Toch motiveert het mij wel en merk ik dat ik regelmatig aan zulke topics denk, als ik twijfel tussen "doen of niet doen?"
Vandaar dat het maar eens tijd moet worden voor een topic dat jou misschien wel de moed gaat geven om uit je comfortzone te stappen!
Of je nu een jongen in de metro een briefje met je nummer op schoot wil gooien (wauw!) of misschien wel je haar in een volledig nieuw anders kapsel wilt laten knippen... het kan allemaal!

Ik zal beginnen...
Naar aanleiding van het metrotopic (en alle doorverwezen topics in dat topic) durfde ik het aan om PostNL een bericht te sturen op Facebook. Ik had namelijk een best leuke bezorger aan de deur gehad
Echter bedacht ik me pas dat hij best leuk was, toen hij weg reed en ik zou het sowieso echt niet aandurven om hem aan te spreken
Ik dacht aan de bokttopics en besloot om maar eens een berichtje te sturen en zijn naam te vragen, maar helaas -> privacy... Ze zouden aan de bezorger doorgeven dat hij zich volgende keer even voorstelt.(Oké ik heb nooit meer iets vernomen en ik durf nu niets meer te bestellen, maar dat terzijde
De eerste stap is gezet...)Kom maar op!!!
Wat heb je meegemaakt dat buiten je comfortzone ging of wat zou je eigenlijk moeten doen, maar durf je (nog) niet?
De reacties achteraf van studiegenootjes waren nog het leukst
. Ik zou het heel graag doen, maar toch is de kriebel zo groot dat ik elke keer niet durf te bellen of te mailen.