Baby en kinderkleding #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 12:45


MizzMontana

Berichten: 5687
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 12:45

Wat een popje Lau, hoe gaat het nu?

Ik hou ook van recyclen, ik ga straks al onze nieuwe spulletjes verkopen of weggeven :+

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 12:50

MizzMontana schreef:
Wat een popje Lau, hoe gaat het nu?

Ik hou ook van recyclen, ik ga straks al onze nieuwe spulletjes verkopen of weggeven :+


_O-

Dagmar80

Berichten: 1851
Geregistreerd: 07-11-12
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 12:55

Ik lees even mee over buggy's :P Wij willen er ook nog een klein op te vouwen buggy bij, maar dan ook weer niet zo'n heel simpel ding met rammelwielen enzo... Ga ook even voor tweedehands kijken, tweedehands kan zeker ook mooi zijn (of gepimpt worden...). Maar inderdaad, ik ga ook niet over straat met een heel afzichtelijk ding alleen omdat het zo goedkoop was :P

Daniel kan nu nog in de wagenbak, maar echt maar net nog... Nou kunnen we de buggy op het onderstel gaan installeren, kijken of die goed in ligstand kan..., maar dat schijnt ook lastig te zijn met mee in de auto nemen enzo... Met een Twingo, baby mee, onderstel/wagenbak, hondje, vriend, boodschappen... Dan is de auto wel écht vol zeg maar :P

Voor de kinderstoel gaan we wel voor nieuw :) Tripp Trapp Plum Purple <3

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 12:59

Tripp trapp hebben wij wel tweedehands, we moeten nog op zoek naar een tweede. Lekker zelf verven. We hebben er zo'n babyding bij, die hebben we ook tweedehands maar stoeltje en tafelblad nieuw.

_lautje_

Berichten: 9268
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-19 13:08

Ik heb de oude trip trap van mijn zus dr kinders als tweede voor Julia klaar staan. Ideaal want ze sleept en doet met die stoel om overal bij te kunnen.

Lie: de Donkey is echt fijn. Heb er laatst mee proefgereden. En heel fijn is kinderen naast elkaar ipv boven of achter.

Sophie heeft echt veel haar ja. Julia gad dit ook denk ik pas met 6/7 maanden en die had al niet weinig. Op foto’s valt niet echt op hoe dik het vooral is. Hoop zo dat het niet uitvalt.

Gaat steeds beter. Net regeldagen achter de rug (hoop ik). Was even heftig want overdag sliep mevrouw alleen op mij en tijdens de nacht kwam ze om de 2uur voor voeding en dat duurt hij haar ong 30/45min totaal. Heb afgelopen 3 dagen dus nog geen 12uur geslapen totaal :+
Maar net voor het eerst weer overdag zelf een uurtje geslapen.
Eten en poepen gaat ook goed. Vorige week met opnemen was ik blij als ze 50cc dronk. Nu is dat zo even een 80/90cc. Waar 70 voor haar minimaal is wat moet. Mocht eind deze week eigenlijk pas 75 aanbieden maar ze bleef komen dus in overleg besloten 90water met 3 schepjes aan te bieden en kijken wat op gaat.

Pantykous

Berichten: 10490
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 13:13

Hier ook tweedehands Tripp Trapp via Marktplaats, ideaal :D

Die Elodie klinkt goed Lie, wel handig voor op vakantie denk ik. Ik ga googelen :D

Ah super fijn, dat klinkt goed. Mooi ook dat ze zelf meer wilt :j

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 13:14

Ja het is echt een fijn ding. <3

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 13:17

Fijn dat ze zoveel beter drinkt Lautje!

Ik moet er niet aan denken om met zo’n gevaarte als een duowagen te lopen. Ik bots nu al overal tegenaan met de buggy }:0
Volgens mij past die al helemaal niet in mijn achterbak, aangezien een enkele wagen al een uitdaging was. En ik gebruik hem eigenlijk alleen op locatie..
Maar goed, wie weet piep ik over een half jaar wel heel anders! Vooralsnog hoop ik met doek en buggy een heel eind te komen.

Een tweede tripptrapp moeten wij ook nog. Vriendinnetje had een adresje van iemand die tweedehands tripptrapps opknapte in elke gewenste kleur voor €80,- ofzo, dus daar ga ik ook nog even een mailtje naartoe doen.

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 13:18

We hebben een bugaboo, heel content van maar om [naam] in te zetten wanneer we [naam] van t school gaan halen zoek ik een kleiner model dat in 1 stuk opplooit en minder zwaar is om telkens uit de auto te heffen.
Ook geen pazaplumodel dat rechthoekig opplooit liefst.

Hier ook 2 trip teams in gebruik, ook heel content van.

kristelhans

Berichten: 2868
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Vechtdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 13:38

lieveli schreef:
Zeker, maar deze buggy was tweedehands niet te krijgen. Mijn kinderwagen komt uit 1950, die is vast honderdstehands.

Oooh jaaaa dat zijn gave dingen! Hebben wij ook even overwogen maar op de boerderieje hier zonder stoepen en geen verhardingen om ons huis toch niet zo handig. :')

Balou_k

Berichten: 14069
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 13:48

Lautje wat een mooie outfit! Vind haar sowieso heel knap!

Niwla

Berichten: 4116
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 14:17

Knap kind lau. <3 Hier komt vooralsnog geen duowagen, ik hoop een eind te komen met draagzak en meerijdplankje.

veerledec

Berichten: 6693
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: Clinge

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 14:20

We wonen nu buitenaf dus behalve op het eigen terrein wordt er niet heel veel gewandeld, maar hier gaat de bijna 2,5 jarige echt de buggy niet meer in hoor. Hij kan lopen dus hij loopt maar.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 14:25

Synne in Zara muts/sjaal en Vingino winterjas.
Afbeelding
Afbeelding

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 14:26

ahh mooi setje weer michelle! Zo'n knap popje!

caro29
Berichten: 8046
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 14:32

Ik heb de Ikea stoel. Mijn zoon haalt enge capriolen uit met die tripp Trapp stoel. Kan hem altijd later nog kopen.

Afbeelding
Zeeman jeans met H&M trui. Broek past mooi qua lengte maar bovenkant ruim dus een riempje erom.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 14:34

Michelle77 schreef:
Ik ga idd maar eens naar babywinkel binnenkort.

Dit is de easywalker xs
[ [url=m/ojv653.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nIry1F.png]Afbeelding[/url] ]


Het opvouwbare en duwstang is voor mij wel een belangrijk punt. Heb de wagen standaard in de auto liggen omdat we eigenlijk geen ruimte hebben deze in huis te hebben staan. Dit is wel heel makkelijk.

Synne is nu 9650 gram (niet heel veel aangekomen qua gewicht, gaat richting -1 lijn) en 79,9 cm (+1 lijn)

Als er staat tot 15kilo, wat moet ik me daarbij voorstellen, zakken ze erdoorheen met 17kilo? Rijdt die niet fijn meer? Of zit die niet lekker meer?

Mijn dochter van nu 4 weegt nog geen 15kg maar wil praktisch niet meer in de buggy!

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 14:37

Michelle: Wat een guitig plaatje weer.

Caro: Mooie combi voor je zoontje.

Melia
Berichten: 9848
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 14:43

Oh wauw wat mooi Michelle!
Qua buggy kan ik je ook niet echt tips geven, heb een Koelstra Simba volgens mij over kunnen nemen voor niets, was amper gebruikt. Maar ik vind het ook niet wat.. het voordeel is dat het makkelijk inklapbaar is en weinig ruimte in beslag neemt, maar je loopt continue tegen dat ding aan en hij "loopt" zwaar.

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 14:51

Oh leuke combiantie zo Caro! Reminds me... waar is die trui bij ons thuis? >;) volgens mij had ik hem ook in een maat die hij nu zou moeten passen maar ik heb hem al heel lang niet meer gezien.

simongek

Berichten: 5342
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 15:26

Pittig lautje maar gelukkig gaat het drinken wel goed. :j

Wat een knappe meid is het toch michelle.

Leuk setje caro.

Wij hadden een prenatal stoel voor onze jongens. Was precies goede hoogte voor onze tafel.

Wij hebben al 10 jaar de urban jungle. Onze jongste zit er nog in. Hij is bijna 5 :o

Wel voor onze oudste eens een quiny zapp gekocht voor vakantie. Die liep echter zelf altijd al met 2.5 of 3 jaar. Ding dus maar weer op mp gezet toen.

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 15:42

Ooh wat een schattig bontjasje Michelle!

Caro leuk die streepjestrui!

Vandaag onze oudste in stijl naar zijn eerste schooldag om te wennen <3 wat gaat de tijd snel.. Hij had er zin in :D

Afbeelding

simongek

Berichten: 5342
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 15:44

Knappe kerel bayja. Die had er zin in :j

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 15:47

Aah knap zeg Baja, wat is hij groot! Hoe heeft hij het gehad?