Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
san4nie schreef:Ik ben fan van Panama Jack! Wel duurder dan Van Haren, maar de kwaliteit is ook veel beter.
Als je echt schoenen wil die goed lopen en met veel steun, zal ik voor ecco of wolky gaan. Goed zoeken, want er zijn ook veeeel modellen voor oudere dames, maar zitten ook hele mooie bij.
lotthje schreef:san4nie schreef:Ik ben fan van Panama Jack! Wel duurder dan Van Haren, maar de kwaliteit is ook veel beter.
Als je echt schoenen wil die goed lopen en met veel steun, zal ik voor ecco of wolky gaan. Goed zoeken, want er zijn ook veeeel modellen voor oudere dames, maar zitten ook hele mooie bij.
Ohhh die zijn gaaf! Dankjewel! Steun hoef ik niet echt, maar het gaat meer om dat het geen hakken mogen zijn of all stars of iets. Wel van een beetje goede kwaliteit. Ecco of wolky blijf ik liever vandaan omdat ik dat toch echt iets te oubollig vind voor iemand van 17 haha. Dankjewel!
san4nie schreef:lotthje schreef:
Ohhh die zijn gaaf! Dankjewel! Steun hoef ik niet echt, maar het gaat meer om dat het geen hakken mogen zijn of all stars of iets. Wel van een beetje goede kwaliteit. Ecco of wolky blijf ik liever vandaan omdat ik dat toch echt iets te oubollig vind voor iemand van 17 haha. Dankjewel!
Zo oud ben ik zelf ook nog niet hoor. En sommige heb ik al jaren. Deze bijvoorbeeld.
[ [url=m/MiwZWj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bnss8x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Graag gedaan!
Eilandje schreef:https://www.tangoshoes.com/dames/enkellaarsjes
Staat hier niks tussen? Ik heb model Pleun 19-a (die met dat strikje achteraan) en deze schoenen zijn echt heel comfortabel.
watchthesky schreef:Inderdaad Panama Jacks! Goed verzorgen en ze gaan jaren mee.
Ecco’s heb ik vorig jaar gekocht... Nou, die lopen toch niet zo goed als je voor 140 euro zou (en mag!) verwachten!
Ik heb laarsjes van een twintigje bij Zalando die lekkerder lopen.
Timberlands lopen inderdaad ook lekker, maar mijne staan weinig gebruikt in de kast omdat het nogal lelijk is onder een jurkje, en ik draag bijna geen broeken
lotthje schreef:Eilandje schreef:https://www.tangoshoes.com/dames/enkellaarsjes
Staat hier niks tussen? Ik heb model Pleun 19-a (die met dat strikje achteraan) en deze schoenen zijn echt heel comfortabel.
Hmm nee niet helemaal. Op het moment staat panama Jack nog steeds op een. Toch bedankt!
Gebruikers op dit forum: An_ony_mous, Berdien, Bloemetje75, brennie85, CharlieVM, Chita, Dagmar80, ElCid, Facebook, karinmanon, Lynn_Nikita, Mandy25, marleen_88, Roosch, roxiie, secricible, XxxAnouk98 en 35 bezoekers