Foute kersttruien dag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 10:36


Janine1990

Berichten: 43843
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 13:30

Amyyy schreef:
Even kijken of ik een aanfoto ergens heb. Heel snel geleverd! 6 dagen maar!



Ik wacht met smart. :D

Nog meer mensen?

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 14:18

Ik heb net deze gekocht bij de 2e handswinkel. Heel simpel, maar hij valt erg mooi.

Afbeelding

Roodvos

Berichten: 6682
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 14:36


Amyyy

Berichten: 3500
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 20:19

Janine1990 schreef:
Amyyy schreef:
Even kijken of ik een aanfoto ergens heb. Heel snel geleverd! 6 dagen maar!



Ik wacht met smart. :D

Nog meer mensen?



Hoooo sorry! Vergeten!

Tadaaa


Afbeelding



Ik wil hem inkorten, smaller maken rond mijn middel, en misschien een onderrok eronder, zodat hij wat boller staat

Janine1990

Berichten: 43843
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Foute kersttruien dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 22:40

Hij is leuk hoor! Ik snap inderdaad dat je de middel wat wilt innemen.
Mag ik vragen hoe lang je bent?

M'n moeder heeft vanmiddag een trui met lampjes van de kruidvat meegenomen, ook erg leuk... Maar collega heeft ook zo'n trui besteld geloof ik _O-
Nouja, het moet qua prijs ook wel leuk blijven. :D

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Foute kersttruien dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 22:49

Lidl heeft ook weer kersttruien!
Ik ga morgen kijken voor de kerst jurk van de Kruidvat, heb al 2 truien en sokken :+

Amyyy

Berichten: 3500
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Foute kersttruien dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 23:17

Ik ben 1,67 kort :+ maar deze is voor jou ook echt lang genoeg, hij komt over mn knieën :')

Janine1990

Berichten: 43843
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 23:24

Amyyy schreef:
Ik ben 1,67 kort :+ maar deze is voor jou ook echt lang genoeg, hij komt over mn knieën :')


I have trust issues...

Maar echt serieus...
Ik ben 'maar' 1.86m, en bovenkleding is eigenlijk nooit een probleem. Maar broeken wel, lengtemaat 36/38. Mooie lange benen zeggen ze vaak, maar ik heb vrij grove bovenbenen :+ Dus niet geschikt voor een te korte rok zeg maar :P

Nou goed, ik ben redelijk in verhouding, dus ik word vaak ook kleiner geschat dan ik ben. Duurt vaak een poos (zeg maar dagen, weken) voordat mensen beginnen te vragen hoe lang ik eigenlijk ben. Of dat ik 'toch best wel lang ben.' Het valt niet echt op zeg maar...
Maar dat heb ik dus ook in winkels :') En het komt zooooo vaak voor dat ik in een 'gewone' winkel een broek zie, suuuuperleuk. En dat ik 'm een poosje in handen heb en dan weer weg hang.
Komt er weer zo'n troela aan, winkelmedewerkster. "Leuke broek he?" "Ja, maar helaas te kort voor mij." "Neeeeeeeeeeeeeeee hoor! Deze valt echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang." Ga ik weer overstag, kom uit het pashokje met een broek die 10cm boven mijn enkels hangt :+

Gezichten van de winkelmedewerkers zijn wel om in te lijsten :j

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 09:00

Janine1990 schreef:
Amyyy schreef:
Ik ben 1,67 kort :+ maar deze is voor jou ook echt lang genoeg, hij komt over mn knieën :')


I have trust issues...

Maar echt serieus...
Ik ben 'maar' 1.86m, en bovenkleding is eigenlijk nooit een probleem. Maar broeken wel, lengtemaat 36/38. Mooie lange benen zeggen ze vaak, maar ik heb vrij grove bovenbenen :+ Dus niet geschikt voor een te korte rok zeg maar :P

Nou goed, ik ben redelijk in verhouding, dus ik word vaak ook kleiner geschat dan ik ben. Duurt vaak een poos (zeg maar dagen, weken) voordat mensen beginnen te vragen hoe lang ik eigenlijk ben. Of dat ik 'toch best wel lang ben.' Het valt niet echt op zeg maar...
Maar dat heb ik dus ook in winkels :') En het komt zooooo vaak voor dat ik in een 'gewone' winkel een broek zie, suuuuperleuk. En dat ik 'm een poosje in handen heb en dan weer weg hang.
Komt er weer zo'n troela aan, winkelmedewerkster. "Leuke broek he?" "Ja, maar helaas te kort voor mij." "Neeeeeeeeeeeeeeee hoor! Deze valt echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang." Ga ik weer overstag, kom uit het pashokje met een broek die 10cm boven mijn enkels hangt :+

Gezichten van de winkelmedewerkers zijn wel om in te lijsten :j


Ik heb bij Dresslily besteld en echt, voor mij (183 cm) zijn de knie lange jurken echt wel lang genoeg.

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Foute kersttruien dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 09:35

Ik heb een foute trui bij de Zeeman gehaald. Dennegroen met een sneeuwpop erop met van die pompoms op de voorkant. Echt heel fout en heel leuk.

purny

Berichten: 27532
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Foute kersttruien dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 17:03

Afbeelding
Ik heb weer een nieuwe. En nu mag ik er geen meer halen van mezelf :+