Jaaaa, auto gekocht :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 16:14

Scum schreef:
En grijs kenteken, daar kun je tegenwoordig ook bijna niet meer aankomen. 1 op 10 valt volgens mij nog best mee voor een terreinwagen hoor.


Idd, grijs kenteken is moeilijk. Deze is helaas te klein voor grijs kenteken, dat scheelt 30 euro per 3 maanden in wegenbelasting Haha!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:24

Rinske schreef:
Idd, grijs kenteken is moeilijk. Deze is helaas te klein voor grijs kenteken, dat scheelt 30 euro per 3 maanden in wegenbelasting Haha!


Offtopic: Rinske, vergeet jij niet een bepaald topic in de huiskamer te updaten? Haha!

En ontopic: Bij deze autootjes kan je de achterbank er wel uitslopen inderdaad en dan opgeven als grijs, maar helaas gaat dat feest dus niet door... Maar ach, ze zijn toch al spot-goedkoop in de belasting en verzekering...

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:27

Ik dacht dat er dan een schot tussen het zitgedeelte en het laadgedeelte moet zijn, om een grijs kenteken te kunnen krijgen.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:38

Scum schreef:
Ik dacht dat er dan een schot tussen het zitgedeelte en het laadgedeelte moet zijn, om een grijs kenteken te kunnen krijgen.


Ik weet niet hoe het precies zit met grijskentekens, zou best eens kunnen. Wel weet ik dat het bij deze autootjes dus niet opgaat, heb er zelf ook eentje en ernaar geinformeerd. Vandaar dat ik er zo mee kwam...

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 16:51

Ik geloof dat de laadruimte van een auto met grijs kenteken minimaal 1.30 diep en 1.20 hoog moet zijn. Vandaar dat je op een gegeven moment allemaal auto's zag met van die rare dakjes.
Deze is daar dus veel te klein voor.