Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:47

Anal pearls (anusketting) van mijn gay friends :') :+

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:48

Mijn surprise die ik kreeg was een platte pizzadoos met daar in een pannenkoek met stroop, het cadeau was een klein banketstaaf beeldje van een hond. Natuurlijk was dat helemaal plakkerig.

Nannetje7
Berichten: 73
Geregistreerd: 19-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:49

met sinterklaas heb ik toen ik een jaar of 9 werd een gedicht gekregen over een paard die in de schuur zou staan en toen ik daar dus heen ging om mijn cadeau te bekijken bleek het een chocoladepaard te zijn...
Mijn ouders vonden het heel grappig -O-

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:49

Laureas schreef:
Geen cadeau... :+

Dit.

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:54

Selka schreef:
Van mijn vriend een boek met tips hoe je van je huis schoonmaken een workout kan maken en af kan vallen.

Oke schat, ik poets niet goed en ben te dik. Aardig zeg.

Ik pest hem er nog steeds mee :P


Hier moet ik ontzettend om lachen, ik kreeg namelijk zo ongeveer hetzelfde van mijn man voor mijn verjaardag. Een weegschaal en een stofzuiger -O- :') :')
Het was goed bedoeld denk ik haha

Laurora

Berichten: 2641
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:55

De eerste keer surprises maken op de basisschool. Je kreeg van school 5 gulden om een cadeautje te kopen en je mocht materiaal van school meenemen om je surprise te maken thuis.
Ik had mn stinkende best gedaan op mijn surprise, het was een voetbal van papier maché (en ja mn moeder heeft een heel klein beetje geholpen) met een paar kleine cadeautjes er in.
En wat kreeg ik? Vier aan elkaar geniette vouwblaadjes (van die gekleurde) met voorop een sticker. Het was niet eens ingepakt. Dat was dan zogenaamd een schetsblok _O-
Het is me als een godswonder gelukt heel enthousiast te reageren, terwijl ik vanbinnen wel kon janken.

Ook heb ik heel vaak sieraden (kettingen, armbanden, oorbellen ed.) en make-up gekregen. Zowel van vriendjes als van vriendinnen, terwijl toch iedereen weet dat ik geen sieraden draagen make-up draag. Uiteraard gaat het om het idee, maar al deze items heb ik heel snel doorgeschoven naar mijn sieradenminnende moeder :Y)
Laatst bijgewerkt door Laurora op 27-11-18 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:56

Pepper3, hahaha. Leuk he mannen :D

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:57

Selka schreef:
Pepper3, hahaha. Leuk he mannen :D


Ja super leuk, soms :')

xIrlijn

Berichten: 1710
Geregistreerd: 31-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:05

Toen sinterklaas mij een speelgoedhond in plaats van een echte puppy gaf ;( Huilend boven op de gang gestaan die avond, trauma, en mijn ouders kunnen zich het hele voorval niet eens herinneren :').

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37247
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:05

Ah zitten sneue dingen tussen.

Wat me nog bijstaat ik was 9 of 10. Bij ons thuis met sinterklaas. Ik was heel erg bezig met mecano. Er zaten pakjes bij waar een mecano doos inbleek te zitten. Openmaken maar geen mecano maar de,en van een l ullige plastic treinbaan en puzzels met zes stukjes, grapje van mijn ouders maar oh wat was ik verdrietig. De mecano hadden ze op stal verstopt. :+

Idem stukken zeep en testergeurtjes van tantes terwijl ik daar niks mee had. O ja en een ring van eerste vriendje terwijl hij wist daar heb ik niks mee, ben geen postduif :+

Ergste voor een ander, die kreeg een wellness bon voor twee personen, hij blij want sauna gek. *\o/* Wat bleek, bon was een weggevertje geweest bij de primera en kon alleen verzilverd worden bij betaling van minstens 75 euro. -O- bon ligt nog braaf in de map met kortingsbonnen daar. Was echt een l ullig kado dus. Vooral omdat hij zelf terug altijd erg gul is. :(:)

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:06

Wat een leuk topic. Ik ben vast weleens teleurgesteld geweest maar kan het me zo niet eens even herinneren

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:07

Ik kan zo snel niks verzinnen maar weet wel dat mijn schoon oma (zeg je dat zo??) altijd om lege verjaardags en kerstkaarten ed vraagt, want dan kan ze er vervolgens zelf iets in schrijven en hoeft ze geen nieuwe te kopen :')
Omdat ze dement is krijg je dus meestal je eigen kaart terug. Mens heeft centen zat dus daar is het niet om te doen.
Vindt het wel schattig.

Mijn vriend vergeet vaak cadeau’s te geven.. dat is ook altijd een beetje jammer dus denk ik ook niet meer hard na over zijn cadeau’s haha.

Misty12

Berichten: 7047
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:11

Ik kreeg ooit een koekenpan voor mijn verjaardag. Juist, van mijn echtgenoot. En afgelopen verjaardag een grote knuffel voor onze herderpuppy. Leuk ja, hond vond em te gek. Was ook best een duur ding, maar ze hadden gevraagd of ik nog wensen had. Ja ik had wat suggesties gegeven maar daar was niks mee gedaan. Inmiddels is de knuffel al half gesloopt.

kel106

Berichten: 93
Geregistreerd: 28-02-12
Woonplaats: In de Noordkop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:14

haha wat een leuke verhalen..

Vroeger kreeg ik ook altijd hele gedichten van mijn vader dat er wat in de schuur op mij stond te wachten, ik zeurde natuurlijk elk jaar op een paard. Nooit stond hier een paard in en teleurgesteld dat ik dan was, uiteindelijk heb ik op mijn 18e toch mijn eigen paard gekregen <3

Wat mij nog het meest bij staat was op de basisschool. Ik zat in groep 8 en deden suprises met de hele klas. Op de 1 of andere manier waren er 2 suprises voor mij gemaakt ( 1 iemand uit de klas had dus helemaal niks). Samen met de leraren de lijstjes bekijken en ik beweerde dat de mooiste suprise voor mij moest zijn omdat dat mijn lijstje was. Stiekem vondt ik die gewoon de mooiste want degene die eigenlijk voor mij was een doos met inpakpapier er omheen.
Uiteindelijk kreeg een jongen die suprise met allemaal roze en meiden spullen er in, en ik ging naar huis met de mooie suprise :') :j

Melvern
Berichten: 4410
Geregistreerd: 14-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:17

Zelf nooit iets gekregen waar ik niets mee kon of niet blij mee was.

Wel mijn oom heel wat jaren geleden. Hij was niet bekend in nederland en sinterklaas feest. Hij wou een auto, maakte niet uit hoe en wanneer enzo, maar hij wou graag een auto. Mijn tante kocht een ferrarie sleutelhanger en hij ging helemaal uit zijn dak. Het bleef alleen bij de sleutelhanger, vind het nog steeds sneu :P Want hij snapte er de grap helemaal niet.

Mijn vader kreeg een pakje met van die stoffen zakdoeken. Topcadeau
Laatst bijgewerkt door Melvern op 27-11-18 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:21

Een hoofd massage spin ding (weet niet hoe het heet: zo een handvat met lange ijzeren sprieten eraan die je over je hoofd kan bewegen) van mijn ex voor kerst. :=

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:22

In groep 5 mochten we voor het eerst surprises doen. Ik had toen het lootje van een van mijn goede vriendinnen getrokken dus ik was super enthousiast om iets super moois te maken. Ze vond tijgers altijd heel mooi en haar kamer was ook in Afrika thema. Dus in heb een super mooie tijger van papier maché gemaakt met veel details enzo. Ook nog leuke cadeautjes erin gedaan (van meer geld dan dat mocht, want ja, het is mijn goede vriendin dus wat maakt die extra paar euro uit?)

De dag was aangebroken dat we op school de surprises mochten doen. Ze was natuurlijk super blij met mijn surprise.

Het jaar erna had iedereen hun surprise al, maar nergens was er eentje voor mij te bekennen. Die vriendin was ziek en het bleek dat zij mijn naam had gekozen. Haar oma is later die middag snel langs geweest om haar 'surprise' voor mij te brengen. Het was een silhouet van een vlinder uitgeknipt uit een paars papiertje, met daarop paarden stickers geplakt. Mijn 'cadeau' waren die stickers die dus al geplakt waren... Haar oma heeft het snel in elkaar gezet zodat ik niet met lege handen zat. ;( natuurlijk als je ziek bent dan kan je er niks aan doen. Maar normaal ga je niet de dag zelf de surprise maken :') En op die manier kreeg ik het gevoel dat onze vriendschap schijnbaar niet belangrijk was want anders ben je toch weken van tevoren bezig? _O-

Het jaar daarna hadden we toevallig elkaar als lootje getrokken. Ik heb weer iets super moois gemaakt en van haar kreeg ik een surprise dat een klein doosje was met hooi erin, wat een stalletje was voor het zebra knuffeltje en zebra mokje. Dat vond ik wel oprecht leuk, want het gaat mij niet om de grootte of de prijs, maar om het feit dat ze iets voor mij heeft bedacht. :o
Laatst bijgewerkt door emilyslaluna op 27-11-18 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:27

geldt dit ook voor iets wat je op papier kreeg maar nooit in het echt??

ik kreeg vorig jaar een make-up workshop + etentje op papier cadeau
- iets met we prikken een datum..

ondertussen alweer een jarig geweest en van dat cadeau heb ik nooit wat gezien
ik heb zelf nog een paar keer gevraagd of er een datum aan zat of dat we een datum moesten prikken
en nu toch wel klaar daar mee :+

verder kreeg ik ooit een armbandje wat perfect bij mij zou passen
.. maar ik draag geen sierraden..
het enige wat goed was was dat hij rood was.
verder 3 keer om gehad voor het idee, maar vind hem eigenlijk niet mooi.
dus al jaren niet meer gedragen :x
Spoiler:
-- p.s. ik kreeg dit van mijn toenmalige vriend -- :x

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 16:27

Frummels schreef:
Een hoofd massage spin ding (weet niet hoe het heet: zo een handvat met lange ijzeren sprieten eraan die je over je hoofd kan bewegen) van mijn ex voor kerst. :=


Die ging vorig jaar rond bij ons met het dobbelspel :')

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:28

Frummels schreef:
Een hoofd massage spin ding (weet niet hoe het heet: zo een handvat met lange ijzeren sprieten eraan die je over je hoofd kan bewegen) van mijn ex voor kerst. :=


mannen vinden dat over het algemeen zelf erg fijn.
ik vind het ook vreselijk _O-

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:29

Oh Lovelyfiefy, ik heb ook nog duizenden euros aan kadootjes opstaan bij mensen :')

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:30

Oja toen ik keertje met wat vriendinnen cadeautjes kochten voor sinterklaas had ook 1 iemand bedacht dat we een fotoshoot met zijn allen gingen doen.... fotolijstje gekregen met dat we datum daarvoor moesten prikken. Je raad het wel, nooit gebeurd :Y)
En ook nog 1 vriendin waarvan "het cadeautje komt nog"....... ondertussen al 2 verjaardagen terug.

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:35

sanso schreef:
Oh Lovelyfiefy, ik heb ook nog duizenden euros aan kadootjes opstaan bij mensen :')


Ik ook.. ook bij mijn vriend :') :')

Nu beweert meneer zowel voor onze anniversary als voor mijn verjaardag cadeaus te hebben gekocht. Ik houd mijn hart vast ;)

Ook voor sinterklaas heb ik hem mijn telefoon met de bol.com app open op mijn verlanglijstje gegeven :D{

Charlotte446

Berichten: 641
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:37

Na Sinterklaas langs geweest bij mijn opa en oma en die hadden nog wat kado’s voor ons. Ik kreeg op mijn veertiende een pakket met barbiekleding. Was alweer een aantal jaartjes geleden dat ik daarmee speelde :+.

Ik was nogal flabbergasted maar heb er nog netjes een dankjewel uit kunnen krijgen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:38

Vorig jaar bij surprise cadeau van mijn schoonouders lange sokken (draag ik nooit) en een goedkope plastieke mok van de zeeman om soep in te doen met een deksel. Ding is met de verhuis in de vuilbak gegooid. Als groot cadeau kreeg ik een bon van de c&a. Ik zag toen echt al die leuke pakjes uitgepakt worden. Het werd al snel duidelijk dat het doosje met c&a verpakking bleef liggen. Ik heb het volledige uur schietgebedjes gedaan maar helaas. Het was voor mij.

Ik haat shoppen en dat weten ze. Bleek achteraf mijn vriend zijn idee te zijn geweest. Ik was toen zwanger en had toch nieuwe kleren nodig. Ja joh, kleren haal je sowieso. Een cadeau is voor mij een extraatje dat je heel graag wilt maar waar je op dat moment liever niet het geld in steekt. Dit jaar krijg ik een cadeaubon van de decathlon. Ben daar nu al zeker van. Dan kan ik een nieuw snowboardpak uitzoeken. De realiteit is dat ik gewoon dik ben en ik er niet in pas. Heb nu aan mijn vriend gevraagd of hij ze op andere ideeën wil brengen. Ze geven altijd flink dure cadeaus dus het zou echt zonde zijn om met een bon te blijven zitten waar ik niets mee ben.

Ik klink nu ontzettend ondankbaar maar goed. Ik haat cadeaubons ongelofelijk erg. Je hebt niet wat je eigenlijk wilt maar je bent toch verplicht naar die winkel te gaan. Waar je eigenlijk nooit gaat.

Ik laat het wel nooit merken dat ik het niet fijn vind :)