[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 15:02

Hij en een ander jongetje met een bal overgooien in het zwembad. Prima. Kregen een aantal keer perongeluk de bal tegen ons gegooit, ook prima, dan verhuizen we naar de verste uithoek in het zwembad. Belgisch krijsje had toen door dat het ons (vooral mijn vriend) irriteerde en begon gericht op ons te gooien. Eerste keer had ik het niet door, vriend wel en die gooide de bal terug tegen zn hoofd aan ( :') ) maar blijkbaar deinsde Stormpje niet terug en deed hij het nog twee keer waar ik het de tweede keer beu was en hem waarschuwde dat als hij nog één keer gericht naar ons gooide ik de bal over het muurtje de straat op zou gooien. Kind dacht waarschijnlijk challenge accepted en ja hoor, bal weer gericht naar ons (lees: kind draait om, kijkt naar ons en gooit lachend) waarop ik dus zo hard mogelijk die bal over het muurtje de straat op bonjour. Instant krijsen natuurlijk, ouders komen kijken en verhaal halen bij ons -hadden natuurlijk niks meegekregen vanaf het terras- en zeiden eigen schuld dikke bult.
Vervolgens weer lekker rustig kunnen dobberen :)) O:)

Anoniem

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 15:17

:')

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 15:18

:= Goeie actie!!!

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 15:20

Volgens mij ligt de bal nog steeds op straat want niemand is hem gaan halen voor zover ik weet :')

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 15:44

Ophalen en meenemen naar zwembad. Beetje mee overgooien

Britta31

Berichten: 13162
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 15:59

Ja,dat is een goed idee.En dan voor zijn neus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 16:37

Zo.. opgelost.. fijn dat ouders het er mee eens waren.

Ik was net in plaatselijke tc. Zo'n koter die niet in de buggy wilde en echt overal aan stond te trekken waar ze bij kon. In de decoratie hoek vol breekbare meuk. Ene moment hoor je: nee vlinder niet doen, ga maar weer zitten. En echt 3 seconde later stond ze alweer ergens aan te trekken, omdat mams zich weer had omgedraaid. En ja hoor... 10 meter verder bij een rek met servies mikte ze een beker op de grond. En mams? Toen een medewerker aan kwam werd er een "ow deze is kapot" gemompeld. Niks geen excuus of aanbieden te betalen. Wat een opvoeding :roll:

Dat laatste zei ik hard genoeg .. dus mams stond beetje stom te kijken naar me. Het is dat ik me niet helemaal fit voelde. Anders was ik denk met medewerker er nog naast de discussie aangegaan of ze dat niet eens moest betalen. Aangezien koter al 4x eerder bijna wat kapot had gegooid en ze zelf te lui was actie te ondernemen.

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 18:02

Bah! Zit ik net een programma te kijken om strandhuisjes te kopen. Is er een stel met 3 kinderen , 2 zoons en 1 dochter.
De dochter is de jongste en bij elk huis wat ze bekeken zeiden ze steeds bij de grootste slaapkamer. Ow deze is voor onze dochter. Omdat het de beste uitzicht heeft en het grootst is..alles voor ons prinsesje!
En die 2 jongens dan? Bestaan hun ook nog? Ik zou dat als kind wel vreselijk vinden als mijn ouders zo dachten!!!
Overigens vonden ze stapelbedden wel een optie voor de jongens!!
Als het prinsesje het maar goed had

Anoniem

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 22:11

:') prachtig met die bal haha

Idinn wat een tokkie lui :x

Tylando :r was de jongste van 5 en had een slaapkamer van 2 bij 2 meter , was er toch enorm blij mee := . Was beter dan bij zus op het stapelbed

Britta31

Berichten: 13162
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 22:22

Als ouders neem je toch de grootste slaapkamer.

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 22:24

Sowieso maar het ging er meer om dat ze zo vol van hun prinsesje waren en haar echt voor trokken. Was gewoon misselijk makend

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 22:35

Hier hebben wij niet de grootste slaapkamer.. maar wel de koelste :+
Dus toen de oudste geboren was kreeg ze de grootste kamer :') ( oke ik heb nog een dakopbouw wat een grote open zolder is)

Anoniem

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 22:39

Mandy hoe was het bij de huisarts?

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 10:43

-:(-

Al een godganse ochtend, sedert iets na 9u kan ik meegenieten van gegil, gekrijs, huilen en roepen van kinderen.
Kan alleen niet uitmaken van welke kant het komt. Dacht eerst van de buren met hun 2 zoontjes en ik vermoed baby. Alleen heb ik deze week in ons andere buurhuis licht zien branden, dus misschien wonen daar ook weer mensen met kinderen...
Oor tegen de muur helpt weinig om uit te vissen vanwaar het komt. Het resoneert door het hele huis.

Wordt er stilaan knetter van.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 15:46

Schreeuwende, krijsende, huilende, vervelende, irritante, luidruchtige, jengelende kinderen op het vliegveld %)

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 15:53

Goddamn... wordt alleen maar erger. Kind hier is voor sirene aan het spelen... maar echt.... sirene..... please stop

HopeMyDay

Berichten: 1285
Geregistreerd: 04-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 15:57

sanso schreef:
Goddamn... wordt alleen maar erger. Kind hier is voor sirene aan het spelen... maar echt.... sirene..... please stop


Niet best... misschien even de bijbehorende eigenaresse (moeder) aanspreken?

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 16:02

Ik kan ze niet vinden.. het is echt rete druk hier. Vriend en ik hebben al gekeken maar geen idee waar de sirene zich bevind.

Bij dit soort gevallen denk ik altijd zouden die ouders zich niet kapot schamen. Want het is geen huilen maar echt een soort schreeuwen.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:28

Ik woon nu sinds een weekje op een begane grond woning in de binnenstad, heb toch al meerdere keren meegemaakt dat kinderen gewoon voor mijn raam naar binnen gaan staan turen: "Wat is hieeeer!?" :') Uhm pardon, mijn woonkamer, dat is hier :') Snel maar even raamfolie aanplakken

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:39

Oh bah, lijkt me naar om zo te wonen zonder privacy en dat uberhaupt mensen zo dicht langs je huis kunnen lopen.

Sizzle

Berichten: 35710
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:47

Magrathea schreef:
Ik woon nu sinds een weekje op een begane grond woning in de binnenstad (knip)


Gefeliciteerd met je nieuwe stek. Is alles nu achter de rug van het verhuizen e.d?
Proost op een nieuwe start en dat je katten snel gewend mogen zijn.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:00

elnienjo schreef:
Oh bah, lijkt me naar om zo te wonen zonder privacy en dat uberhaupt mensen zo dicht langs je huis kunnen lopen.

Och het valt mee, ik heb gordijnen ook. En het is een doorlooproute dus niet dat mensen rustig langs slenteren en naar binnen turen alsof het een etalage is := Het is te overzien, zeker als ik straks aanplakfolie heb, dat ga ik op ooghoogte plakken :j Dat is helaas niet kinderhoogte, en ik ga wel een strookje vrijlaten aan de onderkant zodat de poezen naar buiten kunnen kijken, even zien hoe dat gaat.

Sizzle schreef:
Gefeliciteerd met je nieuwe stek. Is alles nu achter de rug van het verhuizen e.d?
Proost op een nieuwe start en dat je katten snel gewend mogen zijn.

Oh dankje :)) Lief dat je het helemaal hebt onthouden! Overmorgen draagt m'n ex de sleutels over, het oude huis is 90% leeg, ik moet nog een flinke rit naar de kringloopwinkel doen alleen. Dan begint het grote opruimen in mijn nieuwe huis :o Gelukkig heb ik een berging waar ik de dozen tijdelijk in kan zetten zodat ik ze 1 voor 1 kan gaan uitpakken zonder constant de zooi te zitten. M'n katten zitten trouwens tijdelijk bij mijn ex in zijn nieuwe huis, ik wilde ze die verhuisrommel en stress niet aandoen. Ze komen over 2 weken :)

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:10

Heel veel succes nog met verhuizen Magrathea!

Ik moest gisteren naar de verjaardag van m'n nichtjes. Alsof 20 jengelende koters niet genoeg was zat het aan de volwassenen tafel echt bomvol moekes die de hele tijd alleen maar over hun kinderen en opvoeden bezig waren. Ben uiteindelijk maar met een paar van de oudere kinderen gezelschapsspellen gaan spelen :+

Anoniem

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:18

Succes Magrathea, klinkt iig alsof jullie goed uit elkaar gegaan zijn :j

Sintara

Berichten: 7444
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:46

Succes Magrathea, ik heb ook op de begane grond gewoond in de stad. Het kan best grappig zijn als ze tegen je raam aan staan te kletsen even aan te kloppen vanaf de binnenkant.

Ik heb dat meerdere keren gedaan en mensen schrikken zich helemaal kapot, hilarisch _O- . Al met al was het goed te doen hoor! Maar ik ben wel blij dat mijn nieuwe appt een stukkie hoger is. Balkon 8-)