Baby en kinderkleding #2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 22:43

Hier ook 2 kz, bij jongste stond ik paar uur later al uit bed. Heb echt niets last er van gehad.
Hier was advies minstens 6 maanden, liefst 1 jaar.

Pantykous

Berichten: 10501
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 22:59

Ik ben niet zo bang voor de impact van nog eentje, mijn ex had nog 2 kinderen en dat ging prima. Die voedde ik eigenlijk ook alleen op als ze bij ons waren.

En alles kan idd Liezel, maar ik denk dat ik mijn nieuwe geliefde aan t zuurstof kan leggen als ik nu zwanger blijk :D

Fee_
Berichten: 6459
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:00

Hier ook bijzonder veel roze in de kast, terwijl ik zei dat het niet zoveel roze ging worden. Ik wilde ook nooit kraagjes en zo, veel te tuttig. Maar nu vind ik kraagjes toch wel erg leuk denk ik. :))

tita

Berichten: 19756
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:12

Ooo panty nieuw liefje in da house.

Persoonlijk vind ik pas dat je iets kan zeggen als er een nieuwe baby is.
Kind 1 was zo makkelijk dat ik een 2e ook wel ff erbij ging doen.

Nu heb ik weer makkelijke wakkere baby met verlatingsangst en hyper gevoelig voor geluid en licht.
Kind wat 6/8 uur pd slaapt....echt dat doe je niet ff erbij.....het maakt je gek.
We zijn beide vaak gesloopt elke dag sta ik om 4:30 of 5:30 op om te werken en in weekend zit ik om 05:00 tot 09:00 op de bank met baby om mijn man zijn slaap te gunnen


Met nummer 1 ging ik úren wandelen met nummer2 lukt dat niet omdat nummer1 voor drama zorgt.
Met nummer 1 deed ik alles op gemakje wat nu ook niet meer lukt omdatnummer1 ook recht heeft op aandacht

Pantykous

Berichten: 10501
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:15

Ik snap je, maar dat heb ik eigenlijk hier ook gehad met een 4 jarige met heftige nachtmerries 's nachts. Mijn ex werd niet wakker of had geen zin, dus ik kon er 4-8 per nacht uit om te voeden/kind te troosten en dan om 5.30 weer beneden als de eerste wakker was. Moest het eigenlijk alleen doen dus ik heb nu het gevoel dat ik de wereld aan kan. Daar zal ik vast voor gestraft worden straks :D

Urbanus

Berichten: 44961
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:18

Ik denk dat een ieder het anders ervaart. Maar ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat straks :=

MizzMontana

Berichten: 5694
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:26

Dat is pittig Tita!

Petje af Panty, ik denk er regelmatig aan op de dagen alleen ben dat alleenstaande ouders dit elke dag alleen moeten doen.
Ben toch altijd blij als mijn man weer thuis komt na een halve week op pad zodat ik even bij kan tanken.

Lie zo is het ook, iedereen ervaart het anders en elk kind is anders. Hier vind ik de tweede niet extra belastend, je bent sowieso gebonden met een kind, of het er nou 1, 2 of nog veel meer zijn. Ik vind het heerlijk om de interactie tussen die twee te zien. Maar wellicht piep ik wel anders na de derde :Y)

tita

Berichten: 19756
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:28

lieveli schreef:
Ik denk dat een ieder het anders ervaart. Maar ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat straks :=



Stukken minder relax dat is een dingetje, je hebt iig minder tijd over.
Iig niet meer tijd :Dmaar dat weet jij zelf ook wel met je werk achtergrond

Jezus panty ...geen zin :roll: heb ook wel eens geen zin...
Hoe lang heb jij voor zijn kinderen gezorgd?

xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:33

Pfoe..

Ik denk idd ook dat dat voor een ieder ander is. Onze kleine heeft 4 maanden aan een stuk gehuild. Dat doet je als moeder zeker niet goed en ik heb ook best even in de put gezeten. Ik zal ook nooit roepen dat een het appeltje eitje is want ik doe nu al schiet gebedje dat mocht er een 2e komen, de baby tijd anders verloopt.. Maar dat maakt de wens niet minder.

Pantykous

Berichten: 10501
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 00:04

Bijna 4 jaar Tita :j Hij is niet zo'n geengageerde vader dus dat kwam voornamelijk bij mij te liggen.

We gaan het wel zien, je kunt het toch nooit voorspellen. In de tussentijd blijf ik lekker kleding kopen :D

litilaura

Berichten: 1635
Geregistreerd: 21-08-11
Woonplaats: ergens in limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 07:48

Owh ik wil graag een 2e maar manlief nog niet, hij wil eerst een ander huis kopen en is met z'n hoofd helemaal op z'n werk. Iréne wordt in april 2. We hebben gezegd januari 2019 ergens dus over een klein jaar gaan we het proberen (ik wil graag een herfstbaby zodat ik die lekker maandenlang in de wolletjes kan stoppen) maar goed je weet niet of het ons gegund is en hoe snel het raak is. We zijn beide nog begin 20 en we waren zwanger van iréne de aller eerste keer toen we het deden oepsje en door anticonceptie heen, dus denk niet dat het jaren duurt als we ervoor gaan.

Ik heb we al 2 cuverboxen vol newborn wol verzameld terwijl er dus nog nieteens een baby in de maak is hihi erg he (dit is maar een klein gedeelte Allemaal: disana, cosilana, iobio, Selana, en een paar handgebreide wolletjes)
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Urbanus

Berichten: 44961
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 08:03

Ohhh <3

_lautje_

Berichten: 9292
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-19 08:14

Blijf dat een bijzonder verhaal vinden van jullie Liti :D
Zo vaak hoor je niet dat dit soort verhalen hoed aflopen en de ouders samen blijven.

Ik vind een tweede erbij tot nu toe ook pittig, maar geloof niet dat deze kraamtijd nu heel standaard is :+
Zijn nog geen 3 weken onderweg en bijna de helft ervan was in het ziekenhuis en andere deel werd ik gek van de zorgen.
In ziekenhuis zeggen ze wel dat ze zelden zo’n makkelijke baby hebben meegemaakt. Dus tot nu toe lijkt ze wel op dr zus. En dat was en is) echt relaxed ouderschap.

Mag dr zo ophalen *\o/*

Hier heb ik te kort in maat 50. Maar vindt bijhalen zo zonde :+
Ga ervan uit dat ze dat nog max een week of 2 draagt.
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 18-01-19 08:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Berichten: 44961
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 08:15

Hoera!! Lekker, dan kan het Grote genieten nu beginnen <3

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 08:39

Ahh lekker frummeltje mee naar huis! Fijn laura! Bij ons zat O nog best lang in maat 50, niks leuks op Mp dat je nog snel even kan scoren?

Mooie dingen Zitten erbij liti voor de toekomstige baby! Ik heb hier 1 kledingstuk gekocht voor een volgende baby (weet manlief niks van overigens), maar dat ligt geduldig in de kast te wachten.

Balou_k

Berichten: 14108
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 09:15

Litilaura: <3 <3

Lautje top dat je haar zo mag ophalen! Hopelijk vanaf nu een rustige(re) vaart.

Tamara

Berichten: 10449
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 09:20

Fijn dat ze mee mag Laura! Wat een zorgen voor zo’n klein ukkie :(:)

Zag een hoop kleertjes voorbij komen, hoop is echt niet mijn smaak :o Vind het wel eens jammer dat er hier geen meisje is, maar 2 jongens is ook leuk! Het is hier voor mij echt wel compleet met 2. Mijn man wilde er altijd 3, we hebben afgesproken het nog een paar maanden te bekijken maar het liefst doe ik nu alles wat te klein is nu al de deur uit. Ik moet er niet aan denken nog een keer door die babytijd heen te moeten :o Vind het echt pittig met 2 en denk niet dat ik overeind blijf met 3, dus moet wel heel gek lopen wil hier nog een derde komen.

Gister wat marktplaatsjes binnengekregen voor de jongste. Shirt van Tumble met kaartjes er nog aan. En broekje van Molo maar dat blijkt van velours/badstof, das niet helemaal mijn ding... Iemand hier nog interesse? Is maatje 68.

Afbeelding

Voor de oudste ben ik vast aan het zoeken in maatje 104. Broeken blijk ik al een poosje aan het verzamelen te zijn geweest, ging laatst kijken en trok zo stuk of 10 nieuwe broeken uit de kast, waarvan 3 zwarte := Dus daarvoor heb ik een koopstop :')

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 10:10

Ziet er wel uit als een mooi setje Tamara!

Ik riep altijd heel hard één. Nu denk ik: meeeeeeeeer <3 moedergen is maximaal aangeslingerd met O kennelijk :')

caro29
Berichten: 8059
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 10:14

Ik hou het bij 1 kind ivm lichamelijk, alleenstaand en leeftijd. Vindt het prima zo en heb mijn handen vol met alle ziekenhuisellende, fulltime werken en amper oppas.

Vandaag een dagje thuiswerken en extra vroeg begonnen zodat we vanmiddag even op jeans jacht kunnen. Meneer is thuis i.p.v. de opvang dus ik ga ze passen om miskopen te voorkomen.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 10:39

Fijn nieuws Laura! Hopelijk nu echt gaan genieten.

Panty, wat heftig zeg met je nu-ex, heb je nog contact met die kids? Mijn zus had jaren geleden ook een relatie met iemand met 2 kids, maar na het uit elkaar gaan mochten de kinderen van hem geen contact met haar hebben. Van de moeder overigens wel... De oudste belde mn zus elke week wel een keer. Ze had ruim 4/5 jaar die kids in haar leven gehad, ook een vader die niets voor/met ze deed.

MizzMontana

Berichten: 5694
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 10:43

Wat fijn dat Sophie naar huis mag!

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 11:07

Fijn dat ze naar huis mag Lautje!

Ik vond de eerste weken best pittig met 2 maar moest vooral ook wel weer even aan het afhankelijke van een baby. Dan wen je er toch snel aan dat ze al iets meer kunnen.
Nu is Marijn 4 maanden en heerlijk tevreden en gelukkig een makkelijk mannetje en gaat een 2e er zo bij mee <3 Maar wel echt compleet zo <3
Een 3e is ook niet meer mogelijk en was ook niet meer verantwoord na de 2e keizersnede.

Wat een schattige dingen komen er voorbij <3 ik hou wel van zoet bij een klein meisje. Maar om jongens nou in bloemetjes te heisen gaat me wat ver :+

Vanochtend nog goed geslaagd voor beide bij de Z8 sale.

simongek

Berichten: 5349
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 12:04

Wat een goed nieuws lautje :j

Wat een verhaal pantykous. Wat leuk een nieuwe liefde :j


Wat zwaar zeg tita.

Hier ook tegen gevallen een tweede. Iedereen zegt die gaat zo in de dagelijkse routine. Nou deze niet :')

Deze week uitslag gehad van ggz. Ook nr 2 heeft ass. Krijgen thuisbegeleiding en deze vrouw gaat ook op school meekijken. Kijken naar aanpassingen en mogelijkheden om het voor hem makkelijker te maken en ook voor de juffen.

Niwla

Berichten: 4121
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 14:55

Hoera laura! Nu hopelijk wat meer rust in de tent.

Lekker al die verhalen dat een tweede pittig is. :')
Hoewel mijn vriendin er 3 onder de 3 heeft en daar haar hand niet voor omdraait. Zij vond twee zelfs makkelijker dan 1 omdat ze op den duur elkaar bezig kunnen houden.
Bij ons blijft het bij 2, mijn man heeft nog net geen afspraak gemaakt voor een knip maar hij is daar vrij stellig in, hij had 1 namelijk ook prima gevonden. Maar laat nummer 2 eerst maar gezond ter wereld komen.

Leuk tamara en liti!

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 16:22

Ik vind 2 echt zwaarder dan 1 :) maar worden er geen 3 denk ik :+