 1 jaar oud, als we de cijfers mogen geloven- maar wel heel coherent in diens berichten. The Curious Case of Benjamin Bokker?

Helaas kunnen we jullie die data dus niet accuraat geven- al ben ik al eens iemand tegengekomen op Bokt die 9 jaar was (en dat ook leek te zijn), en iemand van 63.

Geen 'X-Files' achtige conclusies, maar het mag duidelijk zijn dat wij, Bokkers, met velen zijn. Uit alle lagen van de bevolking, en van alle leeftijden.

Dat we zo'n grote en gevarieërde community zijn, is iets om heel trots op te zijn!

Bedankt, aan iedereen, jong en oud, dat jullie Bokt maken tot wat het is- en tot wie wij zijn!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-18 11:51

Tica_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 13:41

khirshanta schreef:
En dan nu...dé ontknoping! ;)

Omdat niet iedereen zijn daadwerkelijke leeftijd aangeeft, zijn 'onze' cijfers niet helemaal betrouwbaar.

Zo zou onze oudste bokker 2012 jaar oud zijn. Tenzij de filmserie 'Highlander' meer documentaire is dan oorspronkelijk gedacht, of dat er toch echt bewijs is voor vampieren (we durven dit niet nader te onderzoeken)- nemen we aan dat het toch niet helemaal kloppend is.

Onze jongste Bokker is nog niet eens 1 jaar oud, als we de cijfers mogen geloven- maar wel heel coherent in diens berichten. The Curious Case of Benjamin Bokker?

Helaas kunnen we jullie die data dus niet accuraat geven- al ben ik al eens iemand tegengekomen op Bokt die 9 jaar was (en dat ook leek te zijn), en iemand van 63.

Geen 'X-Files' achtige conclusies, maar het mag duidelijk zijn dat wij, Bokkers, met velen zijn. Uit alle lagen van de bevolking, en van alle leeftijden.

Dat we zo'n grote en gevarieërde community zijn, is iets om heel trots op te zijn!

Bedankt, aan iedereen, jong en oud, dat jullie Bokt maken tot wat het is- en tot wie wij zijn!

dusssssss het antwoord is dat we het antwoord niet weten?
anti-climax. -O-

Ik spreek drie talen. Nederlands, Engels en Sarcastisch. wel pas NA de koffie.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie