Baby en kinderkleding #2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kristelhans

Berichten: 2868
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Vechtdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 16:38

Ik vind 1 al pittig :x Ik denk dat als we de paarden niet aan huis zouden hebben het al enorm zou schelen. Mijn hobby dus mijn ding... :(

Ik was even lunchen met mn moeder en waar we waren zitten een grote kinderkledingzaak en die hadden 3 halen 1 betalen dus een paar leuke dingen meegenomen. Broekje is niet helemaal mijn kleur maar voor in onze koude bouwkeet wel heel fijn, is een lekker dik broekje. Wel makkelijk te combineren met iets stoerdere dingen denk ik.
Heb het vest en trui in 104 gedaan, staat leuk vind ik als het oversized op een legging is. Broek 98 en ziet er smal uit. Nog niks gepast. In het vest zit een glimmertje, beetje rosé goud/roze.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door kristelhans op 18-01-19 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

kristelhans

Berichten: 2868
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Vechtdal

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 16:39

Oh ja en Sophie weer thuis, jeehj! Lekker genieten dan nu.

Britt

Berichten: 18897
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 16:54

Fijn Lau!

tita

Berichten: 19756
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 17:21

Geniet ze Lau.

Om jullie indicatie te geven.

Sam heeft geslapen (jheeee) van 20:00-02:30 en dat was het.
Hoor net dat ie om 16:00 in slaap is gevallen man is gaan wandelen

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:22

Ik zie het vanzelf wel. Mijn ouders hadden er 3, mijn vader was doordeweeks weg en mijn moeder werkte 36 uur plus een master studie. Bij de één gaat het makkelijker dan bij de ander, andere ouders, andere kindjes. Bij Joon hadden ze vroeger 6 kinderen thuis.

Pantykous

Berichten: 10497
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 19:14

lieveli schreef:
Ik zie het vanzelf wel. Mijn ouders hadden er 3, mijn vader was doordeweeks weg en mijn moeder werkte 36 uur plus een master studie. Bij de één gaat het makkelijker dan bij de ander, andere ouders, andere kindjes. Bij Joon hadden ze vroeger 6 kinderen thuis.


Zo sta ik er ook in :j uiteindelijk overleven we het allemaal :D

Niwla

Berichten: 4120
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 20:04

Dat sowieso Li. Ik ervaar 1 in iedergeval absoluut niet als zwaar, dus we gaan het wel zien met nummer 2. Afgezien van die eerste zes weken dan.

Heftig tita. Slaapt hij altijd zo slecht?

Edit, leuk Kristel! Afzien voor jullie nu met deze kou zeker?

_Jitske_

Berichten: 5542
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 20:20

Wat fijn Lau dat ze weer thuis is!

Heeft iemand hier ervaring met kleertjes en schoenen van het merk Chicco? Ik ken het merk eigenlijk vooral van de cosleepers, wist niet dat ze ook kleding hadden :'). Maar zag nu wat leuke dingen voorbij komen op Vente.

tita

Berichten: 19756
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 21:26

Niwla schreef:
Dat sowieso Li. Ik ervaar 1 in iedergeval absoluut niet als zwaar, dus we gaan het wel zien met nummer 2. Afgezien van die eerste zes weken dan.

Heftig tita. Slaapt hij altijd zo slecht?

Edit, leuk Kristel! Afzien voor jullie nu met deze kou zeker?



:j
Helaas wel vanaf het begin, maar in mijn buik sliep ie ook zo weinig.
Hij was soms uren (05:00-13:00) aan het overstrekken dan bewoog ie niet in vorm van schoppen maar je voelde um constant duwen...tegendruk geven.
Hoefde nooit bang te zijn voelde mijn baby echt altijd.

Hij heeft geslapen tot 17:00 en ik kwam om 19:30 thuis van paard.
Extra fles erin maar hij bleef brullen en dan tegen elk advies in..... baby in mijn bed, buik tegen buik....onder mijn dekbed..met mijn t-shirt op zijn snuit....in 20 min sliep ie.
Slaapt nog steeds.

Maar ja.... wellicht zit ik morgenochtend weer naar bokt te staren om 04:00
Man zorgt van 23:00-04:00 voor um en daarna ik


Zoooo boekjes aangeschaft
Huis voor Harrie aanrader
Snip super mooi getekend
SST tijger slaapt mwahhhhhh niet mijn ding

Zo dol dat ik ben op kleding kopen zo dol ben ik ook op prentboeken

caro29
Berichten: 8053
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 21:33

@ Titia lijkt mij weg zwaar. Mijn zoon is echt het tegenovergestelde. Die gaat rond 1930 maar bed en slaapt tot ik hem wakker maak en anders wordt hij ergens rond 830 wakker en hij slaapt van 1230 tot ergens ver in de middag. Nu is hij wel constant ziek en dat kost veel energie maar eigenlijk heeft hij altijd veel geslapen.
@ lautje fijn dat jullie weer thuis zijn.

Vanmiddag op broeken jacht geweest. Wat een drama! Maat 86 lijkt wel uitverkocht. Bij H&M er 2 gevonden

litilaura

Berichten: 1635
Geregistreerd: 21-08-11
Woonplaats: ergens in limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 21:34

Owh boekjes <3 gek op sofische boekjes en Scandinavische boekjes.
Favorieten hier zijn:
Pippa&pelle
Boeken van Eric carle (rupsje nooitgenoeg)
Kabouter thijm
Waar is Ludwig?
Uil waar ben je?
Raad eens hoeveel ik van je hou
De gruffalo

Denk dat we de 60 boeken hier wel halen maar ik blijf ze maar kopen omdat ik ze zelf zo mooi vind en als we verhuisd zijn ga ik een mini bieb beginnen

Dit krijgt iréne trouwens straks voor haar verjaardag deze Scandinavische boekjes vind ik echt fantastisch + een antroposofische pop


Afbeelding

MizzMontana

Berichten: 5689
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 21:36

Tita wat vermoeiend! En zelf wat slapen nu hij ook in slaap is gevallen lukt niet?

Ssst tijger slaapt vond ik ook tegen vallen, maar zoon vind het fantastisch geloof ik. Zodra ik dat boek pak roept hij de hele tijd: verjaardag!!
Als ik een dinosaurus had vind ik wel echt een tof boek, leest lekker voor.

Pantykous

Berichten: 10497
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 21:36

Super leuk die cadeaus!

Tita wat zwaar voor je, dat is idd heftig.

Ssst de tijger slaapt is hier wel favoriet maar Cruz is gek op ballonnen :D Ook Emma de eenhoornexpert doet het goed momenteel.

tita

Berichten: 19756
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 21:43

Boeken ik ga morgen tellen ga er ook boel weg doen.

Gewoon zoals je bent <3 zo lief en leuk getekend echt mijn favo
Koala

Ben altijd opzoek naar prentboeken

@caro29 dit is ook echt zwaar :j mijn ander kind slaapt zowat op commando
MizzMontana ik heb zelf ook slaapproblemen -O- nu ben ik wakker kan niet slapen.
Door mijn doofheid ben ik bang om te verslapen dus slaap ik licht, heb echt 8-10 uur nodig en red meestal 4-5 uur per nacht en word ik 2x wakker om op klok te kijken, telt ook niet mee dat ik 4:30 of 5:30 opsta om te werken.... elk weekend vroeg wakker zodoende kan ik mijn man ontzien want hij doet ELKE nacht

kristelhans

Berichten: 2868
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Vechtdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 21:46

Pittig tita, hier ook een ruk slaapster. Nu met de verhuizing naar de bouwkeet is t echt elke nacht horror geweest. Maandag zelfs ziekgemeld om bij te tanken want ik kan goed tegen weinig slaap maar een weekend verhuizen en in 3 nachten 4 uur slaap was wat te gortig.. ik heb een teamleider met een tweeling en die snapt me volledig dus superfijn!

Mijn nichtje maakt prachtige boeken, de laatste zijn 2 delen van Dokter Diertje. Al haar boeken zijn prachtig, ze illustreert en schrijft ze zelf. Wauw Pauw is een hit hier, ook van nichtje en ze heeft nog veel meer leuks!

http://www.yokoheiligers.nl
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dagmar80

Berichten: 1854
Geregistreerd: 07-11-12
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:25

Gaat weer hard hier!

Lijkt mij wel zwaar zo'n slechte slaper, pffff. Hopelijk wordt dat snel beter voor je!

Gelukkig heb ik een goede slaper, wel zo fijn want alleen ik ga eruit 's nachts als het nodig is. Mijn vriend trekt dat niet en ik werk thuis dus dat is ook wat makkelijker, maar gelukkig kan ik gewoon makkelijk 8 uur slaap per dag halen :)

@ Tita: Is een flitswekker dan niet wat voor jou? Ik ben slechthorend en ik hoor de wekker ook weleens niet (scheelt dat ik meestal wel op tijd wakker word). Ik heb gewoon zo'n ouderwetse wekkerradio met irritant Pèp Pèp Pèp geluid en dan op de hardste stand :P Mobieltjes kun je al beter niet in je slaapkamer hebben, maar van de meeste standaardgeluidjes die daar opstaan word ik niet direct wakker.

Bij banen die ik gehad heb waarbij ik erg vroeg op moest sliep ik wel slecht. Hoorde de wekker meestal wel, maar toch altijd bang dat ik te laat op zou staan dan en dromen dat de wekker afging enzo...

Leuk al die boekjes! Ik lees nu standaard in Nijntje (of Boe zegt de Koe) voor 's avonds, alleen hebben we er nog niet zoveel, dus wel vaak dezelfde titel :P Binnenkort maar een paar erbij kopen!

Hier buiten een capuchon en dun mutsje meestal (heb ook nog een leuke dikke mutsen...). Geen shawl en geen handschoentjes, maar ja, Daniel is pas 7 maanden, handschoentjes zijn dan niet echt wat :P Bij echte kou ligt hij wel onder een deken of ingepakt in zo'n maxi cosy gebeuren.

Vorig weekend naar mijn zusje geweest in Utrecht en weer wat broeken en truien erbij gekocht :) (HEMA en Prénatal).

Afbeelding

LienC

Berichten: 984
Geregistreerd: 25-01-11

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:34

Of een trilwekker/kussen?

Kruipt weer onder de meelees steen.

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:54

Ik vind de boeken van Dr Seuss echt <3

Tamara

Berichten: 10447
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 00:14

Oh boekjes <3 Heb er nu een hoop van Boer Boris, die zijn zo leuk op rijm en met mooie tekeningen. Eric Carle is ook top, heb in de stijl van Ssst de tijger slaapt een boek waar een krokodil in zit die je eruit moet jagen, ik vind het hilarisch, oudste vindt het nog wel spannend. Die is fan van Dikkie Dik en Thomas de trein. Gaan ook regelmatig naar de bieb. Hele kast vol met boekjes hier, had als juf al een hele collectie en dat breidt alleen maar uit :+

Pfoe wel heel heftig met zulke slechte slapers.. Ik vind 2 pittig maar ben godzijdank wel gezegend met goede slapers. Merk nu al dat nu jongste de nachtvoeding laat zitten ik me stukken beter voel. Vanochtend besloot ie om 6.00 dat het ochtend was, dat was me echt te vroeg... Vanmiddag dus mooi beide kids tegelijk op bed en zelf ook terug.

Oh Liti dat rugzakje heeft de jongste hier ook voor de opvang, zo leuk!

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 04:42

Tita, ben je er ook?

tita

Berichten: 19756
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 07:58

Haha nee

tita

Berichten: 19756
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 08:04

Sam Kwam om 02:00
Manlief is van 03:00 tot 05:30 bezig geweest maakt mij “wakker” hij wil niet meer slapen...

Duurde 10 min weer tegen alle advies in ......in mijn bed, onder mijn dekbed, met klein flesje, buik tegen buik....en weg was ie ben 6:40 uit bed geslopen en nu me-time op de bank met WARME koffie.



Dames
Vraag over nieuwe bobo legging
Welke maat moet ik kopen 6-12 maanden of 12-18 wil wel jaartje dragen, Sam gaat naar de 70cm
En hoe is de stof...echt zomers of redelijk draagbaar voor een jaar

Pantykous

Berichten: 10497
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 08:29

Ik heb 24-36 voor Cruz nu, die heeft 92/98 van MR ter vergelijk. Ik gebruik die leggings het hele jaar, de stof us eigenlijk hetzelfde als van de zomer. :j

Stapeltje van Wonder <3


Afbeelding


En wat ik heb van Kids *\o/*

Afbeelding

Zal morgen ook even foto maken van de tuinbroek, die is zo leuk!

Cruz gisteren op de kinderboerderij

Afbeelding

tita

Berichten: 19756
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 08:44

Jezus das niet wat van department maar halve winkel panty.
Jij woont toch ook aardig ver van kids af, ga je er dan toch naar toe of bestel je alles via de site?

Ochhh die badstof korte broek van wie is die? Mooie kleur

Ik gok dan op 12-18 maanden die blauwe legging wil ik ook voor Sam :j

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 10:00

<3 Wat moooi!