Maar er valt me direct op, wat zijn die Amerikanen een stelletje zeikerds zeg!!!

Iemand dit nog meer opvalt?

Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Goof schreef:Inrichting kan je veranderen, maar ik vind het persoonlijk niet meer dan normaal dat je alleen iets koopt dat voldoet aan je eisen en wensen en kan ook begrijpen dat dat bijvoorbeeld de gevaarlijke trap of het park ernaast is.
Ik moet er bijvoorbeeld niet aan denken om naast een kerk of vooral naast een speeltuintje te wonen.
verootjoo schreef:Goof schreef:Inrichting kan je veranderen, maar ik vind het persoonlijk niet meer dan normaal dat je alleen iets koopt dat voldoet aan je eisen en wensen en kan ook begrijpen dat dat bijvoorbeeld de gevaarlijke trap of het park ernaast is.
Ik moet er bijvoorbeeld niet aan denken om naast een kerk of vooral naast een speeltuintje te wonen.
Maar de eisen die jij noemt kan je niks aan veranderen. Dat vind ik iets anders dan de kleur van de muren of het soort behang dat erop zit
Een nieuw verfje of behangetje heb je zo op de muur gesmeerd voor niet al te veel geld.
Een keuken of badkamer wordt al iets anders m.i.
Joolien schreef:Meestal staat in de middag TLC op, en er al een tijdje is er een huizenzoek programma op. Daar ben ik dol op, ik kijk graag Huizenjacht en Phil and Kirstie in Engeland.
Maar er valt me direct op, wat zijn die Amerikanen een stelletje zeikerds zeg!!!![]()
Is het normaal om huizen af te ketsen omdat er tapijt op de trap ligt? Of dat er een trap in het huis zit waar het kind vanaf kan storten? Of dat ze niet aan een park willen wonen, want wie weet wat voor rare mensen daar rondlopen?
Echt, first world problems worden er gewoon gemaakt
![]()
Iemand dit nog meer opvalt?Is het normaal dat je daar alleen en huis koopt als je er niks meer aan hoeft te doen ofzo?
Gebruikers op dit forum: _Nancy, aman2002, Antonius, c_alsemgeest, ComscoreBot, Floko, Gitana, Hawkeye, Isab123, jadeken, lientje80, Loei, love_odin, Mews, Nojoukus, Paulaa_, Pose1, Rije, Sneeuwelfje, Tango1979, Tarico, tengeltje11, Urona447, Valerie93, Violaatje, xPabloBokt en 46 bezoekers