Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Alwiene schreef:Ik begrijp het nooit. Ik heb jaren een echte boom gehad (dit jaar voor het eerst niet) maar ik wil zo'n boom uitzoeken, ik zoek een bepaald modelletje, hij moet me aanspreken. Bij de Ikea staan ze allemaal in zo'n net geperst en heb je geen idee wát je koopt. Hij mag dan bijna niks kosten je moet er wel een paar weken tegenaan kijken
belle_boef schreef:Maar daar gaat het toch niet om? Je kan ook zeggen je betaald €20,- en je krijgt €19,- korting op de kast (ja, is ook van boom gemaakt...) die je in januari koopt. Ik neem aan dat deze bomen ook speciaal voor kerst gekweekt worden. Hoewel ik geen Ikea kerstboom ga kopen (woon niet in de buurt) vind ik het wel een geniale actie!Een boom voor 1€. Ik lees het voor het eerst en vind het eigenlijk maar sneu dat er maar zo weinig over is voor een boomdie wel jaren is verzorgd. En dan voor 1€ wordt gekocht om een paar weken mooi te zijn.
x_Anne_x schreef:wij hebben heel erg de neiging om vandaag al te gaan. Anders wordt t volgen de week zaterdag en dan zou t nog wel eens schreeuwend druk kunnen worden
Nickeltje schreef:Klopt het dat het alleen maar bomen zonder kluit zijn?
Gebruikers op dit forum: _Iris, Afanaisa91, colinneke, Eleeke, Floran, FrNo, GoogleAdsense, JitskeJeldau, LoveMickey, maj0, miereneter, MiVita, moOby, N_B_N, nine1987, pukkepaard, rocky_1995, Roosch, roosjenat, stoer, teunis001, xAlice en 60 bezoekers