Relatieproblemen... Graag advies.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 12:28

Het huis is vast snel verkocht! :)

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 12:47

Die is vast zi verkocht! Nette prijs ook!

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 13:09

Je zit in mijn regio TS! :D Mooie woning. Vriezenveen zal iets minder snel kwa verkoop zijn dan bijvoorbeeld steden in regio enschede/utrecht/amsterdam, maar dit komt vast goed!

Jolien87

Berichten: 17500
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 13:17

Ik denk ook dat, dat zo verkocht is. Mooi huis en heel scherp geprijst.
Hopelijk ben je er dan snel vanaf.

Hoe is dit voor jou om je huis nu zo te koop te zien?

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 13:40

Komt vast goed TS, het huis ziet er erg knap uit!

Suzanne F.

Berichten: 49391
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 13:56

Prachtig huis! Die wil ik wel optillen en hier neerzetten! Zeker voor dat geld!

BigOne
Berichten: 38409
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 14:06

Mooi groot en ruim huis, voor veel doeleinden geschikt en ziet er netjes en clean uit, succes. Prijs is gewoon goed, waarschijnlijk gaat hij ook wel voor de vraagprijs weg.

Achterom
Berichten: 23056
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 14:52

bigone schreef:
Mooi groot en ruim huis, voor veel doeleinden geschikt en ziet er netjes en clean uit, succes. Prijs is gewoon goed, waarschijnlijk gaat hij ook wel voor de vraagprijs weg.

En dat baseer je op...?
Tis wel Vriezenveen he? Daar wil niet iedereen wonen, vandaar de lage huizenprijzen daar.

@TS: ik hoop dat het huis snel weg is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 14:56

Citaat:
En dat baseer je op...?
Tis wel [plaats] he? Daar wil niet iedereen wonen, vandaar de lage huizenprijzen daar.


Ghehe, true true.


Jolien87 schreef:
Ik denk ook dat, dat zo verkocht is. Mooi huis en heel scherp geprijst.
Hopelijk ben je er dan snel vanaf.

Hoe is dit voor jou om je huis nu zo te koop te zien?


Ik hoor van veel mensen dat ze het scherp geprijsd vinden, we hebben het advies van de makelaar zelfs in de wind geslagen en het voor meer geld te koop gezet.. Ben wel benieuwd of jullie gelijk hebben en het voor de vraagprijs (of misschien zelfs meer) wordt verkocht.

Ik vind het fijn dat 'ie te koop staat. Ik zie het niet meer als mijn huis. Voelde nooit écht als thuiskomen daar.


Irene2 schreef:
Je zit in mijn regio TS! :D Mooie woning.


Gezellig :D


verootjoo schreef:
Holymoly, ik verbaas me er elke keer over dat zulk soort huizen in andere omgevingen bijna gratis weggegeven worden :+
Voor zo’n huis betaal je hier in de buurt minstens een ton meer.
Het wordt vast snel verkocht, ziet eruit als een mooi huis en ik vind dus ook een hele goede prijs :)


Dan woon je vast in het westen oid?

Achterom
Berichten: 23056
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 15:03

Haha, ik kom ook uit de buurt :D En woon ook bij een dorp waar niet iedereen wil wonen (dus ook lagere huizenprijs) maar heb het hier enorm naar mijn zin.
Dus ach... ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 15:04

Achterom schreef:
Haha, ik kom ook uit de buurt :D En woon ook bij een dorp waar niet iedereen wil wonen (dus ook lagere huizenprijs) maar heb het hier enorm naar mijn zin.
Dus ach... ;)


Het is maar net waar je naar op zoek bent. Ik vind het heerlijk rustig om hier te wonen. Alleen als ik in 'de stad' ben, mis ik de mogelijkheden om uit te gaan. En anders huur ik een taxi met vrienden.. Ook opgelost.

Achterom
Berichten: 23056
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 15:06

Precies :)

Badeendje

Berichten: 3940
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 15:24

Omgekeerd zijn de huizen in de dichtsbijzijnde stad goedkoper, maar daar willen veel mensen niet wonen. Wel werken daarentegen, dus dan is het dorp een ideale uitvalsbasis. Toevallig weet ik dat op een ander (weliswaar wat goedkoper) huis dat daar te koop staat een stormloop aan mensen is geweest. Komt vast goed! :)

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 15:36

Anoniem schreef:
Achterom schreef:
Haha, ik kom ook uit de buurt :D En woon ook bij een dorp waar niet iedereen wil wonen (dus ook lagere huizenprijs) maar heb het hier enorm naar mijn zin.
Dus ach... ;)


Het is maar net waar je naar op zoek bent. Ik vind het heerlijk rustig om hier te wonen. Alleen als ik in 'de stad' ben, mis ik de mogelijkheden om uit te gaan. En anders huur ik een taxi met vrienden.. Ook opgelost.


Dat heb ik ook. Ik ga liever de stad in om de winkels en drukte op te zoeken, dan dat ik de drukte uit moet om rust op te zoeken *D

BigOne
Berichten: 38409
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 15:57

Dit is een vraagprijs die voor redelijk veel mensen op is te brengen, dus ook met een groot gezin en een anderhalf inkomen. Vandaar mijn opmerking, wel vijf slaapkamers.
En Vriezenveen, tja als ik zo op de kaart kijk zijn er veel steden binnen een korte tijd te bereiken . Zwolle, Apeldoorn, Deventer , Hengelo , Enschede . Dus daarom zal de ligging in een dorp niet zo’n probleem zijn.
Laatst bijgewerkt door BigOne op 22-02-19 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo
Berichten: 35665
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 15:58

Anoniem schreef:
verootjoo schreef:
Holymoly, ik verbaas me er elke keer over dat zulk soort huizen in andere omgevingen bijna gratis weggegeven worden :+
Voor zo’n huis betaal je hier in de buurt minstens een ton meer.
Het wordt vast snel verkocht, ziet eruit als een mooi huis en ik vind dus ook een hele goede prijs :)


Dan woon je vast in het westen oid?


In het midden des lands in een heel gezellig dorpje waar blijkbaar iedereen wel zou willen wonen :P

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 16:53

Leuk huis hoor, hopelijk zijn jullie het snel kwijt en kun je het hoofdstuk ex snel afsluiten.

Hoe is ex er zelf onder?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 17:45

verootjoo schreef:
In het midden des lands in een heel gezellig dorpje waar blijkbaar iedereen wel zou willen wonen :P


Ik denk nu aan Lunteren, iemand vertelde me ooit dat dat precies HET middenpunt van Nederland was en dat ben ik nooit meer vergeten haha.

studiemiep schreef:
Leuk huis hoor, hopelijk zijn jullie het snel kwijt en kun je het hoofdstuk ex snel afsluiten.

Hoe is ex er zelf onder?


We hebben al drie bezichtigingen gepland staan, al na een paar uur sinds het huis online stond.. Denk dat dit wel goed komt! Ex werd er een beetje verdrietig van toen ik heel enthousiast appte dat er al zoveel belangstelling was.

Ik ga vrijdag verhuizen en heb serieuze concentratieproblemen door dat feit :P

zonnebloem18

Berichten: 24862
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 17:47

Fijn dat het allemaal zo vlot gaat. Jij zo een lekker plekje voor jezelf, hopelijk het huis verkocht.

Heeft je ex al een plek waar hij terecht kan? Snap wel dat het voor hem wel even lastig is, het gaat best snel nu.

FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 18:16

Ik woon nu 1,5 jaar in Lunteren en bevalt nog steeds super! <3

Elisa2

Berichten: 37551
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 19:04

Anoniem schreef:
verootjoo schreef:
In het midden des lands in een heel gezellig dorpje waar blijkbaar iedereen wel zou willen wonen :P


Ik denk nu aan Lunteren, iemand vertelde me ooit dat dat precies HET middenpunt van Nederland was en dat ben ik nooit meer vergeten haha.

studiemiep schreef:
Leuk huis hoor, hopelijk zijn jullie het snel kwijt en kun je het hoofdstuk ex snel afsluiten.

Hoe is ex er zelf onder?


We hebben al drie bezichtigingen gepland staan, al na een paar uur sinds het huis online stond.. Denk dat dit wel goed komt! Ex werd er een beetje verdrietig van toen ik heel enthousiast appte dat er al zoveel belangstelling was.

Ik ga vrijdag verhuizen en heb serieuze concentratieproblemen door dat feit :P


Klopt, hier in het bos bij Lunteren staat het middelpunt van Nederland. :+

verootjoo
Berichten: 35665
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 19:18

Anoniem schreef:
verootjoo schreef:
In het midden des lands in een heel gezellig dorpje waar blijkbaar iedereen wel zou willen wonen :P


Ik denk nu aan Lunteren, iemand vertelde me ooit dat dat precies HET middenpunt van Nederland was en dat ben ik nooit meer vergeten haha



Haha, ja 5km er vandaan :P

Wat fijn dat er al zoveel belangstelling is voor het huis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 20:13

zonnebloem18 schreef:
Fijn dat het allemaal zo vlot gaat. Jij zo een lekker plekje voor jezelf, hopelijk het huis verkocht.

Heeft je ex al een plek waar hij terecht kan? Snap wel dat het voor hem wel even lastig is, het gaat best snel nu.


Inmiddels staan er 8 bezichtigingen gepland! Gaat enorm hard. Maar goed dat zegt natuurlijk nog niks, ze kunnen ook alle 8 zeggen dat ze het huis niks aan vinden :P

Ex heeft nog geen plek, hij wil kopen een dorp verderop. Of duur huren in zelfde dorp. Ik heb zelf zoiets van, ga maar lekker dorpje verder! Hihi.

Avalanche

Berichten: 16203
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 20:19

Ik zou ex mooi in z'n sop gaar laten koken.

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 21:39

Avalanche81 schreef:
Ik zou ex mooi in z'n sop gaar laten koken.


TS kan beter het motto houden dat ze met stroop meer vliegen vangt dan met azijn. Zolang het huis nog niet is verkocht en de overdracht bij de notaris is geweest kan ex nog heeel lang dwars liggen. Beter wat empathie tonen en zo ex welwillend houden.... immers de gevolgen zijn groot als Ex ineens besluit om dwars te gaan liggen