Ik heb sinds 2 jaar nieuwe bovenburen. Na mijn vorige bovenburen (vochten elkaar de hele dag de tent uit) had ik verwacht dat de nieuwe bovenburen niet erger zouden worden dan de vorige. Boy, was I wrong

Nieuwe buren hebben een kind, ik gok een jaar of 3 - 4 oud ondertussen en dat kind krijst al 2 jaar lang de boel bij elkaar. En ik word er zo onderhand gillend gek van. Mijn kamer zit onder die van het kind waardoor ik regelmatig 's nachts wakker wordt. We hebben al verschillende dingen geprobeerd. Uiteraard zijn we eerst naar boven gegaan om te praten met de mensen. Wij hebben uitgelegd dat we veel last hebben van hun kind. Begrepen ze, ze zouden er op proberen te letten. Geen verbetering, dus nog een paar kewr het zelfde gedaan maar het hielp steeds niets. Uiteindelijk een aantal meldingen gemaakt bij de woningcorporatie, ook daar geen enkele keer iets van terug gekregen. Ik heb zelf mijn verantwoordelijkheid genomen en slaap nu altijd met oordopjes in. Helaas helpt dit ook vaak niet genoeg en word ik er alsnog 's nachts wakker van. Ook zetten de ouders het regelmatig op een schreeuwen, daar word ik ook nog wel eens wakker van.
Dus ja, welke mogelijkheden zijn hier nog in? Tuurlijk begrijpen wij dat kinderen geluid maken, maar dit gekrijs wat al 2 jaar lang dag in dag uit door gaat lijkt me echt niet normaal. Kunnen wij bijvoorbeeld eisen dat ze vloerbedekking neer leggen om het geluid enigszins te dempen? Ik word hier (letterlijk en figuurlijk) echt moe van...