Mijn vader is binnenkort jarig en het lijkt me geweldig om hem iets te geven dat we samen kunnen doen, wat met paarden te maken heeft. We hebben pas samen een buitenrit gemaakt, en dat vond hij geweldig! Hij heeft verder 0,0 met paarden, dus het kunnen geen activiteiten zijn waar ervaring voor gevraagd wordt. Ik vroeg me af of jullie misschien ideeen hebben? Ik zat te denken aan bijvoorbeeld een kennismakingsles met paarden, of bijvoorbeeld een eenmalige rijles speciaal voor beginners. Iets in die richting! Alle ideeen zijn welkom. Wie weet kennen jullie wel mensen die soortgelijke activiteiten regelen! Het mag in heel Nederland zijn, maar liever niet in Drenthe of Groningen. Anders is altijd nog de optie om weer een buitenrit te doen.
Ik heb mijn man een paar jaar geleden 10 menlessen cadeau gegeven.
sureido
Geplaatst: 04-11-18 17:20
Ik dacht ook meteen aan mennen!
8nnemiek
Geplaatst: 04-11-18 17:21
Of een tocht in een huifkar misschien?
Edit, een paar bokkers waren me net voor
Goof
Geplaatst: 04-11-18 17:23
Als je vader zo genoot van de buitenrit, neem hem dan gewoon nog een keer mee. De bossen zijn schitterend zo in de herfst en vooralsnog is het prachtig weer. Afsluiten met een heerlijke lunch oid en dan heb je toch een topdag?
Ik weet niet of je wedstrijden rijdt en je vader mee gaat? Mijn vader is altijd mijn nummer 1 groom. Ik heb hem een keer snowboots gegeven voor de Winterwedstrijden. En een keer zn luxe leren krukje voor de zomerwedstrijden.