Baby en kinderkleding #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TeSzZz
Berichten: 1756
Geregistreerd: 17-02-05
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 10:04

Dat is best heel veel haha. Leuk!

Lastig zo'n slechte slaper tita. Hier heeft t ook lang geduurd voordat ze goed sliep en overdag is t nooit heel veel geweest, maar de dag begon gelukkig niet al om 4 uur. Lijkt me heel zwaar!

Leuke tips voor boekjes, ga zo even een lijstje maken. Hier vooral kikker, Dikkie dik en ze is groot fan van t boek Groot en klein.

Hoe valt carlijnq? Heb een leuke trui gezien maar valt de 86/92 meer als 86 of zou ze m wel echt lang aankunnen?

litilaura

Berichten: 1635
Geregistreerd: 21-08-11
Woonplaats: ergens in limburg

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 10:06

Wauw pantykous!! Flink geshopt

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 10:08

Hoe oud is hij Tita?

xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 10:18

Oeeh prachtige collectie!

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 10:24

Wow Panty, mooie lading hoor!

Tita, ik gebruik de trilfunctie van mn telefoon als wekker. Wel heel heftig zo voor jullie.

Synne is gelukkig een goede slaper, wel begint mevrouw haar karakter goed te tonen. Als ze iets niet mag, of ik iets afpak zet ze het op een brullen.
Als ze iets niet wil, schudt ze heel hard nee...

Van Koko Noko via Vente paar dingetjes besteld en van imps. Bij Olliewood een overhemdjurkje en simpele jogging van Vingino.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 10:43

Ik hou van prentenboeken. <3 We hebben een grote oude boekenkast in de kamer staan, dus ruimte genoeg om een flinke verzameling op te bouwen.

Panty, wauw dat is nog eens leuk shoppen! Mooie kleur groen heeft die bovenste trui!

Pantykous

Berichten: 10490
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 11:03

tita schreef:
Jezus das niet wat van department maar halve winkel panty.
Jij woont toch ook aardig ver van kids af, ga je er dan toch naar toe of bestel je alles via de site?

Ochhh die badstof korte broek van wie is die? Mooie kleur

Ik gok dan op 12-18 maanden die blauwe legging wil ik ook voor Sam :j


Die badstof broek is van Repose, super leuk broekje! Past ook mooi bij de kleuren van Bobo. Ik woon zelf ongeveer 1,5 uur bij Kids vandaan dus meestal doe ik alles over whatsapp, ook bij Wonder. Maar mijn vriend woont er maar 20 minuutjes vandaan dus deze bestelling ga ik straks ophalen :D

Wat heftig van dat slapen, maar waarom slapen jullie niet gewoon vaker samen dan? Als dat voor hem goed werkt? <3

Ben ook erg blij met de kleren, ALLES was ineens weer te klein en te kort. Had wat shirts van vorig jaar bewaard van Bobo en TAO maar die zijn ook te klein ;(

tita

Berichten: 19755
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 11:15

Vind mooi broekje panty, <3
Hmmmm ik kan niet slapen met baby naast me en man is bang dat ie dadelijk niet meer alleen kan slapen.

Telefoon wil ik niet op mijn kamer, manlief maakt mij elke morgen wakker maar hij verslaapt zich 2x per jaar vandaar ik zelf inwendige wekker heb die defect is en 3x per nacht af gaat.
Lichtlamp lijkt me niks word iedereen wakker en alles wat geluid maakt werkt niet meer ik hoor 10 en 3%
Dus inmiddels doof

Ik ga dadelijk aan de slag wel kleine order want nadeel van 2 kids je kunt niet 2x zoveel uitgeven.
Kocht ik normaal voor 400€.... kan echt niet ff 800€ shoppen

CarlijnQ viel vorig jaar echt op maat
Nora heeft nu de kikker trui aan 86/92 en is nu 92 cm heb zo’n 3 cm over bij de mouwen en trui valt op der kontjes

Pantykous

Berichten: 10490
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 11:24

Vind 400 ekkies al een flinke order hoor, eerlijk gezegd :D

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 11:25

Hihi ik vind 80,- al veel om in 1x uit te geven haha

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 12:08

Ik zou ook zeggen..cosleeper.. echt als ik dat eerder gehoord had had ik het gedaan. Hier 2 jaar lang nachten van zo'n 4 uur gemaakt.. naast werk en overdag ook weinig lange slaapjes was ik echt gesloopt.

Nu slaapt ze goed gelukkig. Maar eerder sleep ze max 11 uur per 24 uur. Momenteel merk ik dat dat alweer minder wordt..ondanks dat ze met op school zit!

Mooie bestelling panty!

400 vind ik ook echt heel veel.

Lautje, wat naar door opname! Onze dochter ging met 5 dagen ook weer het ziekenhuis in. Ik vind dat best heftig. Gelukkig is ze weer thuis!

MaritB

Berichten: 8639
Geregistreerd: 18-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 12:14

Michelle77 schreef:
Hihi ik vind 80,- al veel om in 1x uit te geven haha


Ik ook!

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 12:42

Net weer flink basics ingeslagen bij de HEMA. Alles in de opruiming is nu 1+1 gratis. Prima voor maillots, rompers, shirts met lange mouw en leggings!

_lautje_

Berichten: 9271
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-19 12:43

Flinke bestelling panty!!
Hoop shirts zijn helaas weer wat te breed vrees ik voor hier.

Tita: heftig dat slapen. Zou ook echt gek worden. En idd een co-sleeper.

€400,- is idd flink, maar ik kom er ook wel eens aan vrees ik. Maar niet iedere maand.
Probeer gemiddeld max 250,- per maand te besteden aan kleren.
Laatste maanden daar wel onder gebleven met Julia omdat ze nog genoeg had.

Julia is echt een top slaper. Met de feestdagen en geboorte Sophie wel tijdje minder geslapen. Maar hoe meer aandacht we dr geven snachts hoe erger het wordt... vaak is het dus deur open en zeggen we zijn vlakbij, nu slapen en deur dicht. Dan is t soms nog even brullen maar dan ook klaar. Gaan we dr troosten zijn we 2/3uur bezig en komt ze nacht erna weer. Maar goed zij is 2,5. Met een baby kan dat niet.

Hier ook boekengek. Als ik een Dinosaurus had is hier ook favoriet. Net als de Olifant die verstoppertje speelt, Muizenhuis, Rintje (echt een aanrader!), kleine Walvis, Ronja de Roversdochter (nog wel moeilijk), etc.

Antroposofische boeken heb ik niet altijd wat mee. Soms zitten er hele mooie tussen, maar sta niet altijd achter de antroposofische visie. Zit genoeg goed tussen, maar ook dingen waarvan ik denk: nee.
Overigens wel overwogen Julia naar Vrije School te doen straks, maar dat is echt te ver weg.
Dus wordt nu de gewone Katholieke school in het dorp.

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 12:52

Denk dat hier 400 euro het budget is per jaar, zonder dan wel.

Zou nog wat moeten hebben voor de oudste, t shirts en een trui. Een broek zou er ook wel nog bij kunnen maar t moet dan jogging zijn want hij wilt niets anders dragen.

Heb vorige week schoenen in de solden gekocht zodat hij kan wisselen maar t is een hel om ze bij hem aan te krijgen. 1 paar doet hij aan en geen andere, wissel van schoenen, bij seizoensfinale of te klein is altijd grote drama, hetzelfde met zijn jas. Altijd dezelfde, als ik een andere wil aandoen moet ik de andere verstoppen en dan is het nog drama. Als het dan lukt moet ik de dag erna niet afkomen met de andere jas want dan wilt hij die weer niet aan doen.

simongek

Berichten: 5342
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 13:34

Hier ook altijd gezegd. Kids in eigen bed maar toen ik ieder uur mij bed uit moest en fouten ging maken op mijn werk en niet meer normaal de dag door kon komen door maanden lang slaap te kort was de maat vol.

Ik heb de handdoek in de ring gegooid en toegegeven.

400 per maand geef ik niet iedere maand uit maar soms wel.

Gaat altijd hard met ff nieuwe schoenen of zoals deze maand 2 jassen voor jongste en wat broeken in z8 sale. Zit je al op 200 euro.

400 euro per jaar vind ik knap. Daar heb ik nog geen zomergarderobe voor

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 14:26

Hier 200 pm maar sinds ik zwanger ben geen kooplust en ook niet heel veel zin om hem bijzonder aan te kleden.

Niwla

Berichten: 4117
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 14:28

Oeh, de plaatselijke kinderkledingwinkel gaat Mini Rodini toevoegen aan het assortiment.

Ik geef heel wisselend geld uit voor kleding, maat hij moet nu eeeecht een stapel nieuwe broeken. Alles is hoogwater. :=

tita

Berichten: 19755
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 14:40

Die bestelling van panty is hug en tof maar dan is 400 koopje.....daar teken ik dan voor.

Co-sleeper lijkt me niks, hij moet ook overdag slapen. Ligt nu op bed man is uur bezig geweest wordt zijn eerste slaapje sinds 08:00...... is heel netjes
Over maandje terug naar zijn eigen kamer

Geen idee hoeveel ik uit geef ga niet bijhouden.....zolang ik spaargeld heb mag ik shoppen.
Kan niet mee nemen mijn graf in en word blij van mooie kleertjes.

Lieveli :') .... hopelijk komt het weer die kooplust

Zo ik ga ff mailen voor kleertjes

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 14:50

O ligt nog steeds bij ons. := als hij in de middag moet slapen, slaap ik mee of hij ligt gewoon in ons bed.

litilaura

Berichten: 1635
Geregistreerd: 21-08-11
Woonplaats: ergens in limburg

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 14:53

Iréne ligt ook bij ons super praktisch ze wordt 's nachts nog heel vaak wakker maar ze hapt gewoon zelf aan en slaapt zo verder. Iréne mag echt zolang ze zelf wil bij ons blijven slapen

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 14:54

Oef nee, per maand niet nee. Maar als hij naar een volgende maat over moet dan kom je al gauw een heel eind. Al koop ik het dan wel verdeeld over een langere periode en ik koop vooral in de sale. Ik betaal zelden de volle mep :=

Ik ben gek op boeken en (voor)lezen, maar B heeft er nog niet heel erg veel mee. Ik probeer er wel langzaamaan meer te verzamelen, voor als hij straks meer geduld heeft om naar verhalen te luisteren enzo.

Mooie bestelling Panty! Jullie kunnen weer even vooruit.

B was ook altijd een hele slechte/moeilijke slaper. Heel alert en moeite met prikkelverwerking. Hij heeft tot 1,5 jaar voornamelijk bij ons gelegen. Nu ligt hij in zn eigen bed en wil hij niet meer ergens anders slapen dan in bed. En dat mis ik soms nog best wel :+
En sinds vorige week slaapt hij door *\o/*

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 14:57

K zou zo graag willen dat oudste terug in zijn eigen en op tijd in bed ligt.
Maar helaas, hij gaat niet slapen als ik niet mee ga en nog minder in zijn eigen bed. Hij slaapt wel goed maar is dan ook wel wakker als papa om 4.30u moet opstaan :Z

Jongste slaapt nachtje door in zijn eigen bed maar heb heilige schrik dat hij binnenkort op leeftijd is dat hij gaat beseffen dat [naam] bijna ligt en 2 kinderen in bed, zie ik helemaal niet zitten. Slaap nu al slecht door [naam] zijn gewoel.

Balou_k

Berichten: 14070
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 15:06

Pantykous schreef:
Ik heb 24-36 voor Cruz nu, die heeft 92/98 van MR ter vergelijk. Ik gebruik die leggings het hele jaar, de stof us eigenlijk hetzelfde als van de zomer. :j

Stapeltje van Wonder <3


[ [url=m/ztQPB7.jpg]Afbeelding[/url] ]


En wat ik heb van Kids *\o/*

[ [url=m/q3ZnxU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zal morgen ook even foto maken van de tuinbroek, die is zo leuk!

Cruz gisteren op de kinderboerderij



[ [url=m/U5zZsD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dit vind ik zoo mooi!!

Balou_k

Berichten: 14070
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 15:09

lieveli schreef:
Hier 200 pm maar sinds ik zwanger ben geen kooplust en ook niet heel veel zin om hem bijzonder aan te kleden.


Die hormonen zijn dus goed voor de portomonnee.. Hier sinds ik bevallen ben ( hij is morgen 4 weken) zo’n €500,- uitgegeven.. Dat moet ik ook maar gaan reduceren richting €200,- pm denk ik. :+