Leuk maar goedkoop bedankje gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-18 12:54

kwita schreef:
De donateurs uitnodigen voor een bos/strandwandeling! (evtwmet een soort van speurtocht) afsluiter met warme chocomel en slagroom. Zo kun je ook de donateurs weer aan je binden en netwerken.
Je moet ook verder denken dan alleen een bedankje!



is erg leuk maar hier hebben we geen mensen voor

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-18 12:58

Duhelo schreef:
Als je dan brieven stuurt, zou ik een antwoordstrookje toevoegen met een keuze: wil je toekomstige brieven ontvangen per mail of per post?

Heel veel kans dat er 75 % voor mail kiest (en dat scheelt toch al 900 brieven, die inderdaad al snel 1 € per brief kosten ...)



dat is een goede!

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Leuk maar goedkoop bedankje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-18 13:04

mocht iemand willen helpen zoiets opstellen

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 13:04

Ik zou mensen idd de kans geven om via mail aan te geven of ze in het vervolg graag de brief of mail ontvangen. Verder doet onze opvang een kwartaalboekje met info en succesverhalen en daar word ik erg blij van! Een maandelijks mailtje met opvangertje van de maand doet mij meer plezier dan welk gadget dan ook want daar doe ik het voor!

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-18 13:06

poes schreef:
Ik zou mensen idd de kans geven om via mail aan te geven of ze in het vervolg graag de brief of mail ontvangen. Verder doet onze opvang een kwartaalboekje met info en succesverhalen en daar word ik erg blij van! Een maandelijks mailtje met opvangertje van de maand doet mij meer plezier dan welk gadget dan ook want daar doe ik het voor!


kwartaalblad hadden we ook maar is lastig gratis te krijgen.. deden met reclames erin maar bedrijveb die dit soort boekjes maken enz meeste gaan naar poos failliet...
mail is natuurlijk wel mogelijk vooral als ze ook aangeven jaarbrief per mail te ontvangen.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 13:06

Je zou kunnen zetten:

PS: ontvangt u in het vervolg liever onze correspondentie digitaal? Stuur dan een mailtje naar ... met als onderwerp 'Graag digitaal' en vermelding van uw emailadres. Bovendien sturen wij u dan regelmatig updates over onze dieren toe!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 13:09

Overigens heeft onze opvang enkele goede dingen gedaan om meer fondsen te krijgen:

* steeds actievere facebookpagina --> helpt ook om vrijwilligers te vinden
* regelmatig wandelingen met gidsen die hier vrijwillig voor instaan
* af en toe grote vrijlatingen. Komt veel volk op af.
* Jaarlijkse quiz en open dag met vrijlating.
* Ze zijn een keer één van de vzw's bij de warmste week geweest, dat heeft veel opgebracht en de open dag werd ook vermeld op de radio toen.

loveslimpie

Berichten: 1725
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 04:42

poes schreef:
Je zou kunnen zetten:

PS: ontvangt u in het vervolg liever onze correspondentie digitaal? Stuur dan een mailtje naar ... met als onderwerp 'Graag digitaal' en vermelding van uw emailadres. Bovendien sturen wij u dan regelmatig updates over onze dieren toe!


Ik zou juist degene waarvan je een mailadres hebt, iets digitaals toesturen. Als ik er zelf namelijk moeite voor moet doen, dan doe ik het niet. Als beste nederlandse voorbeeld: Donorsysteem, er waren/zijn weinig donoren omdat je zelf wat moet doen. Ik zou dus een mailsturen met de melding/vraag om voortaan digitaal updates te ontvangen.

Rizette
Berichten: 4380
Geregistreerd: 11-06-09

Re: Leuk maar goedkoop bedankje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 08:41

Geen prullaria geven, jammer geld en het komt de dieren niet ten goede. Misschien kan iemand een mooie verhaal over de opvang van een dier en het verloop er van vertellen en dat uitprinten en meesturen. Een verhaal van een dier waarin je je werk goed laat zien.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Leuk maar goedkoop bedankje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 10:38

Wat je ook nog kan doen: voor de mensen die het al met de mail ontvangen zeggen dat er een bedankje namens de opvang én de insecten voor ze klaarligt.
Als er dan mensen zijn die het alsnog niet ophalen dan kun je na X tijd de zaadjes in de tuin van het asiel strooien :)