Relatieproblemen... Graag advies.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kaitlyn

Berichten: 9728
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 17:22

studiemiep schreef:
Genoeg dertigers die na een verbroken relatie weer thuis gaan wonen.

Er is zo'n krapte op de betaalbare huizenmarkt dat je soms wel moet. Ik zie daar het probleem niet van.

Wel gefeliciteerd met de verkoop. Lekker hoor


Precies, ik ben ook noodgedwongen weer naar huis gegaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 17:24

studiemiep schreef:
Genoeg dertigers die na een verbroken relatie weer thuis gaan wonen.

Er is zo'n krapte op de betaalbare huizenmarkt dat je soms wel moet. Ik zie daar het probleem niet van.

Wel gefeliciteerd met de verkoop. Lekker hoor


Danku!


MarcoBorsato schreef:
Snap ik wel, ook al vind ik echt dat je beter af bent zonder hem omdat hij je niet goed behandelde, ik denk ook dat het nu wel allemaal even heel confronterend voor hem is.


Mijn 1e nacht alleen was ook niet bepaald comfortabel hoor. Maar we zijn beiden van mening dat het veel beter zo is.

Kaitlyn schreef:
Precies, ik ben ook noodgedwongen weer naar huis gegaan...


Mooi toch dat het zo kan?

pmarena

Berichten: 48192
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 17:28

...of misschien ligt hij al een poos met een gemene griep in bed en is daarom door moeder naar het ouderlijk huis gehaald? Zou de enige niet zijn, er heersen nogal hardnekkige dingen momenteel schijnt het ;)

Nou, dat vroeg ik me dus precies af DeMolenhoek :)
"Omdat hij niet goed alleen kan zijn?" kan je ook heel negatief opvatten als je dat graag zou willen...

Is er elders te weinig spektakel gaande ofzo, dat er hier wat verzonnen moet worden....? :=

Anoniem schreef:
Deed hem teveel zeer qua herinneringen en de stilte.


Ah dat is wel sneu als hij er echt zo door van de kaart is. Had je verwacht dat hij ook uit het huis weg zou gaan...? Wel een stuk makkelijker met verkopen en bezichtigingen denk ik....

Studiemiep: dit huis is nog gewoon van hun, hypotheek betalen moeten ze toch neem ik aan en nu woont er niemand in. Dat hoor je niet vaak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 17:33

pmarena schreef:
Had je verwacht dat hij ook uit het huis weg zou gaan...? Wel een stuk makkelijker met verkopen en bezichtigingen denk ik....


Hmmmm... Nou, laat ik het zo zeggen: ik was niet verbaasd toen ik hoorde dat het hem teveel pijn deed om daar te blijven, dat al mijn 'troep' waar hij zich normaal alleen aan ergerde nu allemaal herinneringen ophaalde, maar ik had verwacht dat hij er zou blijven wonen, want hij is best wel een knieperd. Ik had verwacht dat hij de mentaliteit had van 'ik betaal ervoor dus ik blijf er wonen'. Maar de emoties wogen zwaarder dan zijn vrek-zijn :P dus.. tja.

Het gaat nu overigens heel goed met hem. Hij volgt de therapie getrouw en dat helpt hem echt.

Anoniem

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 17:35

Ik denk dat het overigens wel meeweegt dat hij nu niet zelf zijn was hoef te doen of hoeft te koken (en boodschappen hoeft te doen) en hij dus wel degelijk voor gemak heeft gekozen.

Heb regelmatig appjes gehad dat zijn moeder zijn kleding verpest :') Ghehe. Nou ja. Karma.

pmarena

Berichten: 48192
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 17:43

Ah, super fijn dat het nog steeds goed met hem gaat +:)+ Hoe dan ook voor jou ook prettiger :j

Maar kan me voorstellen dat je een Ghehe Karma momentje had met iets relatief onschuldigs als kleding O:) Ben wel benieuwd waarom hij dat aan jou wilde melden, hihi.

Ja nou precies, dat bedoel ik! Als je toch betaalt voor een huis en nog niks anders hebt, dan willen de meeste mensen er toch wel nog een poosje blijven wonen, zeker zolang er nog geen opleverdatum bekend is.

Jij hebt nu al iets anders natuurlijk, dat heb je echt mooi snel geregeld +:)+
Is je nieuwe huis al goed "eigen"?

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 11:51

Yes TS wat mooi en wat snel! Nu hopelijk ook snel de bevestiging dat zij hun eigen woning verkocht hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 11:51

pmarena schreef:
Jij hebt nu al iets anders natuurlijk, dat heb je echt mooi snel geregeld +:)+
Is je nieuwe huis al goed "eigen"?


Ja ben ook echt heel blij met dit huis. Lekker de ruimte voor mezelf en de diertjes. Eigen nog niet echt, ik heb de zithoek met tv geïnstalleerd haha *\o/* Ik moet nog heel wat dozen uitpakken, maar ben nu aanbeland bij de dozen met allemaal boeken en ik heb geen boekenkast... Dus ik sta elke dag ongeveer drie keer voor de stapel dozen te peinzen waar ik moet beginnen en waar ik ze laat. Eigenlijk wacht ik op het geld van de verkoop van het huis, want dan kan ik een boekenkast/eettafel+stoelen/bank/decoraties kopen.. En dan kunnen die laatste dozen ook uitgepakt :P Dat geld duurt alleen nog enkele maanden. Dus knus is het nog niet echt, maar dat komt vanzelf een keer. Ik woon nu comfortabel dus ik hou het nog wel enkele maanden uit tot ik lekker kan shoppeeeeen!

pmarena

Berichten: 48192
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 12:01

Anders kijk je op Marktplaats ofzo, of er voor een habbenkrats een leuke boekenkast op staat? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 12:06

pmarena schreef:
Anders kijk je op Marktplaats ofzo, of er voor een habbenkrats een leuke boekenkast op staat? :)


Kijk ik inderdaad regelmatig op :) heb er al eentje in mijn hoofd, maar die heb ik nog niet gezien.

pmarena

Berichten: 48192
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 13:03

Hihi herkenbaar, als je dan een ècht leuke gezien hebt dan wil je gewoon die. Basta.
Hopelijk kom je hem eerdaags een keer tegen met de mazzel dat het nog vlakbij is ook *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 14:57

pmarena schreef:
Hihi herkenbaar, als je dan een ècht leuke gezien hebt dan wil je gewoon die. Basta.
Hopelijk kom je hem eerdaags een keer tegen met de mazzel dat het nog vlakbij is ook *\%/*


Thanks :D


Ik heb wel het idee dat dit topic nu een beetje opgedroogd is.. Heb niks dramatisch meer te melden haha. Iemand anders nog een sappig verhaal? :')

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:12

Anoniem schreef:
pmarena schreef:
Hihi herkenbaar, als je dan een ècht leuke gezien hebt dan wil je gewoon die. Basta.
Hopelijk kom je hem eerdaags een keer tegen met de mazzel dat het nog vlakbij is ook *\%/*


Thanks :D


Ik heb wel het idee dat dit topic nu een beetje opgedroogd is.. Heb niks dramatisch meer te melden haha. Iemand anders nog een sappig verhaal? :')

Haha ik ben blij dat jij je rust hebt gevonden :) Komen nog vast zat sappige verhaaltjes langs, zullen we een romcommetje opzetten? *\o/*

Anoniem

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:40

Whaha, jaaa!

Maflinger_S
Berichten: 12169
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 22:03

Als je straks een nieuwe leukerd hebt gevonden, willen we natuurlijk alles weten dus geniet er maar van dat je nu even rust hebt. :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 22:03

Maflinger_S schreef:
Als je straks een nieuwe leukerd hebt gevonden, willen we natuurlijk alles weten dus geniet er maar van dat je nu even rust hebt. :D

Stilte voor de storm euh liefde :') <3

Anoniem

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 22:31

<3