Tuincentrum/kerstshow

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34636
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-18 11:00

mvdbijl schreef:
SusanH schreef:
Snap eerlijk gezegd niet waarom je je hond daarmee naar toe zou nemen. Hebben ooit uit nood een keer de hond mee gehad naar een grote kampeerzaak. Toen de hond maar in het karretje gezet. Vond hij niet zo tof, maar was wel 10 keer handiger.


Mijn hond vind het prachtig, ik leg een kleedje in de winkelwagen en hij zit daar gerust een paar uur in.
Hij kijkt lekker rond maar gaat ook gerust lekker liggen, wat is er dan op tegen?


In een winkelwagen kan prima. Maar als het al heel druk is en je hebt je hond aan de riem vind ik het gewoon zielig. Als ik dan lees dat er op pootjes wordt getrapt...wie doe je er dan een plezier mee.

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 17:54

mvdbijl schreef:
Wij zijn gister in Duiven geweest, ik vond het prachtig. parkeerplaats was bomvol maar de drukte binnen viel me alles mee.

Ook de outlet van ptmd en riverdale ernaast is erg leuk!

Er zijn meerdere parkeerplaatsen buiten de hekken.. moet je iets verder lopen, maar genoeg plek.

Pommier
Berichten: 3379
Geregistreerd: 11-03-05
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 16:41

Afbeelding
Afbeelding

Vandaag bij Hendriks geweest.

Amber_anne

Berichten: 6918
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Tuincentrum/kerstshow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 16:47

Vind die in duiven erg tegenvallen voor wat ik hoor. Super druk en de hele tijd door normale afdelingen haalt wel een beetje de sfeer eraf.

Geef mij maar de Tuinland bij mij in de buurt waar elke ruimte een speciaal thema heeft

trysteffy

Berichten: 3236
Geregistreerd: 31-05-12
Woonplaats: Zwaag

Re: Tuincentrum/kerstshow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 20:48

Ik werk zelf bij intratuin hoorn maar vind het zelf bij ons kleiner dan voorheen eigenlijk hopelijk na de verbouwing volgend jaar is het anders maar is wel altijd gezellig!
Ben 2 weken terug in duiven geweest 2 uur rijden voor mij maar echt super mooii en groot vond ik het keek me ogen uit en vraag me af hoelang hun dr over doen dat wij ook pas in augustus beginnen en wij 10 keer zo kleiner zijn.
Duiven vond ik alleen eigenlijk voor het mooie te druk dat is mijn enigste min punt

Butterfly
Berichten: 2857
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 20:54

trysteffy schreef:
Ik werk zelf bij intratuin hoorn maar vind het zelf bij ons kleiner dan voorheen eigenlijk hopelijk na de verbouwing volgend jaar is het anders maar is wel altijd gezellig!
Ben 2 weken terug in duiven geweest 2 uur rijden voor mij maar echt super mooii en groot vond ik het keek me ogen uit en vraag me af hoelang hun dr over doen dat wij ook pas in augustus beginnen en wij 10 keer zo kleiner zijn.
Duiven vond ik alleen eigenlijk voor het mooie te druk dat is mijn enigste min punt

In januari al, wat ik hoorde. Ze zijn nu al aan het inkopen voor volgend jaar.
Maar is van horen zeggen :) ik begrijp het alleen wel heel goed _/-\o_

Ariannee

Berichten: 7469
Geregistreerd: 06-02-13
Woonplaats: Strijen

Re: Tuincentrum/kerstshow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 22:01

Intratuin halsteren! :))

tammiebels

Berichten: 973
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 22:03

Borghuis in Deurningen

VogeltjeM

Berichten: 3751
Geregistreerd: 31-12-07

Re: Tuincentrum/kerstshow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 22:13

Met kop en schouders boven de rest uit: intratuin Halsteren :D

Jolien87

Berichten: 17421
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 22:49

Verleden week zijn de prijzen voor 'Beste kerstshow 2018' uitgereikt in de categorieën klein, middel en groot.
Ik was wel benieuwd wie er gewonnen hadden dus heb het even via google opgezocht, waarop ik dit in beeld kreeg:

Afbeelding

Ik moest er hardop om lachen. De regionale media roepen natuurlijk dat "hun" tuincentrum de beste is en in feite hebben ze allemaal gelijk, ware het niet dat ze winnaars in hun eigen categorie zijn. Maar dat zetten ze er in eerste instantie natuurlijk niet bij. _O-

Marcato

Berichten: 2372
Geregistreerd: 19-05-06

Re: Tuincentrum/kerstshow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 22:55

Intratuin Woerden is ook heel erg groot en mooi. Ook met zo’n roltrap naar boven. Super veel verschillende soorten thema’s. Ik heb echt mn ogen uitgekeken.

trysteffy

Berichten: 3236
Geregistreerd: 31-05-12
Woonplaats: Zwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 14:56

Butterfly schreef:
trysteffy schreef:
Ik werk zelf bij intratuin hoorn maar vind het zelf bij ons kleiner dan voorheen eigenlijk hopelijk na de verbouwing volgend jaar is het anders maar is wel altijd gezellig!
Ben 2 weken terug in duiven geweest 2 uur rijden voor mij maar echt super mooii en groot vond ik het keek me ogen uit en vraag me af hoelang hun dr over doen dat wij ook pas in augustus beginnen en wij 10 keer zo kleiner zijn.
Duiven vond ik alleen eigenlijk voor het mooie te druk dat is mijn enigste min punt

In januari al, wat ik hoorde. Ze zijn nu al aan het inkopen voor volgend jaar.
Maar is van horen zeggen :) ik begrijp het alleen wel heel goed _/-\o_


In januari gaan we indd al naar beurzen toe voor aankomend jaar dan. Maar wij zijn nu nog niet aan het inkopen hebben hebben we geen tijd voor aangezien het vuurwerk er dan ook is bij ons haha

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 15:18

Vorige week bij Avri in Dongen geweest. Echt vreselijk mooi en winnaar in de categorie 'middelgrote kerstshow'.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34636
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-18 17:15

Ik krijg nu zo'n zin om ook te gaan. Maar ik kan echt geen tijd meer vinden. Ga volgende week met mijn werk naar de winter Efteling. Ook een grote kerstshow natuurlijk :)) maar gaat me voor de kerst alleen zaterdag de 22e of zondag de 23 nog lukken. En dan is het overal mega druk.

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Tuincentrum/kerstshow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 17:38

Efteling en Dongen liggen errug dicht bij elkaar ;)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34636
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-18 17:45

Ben er met mijn werk denk dat ze dat niet leuk gaan vinden.

Moska

Berichten: 3394
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Tuincentrum/kerstshow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 18:43

Tuincentrum Witmarsum (Friesland, kop Afsluitdijk), maar dat ligt niet echt bij jou in de buurt :+ Wel een absolute aanrader voor mensen die wel een beetje in de buurt zitten. Hebben sinds kort ook een restaurant erbij waar je even kunt zitten en wat eten en drinken. Ik hou ervan <3

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 19:20

Tuincentrum vd Hurk in Culemborg is/was ook een publiekstrekker. Ik woonde er op loopafstand, dus ben er vaak geweest. Dit jaar vond ik het echter erg tegenvallen, mooi was het zeker wel maar het was kleiner dan normaal.

Skessa_
Berichten: 10629
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 19:35

Intratuin Halsteren! Dit jaar als thema Londen, weer erg mooi!!

Jacimatho

Berichten: 9606
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Tuincentrum/kerstshow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 20:34


verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Tuincentrum/kerstshow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 19:33

Vandaag naar duiven geweest. Was echt weer erg mooi!!

Was ook niet zo druk, we waren er vanaf een uur of tien. Maar toen we rond 13.00uur weer weggingen stonden de auto’s in de rij te wachten op onze parkeerplek :=

Dus sochtends doordeweeks is denk ik het best. Denk dat dinsdag en donderdagochtend het rustigs zijn. Maar volgende week is het natuurlijk kerstvakantie.