Ik ben sinds een aantal jaar steeds meer geïnteresseerd in het fenomeen 'Financieel Onafhankelijk'. Voor mij betekent dit, niet meer hoeven werken, maar het alleen nog doen als ik dat LEUK vind.
Ik ben getrouwd, geen kinderen, wel huisdieren. Wij hebben onze stek eindelijk gevonden dit jaar en zijn nu druk bezig met opknappen.
Daarnaast zijn wij ook een stel wat veel (heel veel
) plannen maakt. Of die allemaal haalbaar zijn, of ook daadwerkelijk uitgevoerd gaan worden, zien we in de toekomst wel.Nu komt steeds meer de vraag, hoe gaan we dat doen dan?
Beleggen? Investeren in vastgoed? Investeren in crowdfunding? Andere opties?
Sparen is leuk maar brengt niks op,zeker nu niet, het kost je uiteindelijk alleen maar geld.
Heb je blogs die je volgt, of heb je zelf een blog hierover? Of bijvoorbeeld tips waar goede informatie of berekeningen te vinden zijn hoeveel geld er nodig is om financieel onafhankelijk te worden?
Ik ben benieuwd wat Bokt hiervan denkt en hoop dat we elkaar nog een en ander kunnen leren.

Het topic waar leeslampje naar verwijst heb ik een tijdje geleden gestart, en eigenlijk is die topictitel niet helemaal juist gekozen, want wij zijn ook vooral op zoek naar financiële onafhankelijkheid
Inderdaad, niet hoeven werken voor het geld, maar alleen voor de lol en alleen wanneer jij er zin in hebt. Dat is ook ons doel. 
) maar ik mis nog extra grond voor meer hout en diervoer.