Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tezzy
Berichten: 4585
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:07

Oorbellen, terwijl ik echt fobisch ben voor naalden en dus geen gaatjes in mijn oren heb... }:0

Jolien87

Berichten: 17427
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:09

Het was pakjesavond bij ons thuis en ik zat in groep 3. Omdat ik inmiddels al aardig kon lezen, kreeg ik mijn allereerste Sinterklaasgedicht. Wat was ik blij, tot ik erachter kwam wat voor cadeautje erbij zat. Ik was nogal van de vieze (Sinterklaas)liedjes en daar was Sinterklaas niet zo blij mee dus kreeg ik een (snoep)drol in een kopje. Ik heb tranen met tuiten gehuild. :')

Amber_anne

Berichten: 6919
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:09

Mannen denken vaak in nuttige cadeaus, als je ooit hebt gezegd dat het pas fijn zou zijn als je zou afvallen van schoonmaken dan is het een top cadeau!

Ik heb wel eens voor kerst een tas gevraagd aan mijn vriend maar kreeg en bruin massage kussen. Had die bedacht omdat ik vaak rugpijn heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:09

Azmay schreef:
Voel me soms best ondankbaar tegenwoordig, dan hebben mensen echt hun best gedaan en ik vraag me vooral af wat ik er eigenlijk mee moet. Echt vervelend..

Ik heb dit soms ook wel hoor. Ik kan me ook echt gekrenkt voelen als ik (mee)betaal aan cadeaus voor vrienden van mijn vriend bijvoorbeeld, en ik niks van hun krijg voor mijn verjaardag. Ik snap wel dat mensen er niet zo snel aan denken maar ik vind dat dan toch stom. Voel me dan altijd zo'n ondankbare hork en ik zou er ook nooit iets van zeggen maar ik heb wel altijd een beetje een 'meh' gevoel.

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:10

Een dinercheque die diezelfde vriendin een paar maanden eerder zelf had gehad van iemand met haar verjaardag. Side note, dinercheque is maar een jaar geldig en ik kwam er pas achter toen de verjaardag van die desbetreffende vriendin al voorbij was en de bon dus ook niet meer geldig was (terwijl ik dacht van wel want hij was dus een jaar geldig).

Sabbientje

Berichten: 4700
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:11

iedere sinterklaas kreeg ik op school weer een pop.
En ik haatte poppen.

Meisjes kregen een pop, jongens een auto.
Tot die keer dat de directeur van de school er niet was bij het inpakken van de cadeaus.
Toen heeft mijn moeder stiekem een auto ingepakt voor mij. Blij dat ik was. Eindelijk een auto hihihi

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:11

Amber_anne, haha klopt. Alleen heb ik een hekel aan schoonmaken en was ik zeer streng op dieet. Het boek was dus een dodelijk combinatie. Gelukkig heeft ie het goed gemaakt met diamanten oorbellen. :D

Hij vertelt nu dus ook dat het boek een "bij" cadeautje was en niet het origineel :')

Brainless

Berichten: 29741
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:14

Heel lang geleden...
Alles om te bakken (handmixer, beslagkom, bakvormen, bakrecepten enz..).
En dat terwijl ik toen geen oven had :+

Amber_anne

Berichten: 6919
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:14

Selka schreef:
Amber_anne, haha klopt. Alleen heb ik een hekel aan schoonmaken en was ik zeer streng op dieet. Het boek was dus een dodelijk combinatie. Gelukkig heeft ie het goed gemaakt met diamanten oorbellen. :D

Hij vertelt nu dus ook dat het boek een "bij" cadeautje was en niet het origineel :')


Hahah mannen toch soms vraag je je af hoe ze het bedenken :')

Die oorbellen waren dan wel weer goed uitgezocht

Amber_anne

Berichten: 6919
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:15

Colien schreef:
Een dinercheque die diezelfde vriendin een paar maanden eerder zelf had gehad van iemand met haar verjaardag. Side note, dinercheque is maar een jaar geldig en ik kwam er pas achter toen de verjaardag van die desbetreffende vriendin al voorbij was en de bon dus ook niet meer geldig was (terwijl ik dacht van wel want hij was dus een jaar geldig).


Hier ook een gebruikte bon gehad waar dus een heel raar rest bedrag op stond

Laureas

Berichten: 2076
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:16

Geen cadeau... :+

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:17

Uitgezocht? Ik heb het linkje doorgestuurd :=

Maar bakspul zonder oven is ook wel geniaal zeg.

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:17

Een k3 kussen, ik was 16 :+

Amber_anne

Berichten: 6919
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:17

Selka schreef:
Uitgezocht? Ik heb het linkje doorgestuurd :=


_O- _O-

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:20

Heel erg, maar dat was toen ik op mn 17e verjaardag mn eerste rijles (en dus rijbewijs) kreeg. Ik was zo teleurgesteld en verdrietig, omdat ik heel duidelijk gezegd had dat ik voorlopig nog niet wilde autorijden omdat ik het eng vond. Was ook heel teleurgesteld omdat ik er echt van overtuigd was dat ik een paard zou krijgen :')
Achteraf ben ik er uiteraaard heel blij mee. Heb ook wel duizend keer mn excuses aangeboden, maar op dat moment was ik heel teleurgesteld.

JudithGigi

Berichten: 4202
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:22

Een didl ketting toen ik 16/17 was, wist nieteens dat het nog bestond toen :')

Absolem

Berichten: 2765
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:23

Een door mijn moeder op straat gevonden armband van mijn ouders voor mijn verjaardag.....

Ik ben woest geworden....

Zeg dan gewoon dat je krap bij kas zit.

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:23

Een baaltje hooi... (of was het stro) -O-
Als cadeau onder de kerstboom na een discussie dat grote cadeaus altijd heel duur moesten zijn. (Ik geloof dat ik 6 was.)

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:26

Ik heb in groep 8 met suprise een heel groot gouden hart gekregen van papier maché, omdat ik een "hart van goud had" maarja.... je kon wel bedenken wat de rest dacht..... wat vond ik dat genant toen _O-

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:30

Selka schreef:
Uitgezocht? Ik heb het linkje doorgestuurd :=

Maar bakspul zonder oven is ook wel geniaal zeg.

Dus je kreeg alleen een linkje? :') _O-


Het cadeau van mijn schoonfamilie...
een boompje van een spaaractie van een supermarkt die mijn vriend graag wilde :+
Ze hebben er niks aan uitgegeven en het is nou niet bepaald iets waar ik gelukkig van wordt want ik heb geen groene vingers en alles gaat dood.,
Het was duidelijk een cadeau voor mijn vriend :n
Zit nog wel een verhaal achter maar dat is een beetje lang en is al een keer geplaatst in het gierig topic


Emmaa_ schreef:
Azmay schreef:
Voel me soms best ondankbaar tegenwoordig, dan hebben mensen echt hun best gedaan en ik vraag me vooral af wat ik er eigenlijk mee moet. Echt vervelend..

Ik heb dit soms ook wel hoor. Ik kan me ook echt gekrenkt voelen als ik (mee)betaal aan cadeaus voor vrienden van mijn vriend bijvoorbeeld, en ik niks van hun krijg voor mijn verjaardag. Ik snap wel dat mensen er niet zo snel aan denken maar ik vind dat dan toch stom. Voel me dan altijd zo'n ondankbare hork en ik zou er ook nooit iets van zeggen maar ik heb wel altijd een beetje een 'meh' gevoel.

Heel herkenbaar hoor. Soms voel ik mij ook enorm ondankbaar maar daarna denk ik bij mijzelf: Ik heb dit ook voor jou gedaan ;o
Je voelt je toch minder gewaardeerd of zo :o

Linde99
Berichten: 859
Geregistreerd: 19-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:32

Niet perse het cadeau was erg maar wel de verpakking. We hadden surpriseavond met een groep vriendinnen. Allemaal ons uiterste best gedaan, behalve die ene vriendin die mij precies had. De ene kreeg een eenhoorn van papiermache, ik kreeg een lege schoenendoos met als deksel een cadeaupapiertje erop geplakt. Daarin mijn cadeautje wat overigens niet was ingepakt. Was wel zuur

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:40

Twee stukken zeep van een vriend voor mijn 29e verjaardag. Ja, dames zijn meestal wel blij met parfumerie-achtige cadeautjes, maar twee stukken zeep vind ik echt gewoon stom en gebruik ik niet (want ik vind het niet hygiënisch) :o Ik heb ze dan maar in mijn kleerkast gelegd...

KirstenHorse

Berichten: 1291
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:43

Mijn teleurstellendste cadeau was ook met surprises op de basisschool en ik denk groep 7. Ik was vroeger absoluut niet meisjesachtig en je kon me altijd buiten in de modder etc. vinden :D Terwijl de andere meisjes uit de klas al een beetje met make up en oorbellen bezig waren. Je kunt het denk ik al raden.. het cadeau van de surprise was, zeker voor die leeftijd, erg luxe en dus dure make up en ik was zo verdrietig :o Alle meisjes waren jaloers op mij en ik heb het aan mijn tweelingzus gegeven (zat in dezelfde klas) die het fantastisch vond. Zelfs mijn moeder wilde het graag hebben :')

Ellentjuh12
Berichten: 248
Geregistreerd: 21-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:45

Ik heb een keer meegemaakt dat ik gehuild hebt. Ik was een jaar of 7 en we deden suprises met de familie, mijn oma was het cadeautje van mijn zus vergeten maar mijn oom en tante hadden nog wel wat liggen. Dit werd dus een gigantische lipgloss set waar je u tegen zei, ik was zo enthousiast en kon niet wachten tot ik mijn cadeau kreeg! :Y)

Vol spanning maakte ik mijn toch best klein pakketje open, zat er een armbandje in van de wereld winkel. Het was letterlijk een veter met rare goedkope plastic kralen met de letters l.o.v.e. -O- Bam.. Daar ging mijn blijdschap. Dit was ook het enige want ik had pech dat mijn naam getrokken was door mijn oom die nogal wat rare morele waardes en eigenschappen heeft.

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:46

Ik had eens een flesjes Hugo meegenomen naar een vriendin omdat we op bezoek gingen. Een paar maanden later kwamen hun bij ons op bezoek en toen had ze toevallig een fles Hugo bij en ik ben er nog altijd zeker van dat ze hem gewoon mee terug genomen heeft :+