Kerst alleen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
genja
Berichten: 3942
Geregistreerd: 12-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 17:04

[o[/quote]

Ik ken mijn vriend hij mag van mij best eten maar als die nu veel gaat eten eet die vanavond bijna niks en ja hij vergeet makkelijk dat we vanavond nog dine hebben[/quote]

Het is toch een volwassen kerel? mag hij toch zelf weten wat en wanneer hij eet? Maar je schoonvader hoeft er dan weer niets van te zeggen. Kan vriendlief prima zelf regelen lijkt mij

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Kerst alleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 17:42

Het is iets wat ik ook had kunnen zeggen hoor, ik vind het ook bijdehand dat die man er wat van zegt.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 18:03

Het gaat ook om hoe het gebracht wordt, zou zoiets ook kunnen zeggen maar wel een beetje op een lacherige manier :)

Christiene
Berichten: 7720
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Kerst alleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 18:08

Je kan iemand er toch rustig aan herrineren.. dat zeggen wij in de familie ook gewoon. Vroeger in het gezin ook
Sommige aten juist weinig ivm een dimmer.

Ik was ook weggegaan als de man er iets van zou zeggen.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 18:26

sureido schreef:
Het gaat ook om hoe het gebracht wordt, zou zoiets ook kunnen zeggen maar wel een beetje op een lacherige manier :)


Ja, maar dat die stiefvader zo de confrontatie opzoekt zou bij mij ook niet goed vallen.

Pandameisje

Berichten: 4022
Geregistreerd: 23-03-14

Re: Kerst alleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-18 20:47

In moet zeggen die vader en ik liggen al helemaal niet goed en ja er zijn dingen gebeurd wat hij over mij gezegd heeft en dat ik bijna 8 maanden daar niet naar binnen ging. En nu dit weer en hij zei het op boze manier terwijl ik mijn vriend gewoon lachend herinnerde dat die niet te veel moest eten.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 20:50

lieveli schreef:
sureido schreef:
Het gaat ook om hoe het gebracht wordt, zou zoiets ook kunnen zeggen maar wel een beetje op een lacherige manier :)


Ja, maar dat die stiefvader zo de confrontatie opzoekt zou bij mij ook niet goed vallen.

Jaa had het over de opmerking van ‘rustig aan met eten’, die schoonvader zou ik ook op een kanon kunnen zetten.

SjonnieZ

Berichten: 2320
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 20:53

mellanion84 schreef:
Als diegene er geen problemen mee heeft wie ben je dan om een stempel " zielig" op iemand te plakken? Ik ben kerstavond vaak alleen. Vind ik heerlijk!! Werk 40 uur per week, vaak druk op kantoor, hoop mensen om je heen.. ik ben soms zo blij om de deur dicht te doen thuis en de wereld even buiten te sluiten. Niet iedereen is gemaakt voor het kudde leven ;)


Hier nog zo eentje.. het familie diner 1e kerstdag s avonds red ik nog net... maar o wat geniet ik van het alleen zijn, dus zielig absoluut niet

Maar als je wat extraverter bent snap ik dat dit een moeilijke tijd is.
Mss heb je iets in huis wat je leuk vind om te doen, of vriend(innen) die ook vrijgezel zijn waar je wat mee kunt ondernemen?

lor1_1984

Berichten: 12046
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Kerst alleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 23:34

Ik kan als ik er behoefte aan heb naar kantoor toe waar mijn woonbegeleiding zit, is op ong 20 minuten lopen dus combineer kantoor nog weleens met de hond uitlaten als ik toch die kant op moet. :)
Maar heb er zelden behoefte aan, ben een beetje een kluizenaar en vermaak me prima thuis. :)

De jaarwisseling ben ik ook alleen, ga overdag ff de laatste boodschappen doen, hapjes maken en uurtje naar het park met de hond en daarna plof ik op de bank neer en ga films kijken denk ik. :))